Toch logisch, je wilt even kijken wat het ding allemaal kan, uitproberen en als er iets niet goed is meteen terugbrengen enzo.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:42 schreef buzzer het volgende:
je kunt er nog lang genoeg mee spelen... maar het is blijkbaar net als bij kinderen die een cadeautje krijgen, als je iets koopt wil je het gelijk gebruiken.
Speaking about the devil!quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:06 schreef Inbox4me het volgende:
Welk model heb je? Ik krijg als het goed is maandag mijn nieuwe telefoon bezorgd. En ik wil ook niet 24 uur wachten als hij dan eindelijk bezorgd is
Het is dus verplicht om te klagen op Fok! als je een probleem hebt, ookal heb je geen Fok! accountquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:24 schreef Viking84 het volgende:
1) in het boekje staat 24 uur en dat boekje zal het wel het beste weten
2) nee volgens mij moet je helemaal van je foon afblijven als 'ie aan het laden is. Als je toch te kort laadt, verslijt de accu heel erg snel (en ik spreek uit ervaring)
3) het is een motorola mpx220
4) hij is niet van mij, maar van m'n huisgenoot (maar die heeft geen fokaccount, dus zeik ik ff voor hem)
Het is een begrip geworden voor de mensen in de gewone wereld.. Mensen die (nog) wel een leven hebbenquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:41 schreef JosvG het volgende:
[..]
Het is dus verplicht om te klagen op Fok! als je een probleem hebt, ookal heb je geen Fok! account
ayequote:Op donderdag 9 februari 2006 16:41 schreef JosvG het volgende:
[..]
Het is dus verplicht om te klagen op Fok! als je een probleem hebt, ookal heb je geen Fok! account
quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:24 schreef Viking84 het volgende:
4) hij is niet van mij, maar van m'n huisgenoot (maar die heeft geen fokaccount, dus zeik ik ff voor hem)
En zo hoort hetquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:53 schreef JAMsper het volgende:
Hehe ik doe het dus ook nooit, hooguit 30 minuutjes had ik mn k750i erin gedaan en toen tot de avond ermee gekloot hoor
Jongen, dat moet helemaal niet.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:06 schreef Forcefuzz het volgende:
Wij hebben ook een nieuwe telefoon en die moet ook 24 uur opgeladen worden!Wat een toeval zeg!
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:49 schreef t0y het volgende:
Ik laad ze nooit op, ik gebruik ze direct. Ik loop altijd (letterlijk en figuurlijk) bellend de winkel uit. Perfect
Ik weet niet wie jou die bullshit wijs heeft gemaakt, maar met nieuwe telefoons is dat allang niet meer nodig. Half uurtje in de oplader en gaan met die banaan.
quote:Vroeger met de nimh/nicd accu's was de eerste keer erg van belang en werd altijd geadviseerd om de eerste keer volledig op te laden vanwege oa. het geheugeneffect. Nu met de li-ion accu's is er natuurlijk het een en ander veranderd, maar nog steeds is het in het belang van een goede accu om deze de eerste keer zo volledig mogelijk te laden.
Bronquote:Li-Ion batterijen kunnen in tegenstelling tot NiMH batterijen het beste volgeladen worden bewaard, daarom zit er vanuit de fabriek al genoeg in om de eerste dag door te komen. Maar het is daarna wel beter om de batterij een paar keer goed op te laden, omdat Li-Ion hun volledige capaciteit nog niet direct hebben, die bereiken ze pas na een aantal keren opgeladen en weer ontladen te zijn geweest.
Hehehe, ja dan had de TS dit topic eergisteren geopendquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:56 schreef VASND het volgende:
Je doet toch niks fout als je hem gebruik terwijl hij aan het opladen is
Alsof de accu daar kapot van gaat ofzo.
maak daar maar zaterdag of dinsdag van TPG bezorgd niet tot nauwlijks op maandag (behalve 2de bestellingen van Zaterdag)quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:06 schreef Inbox4me het volgende:
Welk model heb je? Ik krijg als het goed is maandag mijn nieuwe telefoon bezorgd. En ik wil ook niet 24 uur wachten als hij dan eindelijk bezorgd is
Iets verder lezen : hij heeft em alquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:05 schreef Klonk het volgende:
[..]
maak daar maar zaterdag of dinsdag van TPG bezorgd niet tot nauwlijks op maandag (behalve 2de bestellingen van Zaterdag)
Dat hij zich er nog aan houdt ookquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:41 schreef Viking84 het volgende:
Nog 1 uur en 50 minuten en hij mag z'n foon vd lader halen(om hem er na een paar uur weer in te kunnen doen
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |