Licht was niet optimaal, ze stond niet stil, ander onderwerp liep de hele tijd voor de camera weg.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:40 schreef Kleintje het volgende:
Sorry lief!
Zitten verdomd mooie tussen.
Maar goed, ik had maar een rolletje van 36, jij kan blijven schieten. Binnen no time iets van 80 foto's. En van de beweegfoto's zitten er veel tussen die niet scherp zijn. En dan kon jij nog alle tijd voor 1 paard nemen, dat had ik niet
Ow.. en jij zat dichtbij.
Jouw voordeel: je had wel het mooiste paard ter wereld
Een koper die voor een prettig prijsje via het grijze circuit een dergelijke camera aanschaft verdient niet anders. Je kunt bijna op je vingers uitrekenen dat er een luchtje aan zitquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:52 schreef Quinazoline het volgende:
't Serienummer heb ik al aan de winkel en de importeur doorgegeven, dus garantie kunnen ze vergeten. Hoewel ze dat natuurlijk nooit zelf gaan claimen, maar een eventuele koper dus wordt benadeeld.
Ja, ik ken dat..quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:47 schreef Mauro het volgende:
Uit eigen ervaring weet ik dat de spulletjes niet het ergste is. Maar dat ze bij je binnen zijn geweest. Ik heb toen weken slecht geslapen...
tsja ik heb een Rottweiler, men denkt (hopelijk) wel twee keer na voordat ze bij ons proberen in te breken. Punt is alleen dat de Rottweiler altijd buiten is, dus als ze door de voordeur komen kan de hond niet eens bij ze komenquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:58 schreef Mauro het volgende:
[..]
En toen had ik nog wel twee waakkatten in huis.
Maar aanslaan.... Ho maar
quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:06 schreef Puckzzz het volgende:
't is al 5 uur geweest en ik heb het niet eens in de gaten![]()
lekker naar huissie toe
Zoals ik al zei Kleintje....die komt wel terugquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goeiemiddag allemaal, ik werdt gemist hoorde ik
Hey man!quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goeiemiddag allemaal, ik werdt gemist hoorde ik
quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik werdt gemist dus ik ging maar eens even kijkenik zal echter niet heel erg vaak op FOK! zijn hoor, mijn eigen forum wordt steeds actiever...dus ik moet er ook een beetje bij blijven.
Bij jou was iedereen ook al lastig...quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:49 schreef fraubitch het volgende:
halloBen er weer
Vandaag was iedereen op het werk lastig
Dus het kan zijn dat ik dat mee heb genomen
Jullie zijn niet lastig hoop ik?
Wat ben je voor en ex-vriendje van niksquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:50 schreef lostminds het volgende:
* lostminds sluipt stilletjes weg...![]()
Hoi Kleintje en Mauro..quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:13 schreef Kleintje het volgende:
Rij voorzichtig en tot later!!!!
ze geeft zelf al aan in wat voor bui ze isquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:52 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wat ben je voor en ex-vriendje van niksVort weg...
![]()
Haaaaaiiiii F-Lief![]()
![]()
Heftruck rijden... het is godver moeilijker dan je denkt, wij hebben van die moonies en in zijn achteruit moet je hetzelfde sturen als in zijn vooruit (normaal is het in de tegenovergestelde richting je weet wel) heel gedoe in elk gevalquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:51 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Bij jou was iedereen ook al lastig...
Ik heb er bijna bij een paar de voeten onder hun lichaam weggereden, sommige mensen denken niet na als ze een heftruck zien rijden en lopen gewoon door...![]()
Ja, maar jij sluipt weg zonder aan haar te denken.. Ik had tenminste nog een lekker ontspannend warm bad gemaakt voor haarquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:55 schreef lostminds het volgende:
[..]
ze geeft zelf al aan in wat voor bui ze is
een beetje partner laat je dan ff je gang gaan en houd zich afzijdig totdat ze zich weer rustig voelt
elkaars slechte eigenschappen accepteren heet dat
o...k..quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:50 schreef lostminds het volgende:
* lostminds sluipt stilletjes weg...![]()
hoiquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:52 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wat ben je voor en ex-vriendje van niksVort weg...
![]()
Haaaaaiiiii F-Lief![]()
![]()
backstabberquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:58 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja, maar jij sluipt weg zonder aan haar te denken.. Ik had tenminste nog een lekker ontspannend warm bad gemaakt voor haar![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:58 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja, maar jij sluipt weg zonder aan haar te denken.. Ik had tenminste nog een lekker ontspannend warm bad gemaakt voor haar![]()
![]()
wat? wegsluipen?quote:
daar is over nagedachtquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:55 schreef lostminds het volgende:
[..]
een beetje partner laat je dan ff je gang gaan en houd zich afzijdig totdat ze zich weer rustig voelt
Ik rij er makkelijk opquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:58 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Heftruck rijden... het is godver moeilijker dan je denkt, wij hebben van die moonies en in zijn achteruit moet je hetzelfde sturen als in zijn vooruit (normaal is het in de tegenovergestelde richting je weet wel) heel gedoe in elk geval![]()
En waarom kon ik eerst al die door jou sneaky geïnstalleerde webcams verwijderen uit de badkamer?? Nou nou?? nounounou????quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:55 schreef lostminds het volgende:
[..]
ja als je al zo lang samen bent dan leer je daar mee omgaanquote:
not mine...quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En waarom kon ik eerst al die door jou sneaky geïnstalleerde webcams verwijderen uit de badkamer?? Nou nou?? nounounou????![]()
![]()
Huiszoekingsbevelquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:06 schreef lostminds het volgende:
[..]
not mine...![]()
en waarom vraag ik me af wat jij in mijn huis te zoeken hebt![]()
machtsmisbruik !!quote:
doeiiiquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:03 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Ik rij er makkelijk opEergister ook m`n certificaat gehaald
En ik kan gewoon sturen zoals het normaal gaat zoals in een auto. Wat wel irritant is: je hebt een pedaal voor achteruit en 1 voor vooruit, in het begin ff wennen. Maar nu alles vol gas (electro) rijden
Maar mensen, ben er weer vandoor
en ik u op het juiste gebruik van de url tagsquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:07 schreef RonaldV het volgende:
Frauleinchen!
En goedenavond aan de anderen. Mag ik U allen vriendelijk nog even wijzen op een iets gewijzigde huisregel?
Mag ik vragen wat je daar precies mee bedoelt?quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:34 schreef RonaldV het volgende:
Met het (nogmals herhaalde) verzoek aan iedereen om eerst te lezen, dan 3x adem te halen en dan pas te posten.
Carry on!
De idioot die die dingen onder dezelfde knop heeft geplaatst moetn ze opknopen. Of kielhalen. of... of.. eh... Whatever!quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:09 schreef lostminds het volgende:
[..]
en ik u op het juiste gebruik van de url tags![]()
3 x ademhalen ronald... 3 x ademhalenquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:09 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De idioot die die dingen onder dezelfde knop heeft geplaatst moetn ze opknopen. Of kielhalen. of... of.. eh... Whatever!![]()
Dat magquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:09 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je daar precies mee bedoelt?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |