quote:Vroegah toen ik nog op de Mavo zat, zat een een gozer bij mij op school met wie ik met een groep in de pauzes in het dorp rondhing. In het dorp, op zo'n pleintje zit een snackbar met een automatiek. Die gozer een plan, hij wilde er een drol inleggen. Wij eerst een kroket halen (voor dat bakje waar ie in ligt) toen naar het park, en die gozer gaat daar in de stuiken zitten schijten! Legt ze eigen drol in dat bakkie, wij lachen. In een plastic tas en terug naar de automatiek! Kroket eruithalen en die gast legt dat bakkie met zijn drol erin! Deurtje dicht en wij (op veilige afstand) afwachten!
Gaat het me toch een partij stinken daar op dat plein om dat die drol daar verwarmd word in die automatiek! Deed het bijna in mijn broek van het lachen!
Mensen kijken, neus dicht, vent van die snackbar staat daar buiten door het lint te gaan! Super!![]()
Doe dat dan ook. Plemp niet zomaar een quote neer, maar doe zelf wat moeite.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil het meest geniale topic OOIT, 2 jaar geleden geopend door MrSPLIFFY, een vervolg geven
quote:Haha
Ik was gister avond vet moe, maar ik moest bouten om 4 uur 's nachts. En toen ging ik bouten maar toen viel ik in slaap op de WC . Na een uur werd ik weer wakker en ging ik weer verder met worst draaien
quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:41 schreef Stofje het volgende:
Wat een dramatisch kuttopic, dit.
Haha, hij zei "harde kern" in een topic over poepen, haha. Maar daar ga ik niet op wachten, if you don't mindquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja hallo, de harde kern moet het topic ook nog ontdekken he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |