abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47021421
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 16:49 schreef mgerben het volgende:

[..]

... maar niet zoveel zelfrespect dat ze geen uitkering wil
WTF is dat in godsnaam voor kloteopmerking
pi_47021575
Vind het een schande dat je iets als borderline aangrijpt om een uitkering aan te vragen. Wat heeft de maatschappij nou aan jou?
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_47021611
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 17:09 schreef heaven7 het volgende:

[..]

WTF is dat in godsnaam voor kloteopmerking
Een opmerking waar een kern van waarheid in zit. Dan kun je TS wel krampachtig blijven verdedigen, maar er zijn zat mensen die er anders over denken.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_47021645
Ik verdedig ts niet maar mezelf, ik ontvang een Wajong en mis absoluut geen zelfrespect en vind het een heuse kloteopmerking.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2007 17:16:21 ]
pi_47022874
Ik heb niet enkel borderline, ik zou graag een wajong willen zodat ik opweg geholpen kan worden de maatschappij in.

Ik geloof dat dit dan ook het hele idee is van een maatschappij
pi_47023097
Ik heb reuma en zou ben nu ook bezig met de waaiong.. 1ste x mislukte omdat ik nog geen jaar werkloos was.. Vet dom eig.. Dus probeer het nu weer..
Vriendin van me heeft ook bordeline en die zit ook in de waaiong.. Alleen is die ook schizo.. Dus die heeft er 2.. Geloof dat die 2 jaar in die uitkering heeft gezeten..
Andere vriendin van me heeft het zelf heel moeilijk met haar zelf en die zit er ook in.. Dus zou eig niet een probleem hoefen zijn.. je moet het gewoon weten te brengen..
Jij ken tog gewoon een uitkering doen en dan weer zo snel moegelijk aan het werk.. Die uitkeingen zijn kwa geld het zelfde.. Gewone uitkering krijg je zoveel hulp als je wil met waaiong eig nix meer..
A DirTy MiNd
Is A
JoY fOr EveR
pi_47030715
Oy, hou het allemaal respectvol willen jullie?
pi_47034488
bij onze patienten komt het ook wel voor dat ze in de Wajong komen met een persoonlijkheidsstoornis. Vaak is er toch ook wel een As1 stoornis bij, bv depressie.
Veel kort door de bocht gereageer hier overigens, maar dat zal wel komen door een gebrek aan informatie bij de mensen die hier zo reageren.
pi_47038597
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 18:01 schreef xX-Blondy-Xx het volgende:
Ik heb reuma en zou ben nu ook bezig met de waaiong.. 1ste x mislukte omdat ik nog geen jaar werkloos was.. Vet dom eig.. Dus probeer het nu weer..
Vriendin van me heeft ook bordeline en die zit ook in de waaiong.. Alleen is die ook schizo.. Dus die heeft er 2.. Geloof dat die 2 jaar in die uitkering heeft gezeten..
Andere vriendin van me heeft het zelf heel moeilijk met haar zelf en die zit er ook in.. Dus zou eig niet een probleem hoefen zijn.. je moet het gewoon weten te brengen..
Jij ken tog gewoon een uitkering doen en dan weer zo snel moegelijk aan het werk.. Die uitkeingen zijn kwa geld het zelfde.. Gewone uitkering krijg je zoveel hulp als je wil met waaiong eig nix meer..
Je hele vriendenkring krijgt een uitkering? Hoe krijg je dat voor elkaar dan
pi_47039267
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 15:22 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:

[..]

Nou, je ziet als meid zijnde aantrekkelijk uit, hebt geen relatie, en heeft dringend veel geld nodig.

Dus...
Zeg dan niks als je niks nuttigs te melden hebt
pi_47041280
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 23:42 schreef Xennia het volgende:
Beetje zielig zitten kijken, en erbij zeggen dat je het niet meer kan volhouden, en helemaal zit te shaken.

Hoppa, iedere maand worden er 600 euri's extra op je giro geboekt
pi_47042305
Ja en 600 euro is ook echt een vetpot waar je makkelijk mee rond kan komen natuurlijk.
Bovendien kun je zaken zoals schizofreen zijn natuurlijk makkelijk faken. Die zware medicatie slik je natuurlijk ook maar voor de lol. Alles voor het goede doel. 600 euro per maand.
Overginds ben ik wel voor een vorm van dagbesteding maar wel een die bij het ziektebeeld past.
Dat is eens wat anders...
pi_47044738
¤600,-? Ik wou dat ik dat kreeg.
pi_47044807
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 01:49 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:

[..]

Beetje zielig zitten kijken, en erbij zeggen dat je het niet meer kan volhouden, en helemaal zit te shaken.

Hoppa, iedere maand worden er 600 euri's extra op je giro geboekt
dat vind ik echt niet kunnen...
  Milf donderdag 8 maart 2007 @ 11:36:25 #165
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_47046718
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 10:22 schreef moelan0e het volgende:

[..]

dat vind ik echt niet kunnen...
En zo werkt het dan ook niet. Daar komen medische keuringen en uitwisseling van gegevens tussen ziekenhuis/arts en de verzekeringsarts van het UWV aan te pas. Je kunt niet een potje gaan janken en trillen en je hebt een WAJong. Daar gaan 13 weken vooraf voor het beoordelen van een persoon/dossier.
ROC lult dan ook finaal uit zijn nek.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_47056984
Ik maakte me er een beetje druk over, want ik zou graag serieus worden genomen door de UWV.
  donderdag 8 maart 2007 @ 16:39:13 #167
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_47057314
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 18:01 schreef xX-Blondy-Xx het volgende:
Gezellige club vrienden heb je!
Geef mij maar Amsterdam
pi_47059783
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 16:39 schreef Bullebak het volgende:

[..]

Gezellige club vrienden heb je!
LOL idd.. Ken der zo velen.. Trek gekken aan ofzo..
Kom ze altijd overal tegen en ze moeten altijd tegen me praten.. Kan der nix aan doen..
A DirTy MiNd
Is A
JoY fOr EveR
pi_47059870
ja je komt er voor in aanmerking
wat lastiger is, is het aantonen vanaf wanneer je niet kunt werken
je moet namelijk na de datum die zijn opschrijven van arbeidsongeschiktheid nog een jaar wachten dus het kan zijn dat het zo lastig aan te tonen is dat ze de datum van aanvraag nemen en je nog een jaar moet wachten dus
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_47060127
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 23:42 schreef Xennia het volgende:

[..]

Nou eig komt het van mij af.. Me broer is zwaar dislekties en heeft een afwijking aan zijn heupen..
Die zit dus al voor zijn 17 in de waaiong.. Ik trek nogal gekken aan die hebben dan ook hun problemen enzo..
Eig bijna iedereen die ik ken heeft wel een tik.. Maar dan stuur je ze naar de waaiong krijgen ze hulp enzo..
Ik kan tog nix voor ze doen.. Alleen maar zeggen dat ze er wel goed uitzien enzo.. Zo komt het dat ik veel mensen ken die een waaiong hebben...

UUH over dat geld je krijgt 850,- per maand.. Plus je vergoedingen omdat je ziek bent..
A DirTy MiNd
Is A
JoY fOr EveR
pi_47060375
Maar dan stuur je ze naar de Wajong Wtf? Ik heb echt geen idee wat hierboven staat.

Hoe oud ben je?

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2007 17:56:44 ]
pi_47060536
Als mensen ziek zijn.. Kunnen ze een waaiong krijgen.. Ik ken veel mensen met problemen..
De een liegt, de ander is misbruikt, de andere vind zig zelf heel lelijk ofzo..
Nou hou heel veel van ze allemaal.. Ik kan dat ook niet verhelpen.. Dus als je weet dat iemand heel erg ziek is 'geestelijk' dan stuur je ze naar mensen die hun wel ken helpen.. Dan krijgen ze meestal een waaiong uitkering tot ze weer *beter* zijn..
A DirTy MiNd
Is A
JoY fOr EveR
pi_47060563
WTF mens, wat bazel je in godsnaam
pi_47060778
Jo dude jij hebt een waaiong.. Wat lul je zelf nou dom..
Je weet wat je moet hebben om er in te komen en wat niet.. Doe niet zo vaag..
A DirTy MiNd
Is A
JoY fOr EveR
pi_47060941
Lees je eigen debiele posts eens en allereerst, leer eens fatsoenlijk typen! Je posts zijn zo stom als het achterend van een varken. Ik vraag jou absoluut geen uitleg over hoe je in aanmerking komt voor een Wajong (WAJONG).

Je stuurt mensen niet naar de WAJONG Wat denk je? Dat het een soort sinterklaas is waar je ze heen kunt sturen en dat ze dan met een paar honderd euro weer wegkunnen ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')