Volgens mij betekent zodra iets als meteenquote:Op woensdag 8 februari 2006 08:26 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Je went er maar aan. En zodra je er aan gewend bent neem ik een andere.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Waar ben jij vannacht geweest dat je niet thuis bent geweest?
Ik ben gewoon niet achter de pc geweest. Dat kan ook wel eens. Werkt heel therapeutisch.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Waar ben jij vannacht geweest dat je niet thuis bent geweest?
hahahaquote:
Ik geloof er niets van.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:30 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet achter de pc geweest. Dat kan ook wel eens. Werkt heel therapeutisch.
zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van.
Je bent natuurlijk bij Barra blijven slapen![]()
Ja, ik wist niet dat jij zo'n leuke verzameling dildo's had Barra...quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zou zomaar kunnenwant ik was niet thuis vannacht maar mij mijn vriendin
ja he vooral die van 160 CM en 3 cm doorsnee is wel een succes toch?quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:39 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ja, ik wist niet dat jij zo'n leuke verzameling dildo's had Barra...
Dacht je dat ik met 3 cm genoegen nam? Zo'n ding raak ik niet aan hoor!quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja he vooral die van 160 CM en 3 cm doorsnee is wel een succes toch?
dat noemt men nou een icehocky stick
heb je hem wel schoongemaakt?
denk niet dat ik nog meer dingen op mijn kamer heb die je als dildo kan gebruikenquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:42 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dacht je dat ik met 3 cm genoegen nam? Zo'n ding raak ik niet aan hoor!
Ben je die grote bak onder je bed dan helemaal vergeten? Wat daar allemaal niet voor dildo's in liggen...quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
denk niet dat ik nog meer dingen op mijn kamer heb die je als dildo kan gebruiken
Je HOEFT het niet te lezen hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:45 schreef Troel het volgende:
UHm heren, jullie begrijpen wel dat ik dit soort dingen niet van familieleden wil weten?![]()
Ik weet toch niet dat jullie het over dildo's gaan hebbenquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:46 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Je HOEFT het niet te lezen hoor.![]()
Niet?quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik weet toch niet dat jullie het over dildo's gaan hebben
quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:53 schreef Dave het volgende:
Nog een stoer koppie ook! Barra, ik wil je!.
eind van de avond wel hoorquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:54 schreef Dave het volgende:
Oh, en gisteren stonden die foto's nog niet in je fotoboek volgens mij.
Toen sliep ik.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
eind van de avond wel hoor
Bron RTLquote:Homopinguïns in dierentuin blijven elkaar trouw
Zes mannetjespinguïns in een dierentuin in het Noord-Duitse Bremerhaven willen niets van vrouwtjes weten.
Zelfbeschikkingsrecht
De pinguïns vormen steeds stellen met elkaar, ook als er genoeg vrouwtjes tijdens het paarseizoen zijn. Dat maakte de dierentuin Zoo Am Meer bekend. De directie liet nieuwe Zweedse vrouwtjes in de groep los, maar dat liep op niets uit. Een eerste proef een jaar geleden leidde tot verbolgen reacties van homo-organisaties uit de hele wereld. Zij stelden dat pinguïns zelfbeschikkingsrecht hebben wat hun geaardheid betreft.
Dwang
Zoo Am Meer spreekt tegen dat met uitsterven bedreigde Humboldt-pinguïns tot heteroseksualiteit worden gedwongen. De dierentuin wilde uitsluitend vaststellen of de zes mannetjes alleen maar contact met elkaar zochten uit gebrek aan vrouwtjes ('homoseksualiteit uit nood'). De directie laat de homostellen bij elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |