Fuck yeah!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:58 schreef Summoner het volgende:
Geen stoner of doom per sé, maar bij vlagen wel degelijk sludgy, ik heb de laatste tijd weer wat naar Acid Bath geluisterd. Blijft een goede en inventieve band, zeker voor die tijd.
Same here... volgende week lekker stampen met de mannen van Astroquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:12 schreef nipeng het volgende:
Ga jij naar Brant in de Vera?
Ik heb Brant al regelmatig gezien dus ik sla even over
Die heb ik gisteren bij de CD-boer opgehaald, vooral Delta alba plex knalt er goed in, de tering...quote:Op zondag 12 maart 2006 10:02 schreef nipeng het volgende:
Die Unida / Dozer Double EP is goed man.
Het betreft inderdaad een re-issue en bevat de Unida ~ The Best of Wayne-Gro en Dozer ~ Coming Down the Mountain EP.
Meer info: http://www.stonerrock.com/store/info.asp?item_num=ATH-3217
Probeer het bij een lokale platenboer, die kunnen vervolgens in hun systeem opzoeken of ze die kunnen bestellen. Alle cd's die ik koop uit de USA (voornamelijk Smallstone spul), worden gewoon door een lokale platenboer uit Oss besteld (bij Bertus volgens mij).quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:01 schreef SNArky het volgende:
Ik ben al een tijd opzoekje naar het album Valkyrie van de band (je raadt het nooit) Valkyrie. Nou vroeg ik me af hoe ik er op een eenvoudige manier aan zou kunnen komen hier in Nederland. Ik heb de grote onlinewinkels al geprobeerd, maar daar is niks op te vinden.
De enige plek waar ik het zou kunnen bestellen is bij stonerrock.com, maar die gasten zitten in de states, dus dat lijkt me niet zo'n goed idee. Iemand een idee hoe ik er, op een betrekkelijk makkelijke manier, aan kan komen?
100% mee eensquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:40 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren bij de CD-boer opgehaald, vooral Delta alba plex knalt er goed in, de tering...
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:40 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren bij de CD-boer opgehaald, vooral Delta alba plex knalt er goed in, de tering...
Dare I say... Damn holiday in the US of Aquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:20 schreef TimoBasso het volgende:
Hermano vrijdag 14 juli @W2
I say : F*CK YEAH!
![]()
Nipeng.. al enig idee voor Zaterdag?quote:
heb je meer info?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:04 schreef Doc het volgende:
Die John Mc Bain is echt spul voor de ware Pink Floyd liefhebber en dan wel uit hun meest trippie periode!
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:06 schreef Doc het volgende:
Hermano in W2 en ik ben dan ook nog gewoon. Te goed om waar te zijn
I'm therequote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:25 schreef nipeng het volgende:
Ja ik ga wel vanavond denk ik. Mooie gelegenheid de boel daar in Oss eens te checken
Ook wat info op www.dunarecords.comquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:31 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
heb je meer info?
klinkt interesant namelijk
Bidi had van te voren ook gezeg dat ze van plan waren een lange set te spelen van rond de 2 en half uur.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:49 schreef lizardtattoo het volgende:
Lang gespeeld ookwe waren pas om drie uur thuis.
quote:Vrijdag 14 juli
Hermano + support
Luister muziekfragment
Zaal Open: 20.30 uur
Aanvang: 21.00 uur
Entree: Euro 13,-
De band die in het seizoen 2004/2005 verantwoordelijk was voor het Beste concert van het Jaar in de w2 Concertzaal komt terug! Midden in de vakantie doen wij daarom graag op 14 juli de deuren open voor: Hermano.
lol..quote:
besteldquote:
Ik heb het album nu ook gescoredquote:Op zondag 26 maart 2006 22:55 schreef nipeng het volgende:
Oja, Walter had een gave videoshow bij Astrosoniq
De mannen hadden diverse gasten. Een vent in een jurken de zanger van Supernatural deed ook een nummer. Wat jammer dat we zo weinig horen van Supernatural. Zeer ok bandje toch.
Vanuit een stoner-oogpunt zeker wel... Blijf het raar vinden dat Brant is uitgekozen voor het voorprogramma. Maar ik heb genoten, daar gaat het natuurlijk om.quote:
Beetje vreemd, want Circle (waar Pharaoh Overlord uit voortgekomen is) leverde vorig jaar ook alweer een retro metal plaat af. Maar goed, ik wil hem in ieder geval wel even luisteren om zelf een oordeel te kunnen vellen.quote:Op zondag 26 maart 2006 19:45 schreef nipeng het volgende:
Walter kon me vertellen dat de laatste van Pharoah Overlord zwaar tegen valt.
Het schijnt een jaren 80 metal plaat te zijn geworden. Bagger![]()
Ik heb hem net een keer geluisterd via de 3voor12 Luisterpaal, maar het is een echt groeialbum volgens mij. Die moet ik echt vaker luisteren denk ik.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:11 schreef TimoBasso het volgende:
Godver..nieuwe album van Astrosoniq is echt een meesterwerkje,elke wordt hij beter
Dat vind ik zelf juist een van de sterke punten van Astroquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:14 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/3v(...)ml?10617791+26760430
alleen de zang iriteert mij wat
Optreden van Toner Low.. tijdens de pre-partyquote:Op zondag 2 april 2006 11:13 schreef nipeng het volgende:
Weet je waar ik op wacht? Een nieuw album van Los Natas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |