Paarden dragen 11 maandenquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:26 schreef lostminds het volgende:
ok, dit zou dus veels te vroeg zijn?
geen flauw idee hoe lang dat duurt bij paarden
da's een hele mooie foto jaquote:
sporen van technische recherche?? Ik mis echt veel merk ikquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:38 schreef Quinazoline het volgende:
Ik ben weer thuis, heb een laptop geregeld voor vanavond want dan kom ik de tijd een beetje door hier. Heb me gisterenavond echt zitten vervelen nadat ik alle sporen van de technische recherche had opgeruimd.
Sterkte kleintje!
hij helaas ook (letterlijk)quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:42 schreef fraubitch het volgende:
[..]
sporen van technische recherche?? Ik mis echt veel merk ik
Pcies, en van fouten leer je.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:42 schreef lostminds het volgende:
[..]
da's een hele mooie foto ja
overigens is een goeie fotograaf iemand die de kunst verstaat om alleen zijn allermooiste werk te laten zien
daardoor lijkt het alsoftie goed is
minder is meer
ow...quote:
als ik dat wist zou ik me niet vervelenquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:51 schreef lostminds het volgende:
zeg het eens, waar heb je zin in...
zijquote:
wat is leuk danquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:51 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ga wat leuks doen dan!
lijkt me vrij simpel
*kusje op bolletje geeft*quote:
biertje?quote:
jezusquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:53 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
zij
Maar inderdaad..
Kben ook heel boos. Mijn 3 dagen oude camera gejat! En ik check nu iedere keer of er niemand in huis is enzo. Er is gewoon iemand in mijn huis geweest zonder dat ik daar iets tegen kon doen, en dat is nog wel het vervelendste.
te druk...quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:53 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey Xilantof, hoe was jouw dag vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |