als je maar lol hebt toch?quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:10 schreef lostminds het volgende:
[..]
3 x ademhalen ronald... 3 x ademhalen![]()
rennen! en hou me ons op de hoogtequote:Op donderdag 9 februari 2006 19:11 schreef Kleintje het volgende:
Goddomme... ben je net terug van stal, waar je al het idee had dat je paard niet helemaal lekker was... kan je weer terug.
Ik hoor het de staleigenaar nog zeggen 'miep niet zo, zwangere muts, niets aan de hand'.
Nu belt ie me in paniek op. Ik kom je NU halen, wil niet dat je zelf rijdt, maar het gaat niet goed. Dierenarts is al gebeld.
Ik voelde het al... en stomme trut dat ik ben... ik moet het van me aftiepen terwijl de tranen over mijn wangen stromen.
Wat nou 'megabitch', ik ben een watje als het om mijn meisje gaat.
Moest het hier ff kwijjt.... sorry...
Ga nu mijn jas aandoen en voor de deur wachten...
quote:
sterkte, we duimen voor jequote:Op donderdag 9 februari 2006 19:11 schreef Kleintje het volgende:
Goddomme... ben je net terug van stal, waar je al het idee had dat je paard niet helemaal lekker was... kan je weer terug.
Ik hoor het de staleigenaar nog zeggen 'miep niet zo, zwangere muts, niets aan de hand'.
Nu belt ie me in paniek op. Ik kom je NU halen, wil niet dat je zelf rijdt, maar het gaat niet goed. Dierenarts is al gebeld.
Ik voelde het al... en stomme trut dat ik ben... ik moet het van me aftiepen terwijl de tranen over mijn wangen stromen.
jeejtje!quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:11 schreef Kleintje het volgende:
De lange versie vind je hier en verder.quote:
Rhino-watte?quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:14 schreef fraubitch het volgende:
[..]
jeejtje!
is ze ingeent tegen rihnopneumonie?
een ziekte die voornamelijk bij merries voorkomt, ze krijgen (hoge) koorts en kunnen de vrucht afstoten.quote:
Owquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:20 schreef fraubitch het volgende:
[..]
een ziekte die voornamelijk bij merries voorkomt, ze krijgen (hoge) koorts en kunnen de vrucht afstoten.
ergens midden mei dacht ikquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:23 schreef lostminds het volgende:
hoe lang moet ze nog dan? weet iemand dat?
Eind april begin mei is ze voldragen geloof ikquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:23 schreef lostminds het volgende:
hoe lang moet ze nog dan? weet iemand dat?
Doe jij nu wel voorzichtig?? Tis zwaar weer en je bent gestressed..quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:28 schreef Mauro het volgende:
Maar ik spring NU in de auto, naar haar toe!
Dat ook, maar we kunnen niet hebben dat hij zich van de stress te pletter rijdt..quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:33 schreef lostminds het volgende:
en laten we hopen dat je voor jan lul rijdt en alles ok is
Zware zelfonderschattingquote:
Paarden dragen 11 maandenquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:26 schreef lostminds het volgende:
ok, dit zou dus veels te vroeg zijn?
geen flauw idee hoe lang dat duurt bij paarden
da's een hele mooie foto jaquote:
sporen van technische recherche?? Ik mis echt veel merk ikquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:38 schreef Quinazoline het volgende:
Ik ben weer thuis, heb een laptop geregeld voor vanavond want dan kom ik de tijd een beetje door hier. Heb me gisterenavond echt zitten vervelen nadat ik alle sporen van de technische recherche had opgeruimd.
Sterkte kleintje!
hij helaas ook (letterlijk)quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:42 schreef fraubitch het volgende:
[..]
sporen van technische recherche?? Ik mis echt veel merk ik
Pcies, en van fouten leer je.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:42 schreef lostminds het volgende:
[..]
da's een hele mooie foto ja
overigens is een goeie fotograaf iemand die de kunst verstaat om alleen zijn allermooiste werk te laten zien
daardoor lijkt het alsoftie goed is
minder is meer
ow...quote:
als ik dat wist zou ik me niet vervelenquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:51 schreef lostminds het volgende:
zeg het eens, waar heb je zin in...
zijquote:
wat is leuk danquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:51 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ga wat leuks doen dan!
lijkt me vrij simpel
*kusje op bolletje geeft*quote:
biertje?quote:
jezusquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:53 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
zij
Maar inderdaad..
Kben ook heel boos. Mijn 3 dagen oude camera gejat! En ik check nu iedere keer of er niemand in huis is enzo. Er is gewoon iemand in mijn huis geweest zonder dat ik daar iets tegen kon doen, en dat is nog wel het vervelendste.
te druk...quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:53 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey Xilantof, hoe was jouw dag vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |