Oscars zijn gewoon een incrowd uitreiking waarbij men zeker niet (altijd) kijkt naar kwaliteit.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:38 schreef c0nd0r het volgende:
Oscars zeggen me nix genoeg oscarfilms die ik toch echt geen klap aan vond! Maar ik vind niet dat ze slecht acteert hoor!
Binnenkort is het weer zoverquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:40 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Oscars zijn gewoon een incrowd uitreiking waarbij men zeker niet (altijd) kijkt naar kwaliteit.
Ik vind Keira overigens ook niet slecht acteren.
Lola Ferrari.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:49 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja en dus? Bij welke acteur actrice gebeurd dat niet tegenwoordig?
Weet jij veel wat haar laatste wens wasquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Denk niet dat die nog van die dikke tetten heeft
Mee eens!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
die linkse is bewerkt door een jaloers iemand.
Koop een lolly en vier het!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:27 schreef betonmol het volgende:
Ik heb ineens een deja vu gevoel.
verklaar u nader?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:27 schreef betonmol het volgende:
Ik heb ineens een deja vu gevoel.
Niets bijzonders, moest alleen aan Lola Ferrari denken, weet ook niet waarom, ik post maar wat.quote:
Daarvoor ga je maar naar Tweakers hier posten we kwaliteit!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:33 schreef betonmol het volgende:
[..]
Niets bijzonders, moest alleen aan Lola Ferrari denken, weet ook niet waarom, ik post maar wat.
dat blijkt maar weer...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:33 schreef betonmol het volgende:
[..]
Niets bijzonders, moest alleen aan Lola Ferrari denken, weet ook niet waarom, ik post maar wat.
Geil toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:41 schreef GSi het volgende:
Ze kijkt altijd alsof haar drol net met het kopje naar buiten komt kijken. Zo van "Oe"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |