Ik zou t niet weten, heb op dat gebied altijd wel vertrouwen in mezelf...quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:42 schreef Frezer het volgende:
[..]
Volgens mij is het slechts een zeer kleine groep mannen die de kroeg/ de stapavond als succesvol jachtterein kunnen zien.
Wat moet ik danquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:42 schreef Frezer het volgende:
[..]
Volgens mij is het slechts een zeer kleine groep mannen die de kroeg/ de stapavond als succesvol jachtterein kunnen zien.
pass maar naar mijquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:50 schreef petitlapin2 het volgende:
ik denk dat bttd zich beter eerst eens wat inleeft in de denkwijze van de vrouwen
Ja, maar het is niet zo dat ik ineens zo vlot kan zijn als die andere(n). Maar nu ben ik nog geen steek verder en zoals ik mezelf nu zie gaat het ook niet gemakkelijk lukken. Ik heb altijd gedacht dat er voor iedereen wel iemand is, maar ik ben zo bevreesd dat ik misschien wel de rest van mijn leven single moet blijven...quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
@ BttD heb je niet wat leuke 'succesvolle' vrienden waarvan je t kan afkijken?
het is je nog maar 3 miljoen keer gezegd dat veel uitgaan bij jou blijkbaar weinig zoden aan de dijk brengt.quote:
Daar wil ik aan toevoegen dat vrouwen heel moeilijk te doorgronden zijnquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:50 schreef petitlapin2 het volgende:
ik denk dat bttd zich beter eerst eens wat inleeft in de denkwijze van de vrouwen
Weet je wat jij moet doen?quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:50 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Wat moet ik dan
Het is niet zo dat ik ze in het dagelijkse leven veel tegenkom hoor. Maar ja gisteren was weer gewoon ronduit minder dat ik die meid weer tegenkwam. Zo goed ben ik er gewoon niet mee.
Bah, ik voel me even niet meer op mijn gemak... Ik denk dat ik eventjes wat anders ga doen
@Mokster, was niet op jou bedoeld, maar op liefie_
Dat probeer ik ook al. Ik loop al rond bij PaiQ (nou nouquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:52 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
probeer dus eens iets anders hé, zoals bijvoorbeeld ... de horror ... internetdating
Mannen zijn voor mij ook nog altijd één groot mysterie. Toch ben ik dol op ze!quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:52 schreef BreaktotheDance het volgende:
Daar wil ik aan toevoegen dat vrouwen heel moeilijk te doorgronden zijn![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ok... nu word ik ook een beetje onpasselijk
En we zijn nog wel zo simpelquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:53 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mannen zijn voor mij ook nog altijd één groot mysterie. Toch ben ik dol op ze!
Het is ook enorme onzin wat knijn zegtquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:52 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Daar wil ik aan toevoegen dat vrouwen heel moeilijk te doorgronden zijn![]()
Ik wou dat ik dat een beetje meer kon. Maar het komt telkens terugquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Weet je wat jij moet doen?
Je moet leren schijt te hebben aan anderen.
Kom op man... Als zelfs FOK! je ongemakkelijk kan laten voelen![]()
Vind jezelf lekker dan gaat de rest t ook denken...
quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik zou t niet weten, heb op dat gebied altijd wel vertrouwen in mezelf...
Ik denk er heel simpel over na... Je kan gewoon zijn wie je wilt zijn iig als de ander je niet kent. Wat doe ik als ik me verveel? Ik ga uit als Amerikaan als spanjaard of fransman... Ik train dolfijnen, ben topmanager bij een grote bank ga zo maar door. Laatste meisje die 2 maanden dacht dat ik amerikaan was, was teleurgesteld toen ik nederlander was... Het was nl zo spannend![]()
@ BttD heb je niet wat leuke 'succesvolle' vrienden waarvan je t kan afkijken?
Niet ineens nee, maar afkijken is zo simpel... Ik deed gewoon een paar andere maatjes na...quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:51 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet zo dat ik ineens zo vlot kan zijn als die andere(n). Maar nu ben ik nog geen steek verder en zoals ik mezelf nu zie gaat het ook niet gemakkelijk lukken. Ik heb altijd gedacht dat er voor iedereen wel iemand is, maar ik ben zo bevreesd dat ik misschien wel de rest van mijn leven single moet blijven...
Sorry allemaal, ik kom zo weer terug denk ik
quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:52 schreef JoeyT het volgende:
Vind jezelf lekker dan gaat de rest t ook denken...
Tuurlijk, maar een positief zelfbeeld zou alsnog wonderen doen voor de uitstraling. Dat kan nét dat beetje extra zijn om te zeggen "doe eens een baby"quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:55 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
![]()
jammer genoeg heb ik ook ogen en oren, hoe geweldig en hoe interessant iemand ook denkt te zijn, ik oordeel zelf wel of iemand lekker is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |