schizo-typische persoonlijkheidsstoornis..quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat voor soort ps gaat het hier om?
Holy crap, het topic is bijna leeg. O_Oquote:Op donderdag 9 februari 2006 08:44 schreef Alicey het volgende:
Een hele hoop off-topic, bagger, gezeik en getroll verwijderd. Ik word er een beetje moedeloos van dat sommige jongetjes steeds een borderline-topic moeten aangrijpen om hun frustraties bloot te leggen. Ga ergens anders kutten.
Ik ken jou toch gekkie :-)quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:46 schreef EdwinHeijmen het volgende:
[..]
schizo-typische persoonlijkheidsstoornis..
Dat kan erg lastig worden om in een baan te functioneren inderdaad.quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:46 schreef EdwinHeijmen het volgende:
[..]
schizo-typische persoonlijkheidsstoornis..
Het werd dus eigenlijk min of meer bij "toeval" gevonden?quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:01 schreef EdwinHeijmen het volgende:
op een bepaald moment had ik door dat het niet ging.. ik dacht vanwege depressiviteit... en heb me ziek gemeld... twee jaar ziektewet en door naar wajong... gelukkig ging het snel.. ik ben niet echt stressbestendig en het verliep redelijk zonder stress..
Zou je in de toekomst misschien weer kunnen werken denk je, of denk je dat je levenslang arbeidsongeschikt blijft?quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:06 schreef EdwinHeijmen het volgende:
ik heb contact opgenomen met een psychiater de eerste week van mijn ziektewet... na een aantal sessies kwam zij met de diagnose.. ik schrok er nogal van en heb er ook een tijd over gedaan het als een echt iets te zien... toen kon ik er pas echt aan gaan werken.. maar nu gaat het goed... zolang ik mijn leven indeel op mijn manier eigenlijk...
Wat zijn verder de gevolgen van die terugwerkende kracht? Houdt het ook in dat er eerdere uitkeringen verrekend worden, of is dat niet het geval?quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:21 schreef Conflict het volgende:
Ik heb ook een WAJONG uitkering. Ik heb ADHD.
Een WAJONG uitkering krijg je alleen als je voor je 18e arbeidsgehandicapt bent, anders krijg je WAO. Ik heb het op mijn 27e aangevraagd en ik werd met 10 jaar terugwerkende kracht afgekeurd.
Dat zal een pittige bankrekening zijn geweestquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:21 schreef Conflict het volgende:
Ik heb ook een WAJONG uitkering. Ik heb ADHD.
Een WAJONG uitkering krijg je alleen als je voor je 18e arbeidsgehandicapt bent, anders krijg je WAO. Ik heb het op mijn 27e aangevraagd en ik werd met 10 jaar terugwerkende kracht, voor 80-100% afgekeurd.
Ja, mijn bijstandsuitkering werd verrekend, dit alleen tot een jaar terug, verder gaan ze niet of je moet er een beroepszaak van maken. Dat heb ik ook gedaan maar dat heb ik helaas verloren.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat zijn verder de gevolgen van die terugwerkende kracht? Houdt het ook in dat er eerdere uitkeringen verrekend worden, of is dat niet het geval?
Ik had gewoon gewerkt in die tijd eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:23 schreef Electrified het volgende:
[..]
Dat zal een pittige bankrekening zijn geweest![]()
Ik denk het ook wel. Wanneer je duidelijk uitlegt wat er aan de hand is, en wat voor soort "valse" gedachten en associaties je maakt, het voor anderen wel moet lukken om het te zien, en het aan jou terug te koppelen.. Hoewel sommige mensen daar ook blind voor zijn..quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:23 schreef EdwinHeijmen het volgende:
ja het is moeilijk als je hoofd soms een spelletje met je speelt, maar ik heb nu vaak wel door hoe laat het is... soms heb ik feedback nodig om niet in mijn eigen straatje te blijven... ik denk dat het mogelijk moet zijn om in een werksituatie die feedback te krijgen..
Jammer dat dat verloren is.. Aan de andere kant zul je waarschijnlijk alsnog aardig wat hebben ontvangen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:23 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja, mijn bijstandsuitkering werd verrekend, dit alleen tot een jaar terug, verder gaan ze niet of je moet er een beroepszaak van maken. Dat heb ik ook gedaan maar dat heb ik helaas verloren.
Ja, ik heb er wel wat gekregen maar ik moest wel eerst een hele tijd van een bijstandsuitkering van nog geen 600 euro leven, vanwege kortingen. Die kortingen heb je niet bij een WAJONG uitkering dus dat verschil krreeg ik ook terug.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jammer dat dat verloren is.. Aan de andere kant zul je waarschijnlijk alsnog aardig wat hebben ontvangen.
Netto schiet je er misschien weinig mee op, maar in een keer zo'n bedrag opent toch wel bepaalde mogelijkheden.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:27 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja, ik heb er wel wat gekregen maar ik moest wel eerst een hele tijd van een bijstandsuitkering van nog geen 600 euro leven, vanwege kortingen. Die kortingen heb je niet bij een WAJONG uitkering dus dat verschil krreeg ik ook terug.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |