abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34889891
Ik heb op verschillende veilingsites al wel iets op het oog, maar vaak zijn dit een beetje schemerige advertenties op locaties die redelijk moeilijk te bereiken zijn. Probleem is dat ik niet in het bezit ben van een auto, en dat TV's over het algemeen redelijk zwaar kunnen zijn . Als iemand dus enigzins in de buurt woont en ik m misschien met de fiets kan ophalen of iets dergelijks (misschien met iemand erbij) zou dat het beste werken. Als iemand een auto's heeft en alsnog redelijk in de buurt woont zou dat natuurlijk helemaal top zijn.

Ik ben op zoek naar een kleurentelevisie van tussen de 55-70cm (groter mag natuurlijk altijd :p) met tenminste 1 SCART aansluiting en die 60hz frequenties ondersteunen. Ik vraag hier specifiek om omdat ik m koop voor een Playstation 2 en veel games zien er tig keer mooier uit op 60hz dan op 50hz.

Ik heb zo'n 50-75 euro te besteden.
meh
pi_34890555
Games zien er op 60hz precies hetzelfde uit dan op 50hz, alleen je krijgt minder snel hoofdpijn
pi_34890557
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 07:48 schreef Burbo het volgende:
Games zien er op 60hz precies hetzelfde uit dan op 50hz, alleen je krijgt minder snel hoofdpijn
...en de beeldlijnen staan iets verder van elkaar.
pi_34891298
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 07:48 schreef Burbo het volgende:
Is het niet zo dat je beeldvervormingen krijgt als je games op 50Hz speelt die eigenlijk op 60Hz gespeeld zouden moeten worden? (ik meen me groene lijnen bovenaan het beeld te herinneren ect) Ook dacht ik toch echt dat 50hz minder scherp eruitzag (in games) dan 60hz.

En in hoeverre dit nou weer te maken heeft met NTSC/PAL is me ook weer een raadsel, ik dacht dat NTSC altijd op 60hz gedraait moest worden, maar ik zag net ergens op een site dat bv Vietnam NTSC gebruikt maar dat hun NTSC wel weer 50hz gebruikt... vreemd verhaal.
meh
  donderdag 9 februari 2006 @ 09:12:40 #5
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_34891306
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 07:49 schreef P-Style het volgende:

[..]

...en de beeldlijnen staan iets verder van elkaar.
en vaak loopt het spel iets sneller... soms niet handig
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')