Ik ben allsystemshalt en ben een Collectaholicquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:20 schreef jitzzzze het volgende:
Geef het maar toe, je hebt een verzamel-verslaving..
Klusje doen hier ?quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ooh, dat soort klusjes vind ik altijd leuk
Alles opruimen, sorteren en ordenen... Geweldig![]()
Wat schuift 'tquote:
*In koor* Hoi allsystemshalt.. Vertel hoe ben jij voor het eerst in contact gekomen met je verslaving?quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:22 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ik ben allsystemshalt en ben een Collectaholic![]()
Trouwen?quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:
Ik weet zeker dat ik meer rommel kan maken!quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb al een rommelkont waar ik dit soort dingen voor doe
Ik heb m'n inboedelverzekering al gevondenquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:30 schreef -Sandstorm- het volgende:
Fik drin !
Echt niet!quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:28 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik meer rommel kan maken!![]()
Wanneer kom je langs?quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben een erg dure opruimsterquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:53 schreef w00ly het volgende:
[..]
Wanneer kom je langs?
Jij een leuke dag, ik mn papieren netjes gesorteerd.
Haiquote:
Dat is het posten van privé-informatie en dat is niet toegestaan, zie de FAQ.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hai
Mag ik een foto van het kleine kamertje maken en die online zetten?![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat is het posten van privé-informatie en dat is niet toegestaan, zie de FAQ.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |