ben het helemaal met je eens...quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:25 schreef blrrrt het volgende:
Ik vind dat je niet ver genoeg kan uitzoomen...
binnen een maandje is het spel al te koop toch,quote:Op maandag 20 februari 2006 15:10 schreef blrrrt het volgende:
Ik wacht nog op de code voor de online beta-test...
Is de BETA versies dan wat anders dan de demo?? zoja, wat is het verschil dan?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:10 schreef blrrrt het volgende:
Ik wacht nog op de code voor de online beta-test...
In de demo kan je alleen tegen de pc spelen.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:16 schreef Wutangtony het volgende:
[..]
Is de BETA versies dan wat anders dan de demo?? zoja, wat is het verschil dan?
Ik denk dat daarvoor gekozen is om ons tegemoet te komen en niet om ons de graphics door de strot te rammen. Hoe verder je uitzoomt, hoe meer je ziet, en hoe meer het spel van je pc vraagt. Of ze zijn te lui om level of detail zooi te maken, dat kan ook nogquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:32 schreef Roellie80 het volgende:
het is voor de strateeg wel een must om lekker overzicht te krijgen, maar ze richten zich meer op grafische power. En da's natuurlijk mooier wanneer je niet zover uitzoemd![]()
Campain zuigt, multiplayer is tha shit!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:35 schreef Blinker het volgende:
Wel gaaf spelleke!
Alleen ik vind dat het spel wel erg makkelijk is. Moet nog maar 1 level en dan heb ik de good campaign al gehaaldMaar 8 levels...
Is officieel nog niet uitquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:27 schreef Wutangtony het volgende:
wanneer komt het spel eigenljk uit?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |