Nee, ik zal je ouders helpen. Je ouders vertellen wat ze willen. En ik zorg dat het er komt.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:44 schreef sararaats het volgende:
maar toch vind ik het een enge gedachte dat mijn ouders mijn begrafenis regelen
ik heb gewoon een helse schrik om in zo'n kist te liggen
dus eigenlijk doe jij dan het papierwerk enzo..
quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:48 schreef Shark.Bait het volgende:
waarom draaien ze nu precies "er is leven na de dood"?![]()
joh merk je niks vanquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:44 schreef sararaats het volgende:
ik heb gewoon een helse schrik om in zo'n kist te liggen
En als het fout gaat: zand eroverquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:49 schreef Kleintje het volgende:
Voor mij dan wel Shark
Want doordat er een dood is... heb ik dan brood. En blijf ik in leven
'de een zijn dood.... '
en anders kan ze nog altijd in Utrecht gaan uitproberenquote:
speciaal voor gothics ofzo?quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
en anders kan ze nog altijd in Utrecht gaan uitproberen
daar kun je je voor een miniem bedrag 15 min laten begraven, in een echte kist, echt de grond in
weet niet, zag t laatst in de krant staanquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:53 schreef lostminds het volgende:
[..]
speciaal voor gothics ofzo?![]()
of is dat onderdeel van een anti claustrofobie workshop?
ja daaaaag, ik heb er al een trauma vanquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar kun je je voor een miniem bedrag 15 min laten begraven, in een echte kist, echt de grond in
Leuk gezinsuitstapjequote:Op donderdag 9 februari 2006 15:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
gezelligquote:
Proefliggen.. Gniffelquote:
barbecue na afloopquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:57 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Proefliggen.. Gniffel
Zijn er ook Proefcrematies??![]()
Mag ik jouw fotocamera erven dan??quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:57 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben helemaal niet bang om dood te gaan.
Ik wil juist niet zo vreselijk oud worden, zo bejaard met alle kwaaltjes van dien...
ja..dan fikken ze alleen je rechtervoet eraf ofzoquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:57 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Proefliggen.. Gniffel
quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:57 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Proefliggen.. Gniffel
wil jij wat mensen opgeven om het uit te proberen??quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:57 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Proefliggen.. Gniffel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |