Doe niet zo achterlijkquote:
Kun je niet een arbeidsgehandicapte status aanvragen? Daarmee kom je vaak wel aan de slag aangezien het financieel voordelig kan zijn voor de werkgever. Dan hebben zij die kosten niet mocht je ziek worden. Dit wordt dan geheel vergoed door het UWV.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:37 schreef EdwinHeijmen het volgende:
ik vind de reacties hier soms schokkend... ik ben dus 100% wegens psychische redenen afgekeurd... wil werken maar dat lukt me niet.. bij mijn psychische redenen heb ik ook nog een incomplete dwarsleasie waardoor geen baas me aanneemt... maar ik krijg uit dit topic door sommige reacties het idee dat ik lui schijn te zijn... ik heb alles gedaan voor meer kans op een baan... een studie die niet te wijten aan mij is mislukt... sollicitaties... maar omdat ik blijkbaar psychisch problemen heb ben ik lui... dank u..
Wat bedoel je precies?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:55 schreef Nijna het volgende:
Is het niet zo dat je sowieso 5 jaar na het beeïndigen van je wajong/wao/wia aangemerkt wordt als "arbeidsgehandicapt"?
Dat is mij toendertijd verteld...
Hm, dat moet je ook in het licht zien van de toon van de OP.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:37 schreef EdwinHeijmen het volgende:
ik vind de reacties hier soms schokkend... ik ben dus 100% wegens psychische redenen afgekeurd... wil werken maar dat lukt me niet.. bij mijn psychische redenen heb ik ook nog een incomplete dwarsleasie waardoor geen baas me aanneemt... maar ik krijg uit dit topic door sommige reacties het idee dat ik lui schijn te zijn... ik heb alles gedaan voor meer kans op een baan... een studie die niet te wijten aan mij is mislukt... sollicitaties... maar omdat ik blijkbaar psychisch problemen heb ben ik lui... dank u..
Nee hoor 100% dus blijkbaar nietquote:Op maandag 13 februari 2006 20:54 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
maar je zult geen 100% van je uitkering krijgen als je studie doet neem ik aan. studeer je volledig??? dan zul je maar een kleine percentage krijgen van je uitkering, en zo hoort het
Waarschijnlijk wordt dat omgezet naar een WAOquote:Op maandag 5 maart 2007 16:50 schreef heaven7 het volgende:
Hm, oud topic.
Iig las ik hierboven ergens dat je met een Wajong niet mag studeren? Ik studeer al bijna 2 jaar, heb inmiddels al 1 diploma en de tweede volgt in juni van dit jaar. Gaat hartstikke goed.
Wel heb ik mijn vrije dag tussendoor écht nodig, maargoed, daar ben je ook 50% arbeidsongeschikt voor.
Ik vroeg me trouwens af, hou ik de rest van mijn leven Wajong? Of wordt dat uiteindelijk omgezet naar de WAO? Ik dacht zelf dat ik voor altijd een Wajonger ben.. Hoewel ik me afvraag hoe ik er ooit van rond kan komen want het is maar een paar honderd euro per maand!
In juni ben ik klaar met de studie en dan kan ik idd voor 20 uur gaan werkenquote:Op maandag 5 maart 2007 17:27 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt dat omgezet naar een WAOAls je daarvan niet kan rondkomen, moet je er nog bij werken. Aangezien je maar 50% krijgt, betekent het dus dat je 50% wel kan werken. Maar dat zou erg lastig zijn icm een studie! Misschien eens navragen
![]()
Overleg je dat met je school, dat je een vrije dag neemt ofzow?
Je kan het beste dit navragen bij het UVWquote:Op maandag 5 maart 2007 16:50 schreef heaven7 het volgende:
Hm, oud topic.
Iig las ik hierboven ergens dat je met een Wajong niet mag studeren? Ik studeer al bijna 2 jaar, heb inmiddels al 1 diploma en de tweede volgt in juni van dit jaar. Gaat hartstikke goed.
Wel heb ik mijn vrije dag tussendoor écht nodig, maargoed, daar ben je ook 50% arbeidsongeschikt voor.
Ik vroeg me trouwens af, hou ik de rest van mijn leven Wajong? Of wordt dat uiteindelijk omgezet naar de WAO? Ik dacht zelf dat ik voor altijd een Wajonger ben.. Hoewel ik me afvraag hoe ik er ooit van rond kan komen want het is maar een paar honderd euro per maand!
Bij mij op eetstoornistherapie zaten ook mensen met een Wajong.quote:Op donderdag 9 februari 2006 08:34 schreef Alicey het volgende:
Ik denk dat je niet veel kans maakt. Het doel van de therapie is om je er mee te leren omgaan, waardoor het niet als blijvende handicap beschouwd kan worden.
Je bent een vrouw, dus je kunt ook iets doen wat gretig aftrek vindt bij mannen..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:44 schreef moelan0e het volgende:
Mag ik dat ook weten?
Ik ben negentien en ik wil graag het huis uit omdat ik weet dat het met mij en mijn borderline beter zal gaan. Echter kan ik niet meer dan twintig uur in de week werken en zo kan ik nooit een huisje betalen. Ik heb geen idee waar ik moet beginnen, dus ik ben erg blij dat ik deze topic vind.
Dat wordt niet omgezet naar een WAO dat blijft een WAJong. ( voor de WAO moet je hebben gewerkt ) Je zegt dat je voor 50% bent afgekeurd dan zul je voor die overige "uren" werk kunnen zoeken. De uitkering is een aanvulling op je salaris. Je salaris geen aanvulling op je WAJong.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:50 schreef heaven7 het volgende:
Hm, oud topic.
wat bedoel je?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:52 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, dus je kunt ook iets doen wat gretig aftrek vindt bij mannen..
je weet wel, het is maar een idee..
Nou, je ziet als meid zijnde aantrekkelijk uit, hebt geen relatie, en heeft dringend veel geld nodig.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:21 schreef moelan0e het volgende:
wat bedoel je?
... maar niet zoveel zelfrespect dat ze geen uitkering wilquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:39 schreef moelan0e het volgende:
Deze meid heeft zelfrespect.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |