en dat op een forumquote:
Oh echt waar (de uil ontwijkend)? Ben twee keer naar P&P geweest en het was me niet opgevallenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:31 schreef Posdnous het volgende:
Het meest vervelende is vooral dat ze niet kan acteren.
En toch een oscarnominatie hoewel de oscars niet geheel serieus te nemen zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:31 schreef Posdnous het volgende:
Het meest vervelende is vooral dat ze niet kan acteren.
Niet gezien. In Domino, Bend it Like Beckham, Pirates of the caribbean, The Jacket o.a. is het niet om aan te zien zo triest. Amateurtoneel is nog beter.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:33 schreef betonmol het volgende:
[..]
Oh echt waar? Ben twee keer naar P&P geweest en het was me niet opgevallen.
Met al die oude mannetjes...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:35 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
En toch een oscarnominatie hoewel de oscars niet geheel serieus te nemen zijn.
Oscars zeggen me nix genoeg oscarfilms die ik toch echt geen klap aan vond! Maar ik vind niet dat ze slecht acteert hoor!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:35 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
En toch een oscarnominatie hoewel de oscars niet geheel serieus te nemen zijn.
Oscars zijn gewoon een incrowd uitreiking waarbij men zeker niet (altijd) kijkt naar kwaliteit.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:38 schreef c0nd0r het volgende:
Oscars zeggen me nix genoeg oscarfilms die ik toch echt geen klap aan vond! Maar ik vind niet dat ze slecht acteert hoor!
Binnenkort is het weer zoverquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:40 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Oscars zijn gewoon een incrowd uitreiking waarbij men zeker niet (altijd) kijkt naar kwaliteit.
Ik vind Keira overigens ook niet slecht acteren.
Lola Ferrari.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:49 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja en dus? Bij welke acteur actrice gebeurd dat niet tegenwoordig?
Weet jij veel wat haar laatste wens wasquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Denk niet dat die nog van die dikke tetten heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |