WTF is dat in godsnaam voor kloteopmerkingquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:49 schreef mgerben het volgende:
[..]
... maar niet zoveel zelfrespect dat ze geen uitkering wil![]()
Een opmerking waar een kern van waarheid in zit. Dan kun je TS wel krampachtig blijven verdedigen, maar er zijn zat mensen die er anders over denken.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:09 schreef heaven7 het volgende:
[..]
WTF is dat in godsnaam voor kloteopmerking
Je hele vriendenkring krijgt een uitkering? Hoe krijg je dat voor elkaar danquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:01 schreef xX-Blondy-Xx het volgende:
Ik heb reuma en zou ben nu ook bezig met de waaiong.. 1ste x mislukte omdat ik nog geen jaar werkloos was.. Vet dom eig.. Dus probeer het nu weer..
Vriendin van me heeft ook bordeline en die zit ook in de waaiong.. Alleen is die ook schizo.. Dus die heeft er 2.. Geloof dat die 2 jaar in die uitkering heeft gezeten..
Andere vriendin van me heeft het zelf heel moeilijk met haar zelf en die zit er ook in.. Dus zou eig niet een probleem hoefen zijn.. je moet het gewoon weten te brengen..
Jij ken tog gewoon een uitkering doen en dan weer zo snel moegelijk aan het werk.. Die uitkeingen zijn kwa geld het zelfde.. Gewone uitkering krijg je zoveel hulp als je wil met waaiong eig nix meer..
Zeg dan niks als je niks nuttigs te melden hebtquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:22 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
[..]
Nou, je ziet als meid zijnde aantrekkelijk uit, hebt geen relatie, en heeft dringend veel geld nodig.
Dus...
Beetje zielig zitten kijken, en erbij zeggen dat je het niet meer kan volhouden, en helemaal zit te shaken.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:42 schreef Xennia het volgende:
Je hele vriendenkring krijgt een uitkering? Hoe krijg je dat voor elkaar dan
dat vind ik echt niet kunnen...quote:Op donderdag 8 maart 2007 01:49 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
[..]
Beetje zielig zitten kijken, en erbij zeggen dat je het niet meer kan volhouden, en helemaal zit te shaken.
Hoppa, iedere maand worden er 600 euri's extra op je giro geboekt![]()
En zo werkt het dan ook niet. Daar komen medische keuringen en uitwisseling van gegevens tussen ziekenhuis/arts en de verzekeringsarts van het UWV aan te pas. Je kunt niet een potje gaan janken en trillen en je hebt een WAJong. Daar gaan 13 weken vooraf voor het beoordelen van een persoon/dossier.quote:
Gezellige club vrienden heb je!quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:01 schreef xX-Blondy-Xx het volgende:
Ik heb reuma en zou ben nu ook bezig met de waaiong.. 1ste x mislukte omdat ik nog geen jaar werkloos was.. Vet dom eig.. Dus probeer het nu weer..
Vriendin van me heeft ook bordeline en die zit ook in de waaiong.. Alleen is die ook schizo.. Dus die heeft er 2.. Geloof dat die 2 jaar in die uitkering heeft gezeten..
Andere vriendin van me heeft het zelf heel moeilijk met haar zelf en die zit er ook in.. Dus zou eig niet een probleem hoefen zijn.. je moet het gewoon weten te brengen..
Jij ken tog gewoon een uitkering doen en dan weer zo snel moegelijk aan het werk.. Die uitkeingen zijn kwa geld het zelfde.. Gewone uitkering krijg je zoveel hulp als je wil met waaiong eig nix meer..
LOL idd.. Ken der zo velen.. Trek gekken aan ofzo..quote:
Nou eig komt het van mij af.. Me broer is zwaar dislekties en heeft een afwijking aan zijn heupen..quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:42 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je hele vriendenkring krijgt een uitkering? Hoe krijg je dat voor elkaar dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |