Dit is gemeen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:05 schreef nyny83 het volgende:
En we gaan weer vrolijk verder
Ook met muziek hoorquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:00 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Nee, het heet toch verdomme niet voor niks BeF. En dat gaat toevallig heel goed samen met voetbal
hoezo? Ben je niet vrolijk vandaag?quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Dit is gemeen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Bieren en frituren doet deze nette dame alleen des weekends.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:03 schreef nyny83 het volgende:
[..]
komt goed, ik ben er al over opgehouden
Iemand nog gebierd of gefrituurd gister? Denk da'k vanavond maar even een lekker biertje naar binnen ga werken, heb nog zo'n pakket met 10 buitenlandse bieren staan.
mjah, maar weer niet met auto'squote:
Vrolijk Verder! VVquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:06 schreef nyny83 het volgende:
[..]
hoezo? Ben je niet vrolijk vandaag?![]()
oh... laatst ging je nog ontbijten met F toch?quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bieren en frituren doet deze nette dame alleen des weekends.
Ja, toen was het weekend.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:07 schreef nyny83 het volgende:
[..]
oh... laatst ging je nog ontbijten met F toch?
om eerlijk te zijn niet... leg uitquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Vrolijk Verder! VV
Zegt je nix zeker
Zo'n vaart loopt het niet, dat weet je best. Het is nu namelijk zo dat zodra de v van voetbal verschijnt, mensen al beginnen te zeurenquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Newwa! Als dit een voetbaltopic wordt, ben ik weg..
Over muziek wordt hier best wel geouwehoerd ook hoor. Misschien niet de standaard muziek, maar als c. er is, is dat toch wel een belangrijk onderwerp!quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Voetbal is wel oke hoor. Ik kan er best over meepraten. Heb et liever over muziek of auto's maar daar hoor je hier ook nix over
What ifquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet voor jullie, nee.
Eerst de kat uit de magnetron halen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:08 schreef Chowi het volgende:
Oh, de wasmachine is klaar. Moet ik de was in de droger doen, of moet het eerst nog in de magnetron?
quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:08 schreef rompompom het volgende:
Goeie TT voor een newbie, [afbeelding]
Het zegt waarschijnlijk niemand hier wat... stelletje prutsers! Beste slowchat reeks ooit natuurlijk!quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:08 schreef nyny83 het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn niet... leg uit![]()
wil je lachen of wil je gewoon je was droog hebben?quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:08 schreef Chowi het volgende:
Oh, de wasmachine is klaar. Moet ik de was in de droger doen, of moet het eerst nog in de magnetron?
De parkiet, that is.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Eerst de kat uit de magnetron halen.
Jah... en een schade vergoeding eisen omdat hij nu dood is en dit niet in de handleiding stondquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Eerst de kat uit de magnetron halen.
Allebei.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:10 schreef nyny83 het volgende:
[..]
wil je lachen of wil je gewoon je was droog hebben?
Kan niet, dat is deze. KETTER!quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Het zegt waarschijnlijk niemand hier wat... stelletje prutsers! Beste slowchat reeks ooit natuurlijk!
Beste broodje aap verhaal everquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah... en een schade vergoeding eisen omdat hij nu dood is en dit niet in de handleiding stond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |