Kijk maar niet in mijn fotoboek danquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:49 schreef WesHell het volgende:
webcam seks.. Ik kan iemand die heeft zo'n site.. Alhoewel ik je dan eerst moet keuren..
Of voor een sexclub posten, foto's maken van de mensen die in en uit lopen, achterhalen waar ze wonen en dan vragen of ze jou als arme sloeber een paar euro's kunnen doneren.. Het zou per slot van rekening zonde zijn als die foto's bij hun echtgenote terecht moesten komen..quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Arme mensen opsporen die zwart werken en ze chanteren.
Niks mis mee, trek (no pun intended) je genoeg klanten mee.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:51 schreef Loontjah het volgende:
Kijk maar niet in mijn fotoboek danmaja als ik op die sites als www.camz.nl kijk, dan maak ik zeker nog wel kans...
Genoeg andere mannen die er wel geld voor over hebben. Er is zelfs een markt voor half bejaarde webcamdames van 200 kilo, dus dit moet zeker lukken.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:53 schreef BlueEyed het volgende:
Ik zou er trouwens geen geld voor over hebben om je op een webcam te zien, eventueel zou ik op een regenachtige dag overwegen je filmpjes te downloaden via Limewire
daar wel..quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:51 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Kijk maar niet in mijn fotoboek danmaja als ik op die sites als www.camz.nl kijk, dan maak ik zeker nog wel kans...
Beetje risicovol hè?quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:59 schreef TheThirdMark het volgende:
Je kunt natuurlijk ook gewoon Thuis Ontvangen.
En er is iets verkeerd aan hoer zijn?quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:00 schreef KoudeVrouw het volgende:
Alleen hoeren kruipen voor een webcam.
Nee, is een eervol beroep waardoor iedereen tegen je op kijkt.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En er is iets verkeerd aan hoer zijn?
Nee, mensen kijken niet tegen je op, maar ligt dat aan jou of aan die mensen? Als iemand zoiets uit vrije wil doet, dan vind ik er persoonlijk niets verkeerd aan.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:03 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Nee, is een eervol beroep waardoor iedereen tegen je op kijkt.
ik denk juist van niet...quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:51 schreef Loontjah het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |