hahahhahahahha, ik heb je gezegd dat ik eventjes de tijd moet krijgenquote:
kickequote:Op donderdag 9 februari 2006 14:04 schreef HMaster-II het volgende:
Zat even in schok over een nieuwspost op de FP "Metallica gaat in Nederland optreden"![]()
Mij een brug te verquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:18 schreef HMaster-II het volgende:
Nee, vele malen erger... In de Gelredome te Arnhem.![]()
Suc7quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:40 schreef Mauro het volgende:
Jongens, ik ben even een begrafeniskostuum kopen!
Zwart pak voor een sollicitatie
Jaja.....quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
hahahhahahahha, ik heb je gezegd dat ik eventjes de tijd moet krijgen
en waarschijnlijk hoor ik ook niets meer voor t weekend
over weekend gesproken
ik ga lekker thermaalbaden
vragen staat vrijquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jaja.....Maar ik kan het toch proberen
![]()
en veel plezier met het thermaal baden
Daaromquote:
En hoe ging het?quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:22 schreef Kleintje het volgende:
Ben er weer!
hey dat is wel tof dat ze je meteen 2 dagen mee willen laten lopenquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:33 schreef Kleintje het volgende:
Ik had een open sollicitatiebrief geschreven naar de plaatselijke uitvaartverzorger.
Vanmorgen belden ze op. Of ik vanmiddag al kon komen. Dus... waarschijnlijk was dat de eerste test. Hoe flexibel ben je, hoe reageer je etc.
Maar goed, ik kon zo schuiven dat ik gerust kon komen.
Een heel fijn gesprek. Ze kon zich goed vinden in mijn redenering waarom ik dit vak in wil. Dat ik de opleiding niet heb is geen probleem. Wat ze wel een probleem vond dat is de bevalling van mijn paard, omdat ik daar wel graag bij wil zijn. En mijn medische verleden.
Hun voorstel was dat ik 2 totaal verschillende dagen betaald kom meelopen. Dan kan ik kijken of ik het wat vind en hun of ze me inderdaad kunnen vormen zodat ik het werk goed kan doen en in het team pas.
Dus ik hoor er snel meer over....
als ik het goed begrijp, ga je mensen mee begraven.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:33 schreef Kleintje het volgende:
Ik had een open sollicitatiebrief geschreven naar de plaatselijke uitvaartverzorger.
Vanmorgen belden ze op. Of ik vanmiddag al kon komen. Dus... waarschijnlijk was dat de eerste test. Hoe flexibel ben je, hoe reageer je etc.
Een heel fijn gesprek. Ze kon zich goed vinden in mijn redenering waarom ik dit vak in wil. Dat ik de opleiding niet heb is geen probleem. Wat ze wel een probleem vond dat is de bevalling van mijn paard, omdat ik daar wel graag bij wil zijn. En mijn medische verleden.
Hun voorstel was dat ik 2 totaal verschillende dagen betaald kom meelopen. Dan kan ik kijken of ik het wat vind en hun of ze me inderdaad kunnen vormen zodat ik het werk goed kan doen en in het team pas.
Zo! Dat klinkt goed!!!quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:33 schreef Kleintje het volgende:
Handige formule voor beide partijen. Leuk voor je.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:33 schreef Kleintje het volgende:
Niet helemaal Sararaats...quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:36 schreef sararaats het volgende:
[..]
als ik het goed begrijp, ga je mensen mee begraven.
ik vind het eigenlijk maar een eng beroep.
ik bibber al bij de gedachte dat ik ooit sterf
quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:38 schreef Kleintje het volgende:
Mijn motivatie:
De dood is het laatste belangrijke in je leven. Maar al het belangrijke verdient speciale aandacht. De nabestaanden zijn vaak te emotioneel om dit goed te regelen en hebben hier hulp bij nodig. Als secretaresse heb ik altijd veel geregeld en verzorgd. Dit lijkt mij erg dankbaar werk omdat je het werk van de nabestaanden overneemt en ze toch het gevoel moet geven dat ze alle touwtjes zelf in handen houden. Je moet een uitvaart verzorgen die bij de overledene past en integriteit staat hierbij voorop. Het is dankbaar werk en je werkt altijd onder tijdsdruk, dat triggert me heel erg, en vooral om mijn EQ te gebruiken in dit werk. Ik kan dus de zorg van de nabestaanden overnemen, de pijn niet....
ow okquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:40 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Niet helemaal Sararaats...
Ik wil de uitvaart verzorgen. Dus helpen met alle stappen die ze moeten nemen. Uitzoeken van een steen/urn, de kist, de keuze begraven of cremeren. Waar, wat voor bloemen, wat moet er gedraait worden, wat moeten ze verder regelen.
Dus al het regelwerk. De dode mensen zal ik zelf amper zien.
Nee, ik zal je ouders helpen. Je ouders vertellen wat ze willen. En ik zorg dat het er komt.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:44 schreef sararaats het volgende:
maar toch vind ik het een enge gedachte dat mijn ouders mijn begrafenis regelen
ik heb gewoon een helse schrik om in zo'n kist te liggen
dus eigenlijk doe jij dan het papierwerk enzo..
quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:48 schreef Shark.Bait het volgende:
waarom draaien ze nu precies "er is leven na de dood"?![]()
joh merk je niks vanquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:44 schreef sararaats het volgende:
ik heb gewoon een helse schrik om in zo'n kist te liggen
En als het fout gaat: zand eroverquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:49 schreef Kleintje het volgende:
Voor mij dan wel Shark
Want doordat er een dood is... heb ik dan brood. En blijf ik in leven
'de een zijn dood.... '
en anders kan ze nog altijd in Utrecht gaan uitproberenquote:
speciaal voor gothics ofzo?quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
en anders kan ze nog altijd in Utrecht gaan uitproberen
daar kun je je voor een miniem bedrag 15 min laten begraven, in een echte kist, echt de grond in
weet niet, zag t laatst in de krant staanquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:53 schreef lostminds het volgende:
[..]
speciaal voor gothics ofzo?![]()
of is dat onderdeel van een anti claustrofobie workshop?
ja daaaaag, ik heb er al een trauma vanquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar kun je je voor een miniem bedrag 15 min laten begraven, in een echte kist, echt de grond in
Leuk gezinsuitstapjequote:Op donderdag 9 februari 2006 15:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
gezelligquote:
Proefliggen.. Gniffelquote:
barbecue na afloopquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:57 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Proefliggen.. Gniffel
Zijn er ook Proefcrematies??![]()
Mag ik jouw fotocamera erven dan??quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:57 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben helemaal niet bang om dood te gaan.
Ik wil juist niet zo vreselijk oud worden, zo bejaard met alle kwaaltjes van dien...
ja..dan fikken ze alleen je rechtervoet eraf ofzoquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:57 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Proefliggen.. Gniffel
quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:57 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Proefliggen.. Gniffel
wil jij wat mensen opgeven om het uit te proberen??quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:57 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Proefliggen.. Gniffel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |