abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34891866
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 09:35 schreef Alicey het volgende:

[..]

Wat voor soort ps gaat het hier om?
schizo-typische persoonlijkheidsstoornis..
  donderdag 9 februari 2006 @ 09:46:34 #27
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_34891874
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 08:44 schreef Alicey het volgende:
Een hele hoop off-topic, bagger, gezeik en getroll verwijderd. Ik word er een beetje moedeloos van dat sommige jongetjes steeds een borderline-topic moeten aangrijpen om hun frustraties bloot te leggen. Ga ergens anders kutten.
Holy crap, het topic is bijna leeg. O_O
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_34891908
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 09:46 schreef EdwinHeijmen het volgende:

[..]

Ik ken jou toch gekkie :-)
Heb uw naaste lief
want dat ben ik - Loesje
pi_34892000
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 09:46 schreef EdwinHeijmen het volgende:

[..]

Dat kan erg lastig worden om in een baan te functioneren inderdaad. Hoe lang heb je eigenlijk totaal "in de molen" gezeten voordat het op wajong uit kwam?
pi_34892208
op een bepaald moment had ik door dat het niet ging.. ik dacht vanwege depressiviteit... en heb me ziek gemeld... twee jaar ziektewet en door naar wajong... gelukkig ging het snel.. ik ben niet echt stressbestendig en het verliep redelijk zonder stress..
pi_34892239
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 10:01 schreef EdwinHeijmen het volgende:
op een bepaald moment had ik door dat het niet ging.. ik dacht vanwege depressiviteit... en heb me ziek gemeld... twee jaar ziektewet en door naar wajong... gelukkig ging het snel.. ik ben niet echt stressbestendig en het verliep redelijk zonder stress..
Het werd dus eigenlijk min of meer bij "toeval" gevonden?
pi_34892257
ik kreeg wajong met terugwerkende kracht van ik geloof twee jaar, maar mijn ziektewet was behoorlijk hoog (ik had me tegen alle kansen in steeds wat opgewerkt..) dus ik kreeg van het ene op het andere moment 500 euro minder te besteden..
pi_34892315
ik heb contact opgenomen met een psychiater de eerste week van mijn ziektewet... na een aantal sessies kwam zij met de diagnose.. ik schrok er nogal van en heb er ook een tijd over gedaan het als een echt iets te zien... toen kon ik er pas echt aan gaan werken.. maar nu gaat het goed... zolang ik mijn leven indeel op mijn manier eigenlijk...
pi_34892348
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 10:06 schreef EdwinHeijmen het volgende:
ik heb contact opgenomen met een psychiater de eerste week van mijn ziektewet... na een aantal sessies kwam zij met de diagnose.. ik schrok er nogal van en heb er ook een tijd over gedaan het als een echt iets te zien... toen kon ik er pas echt aan gaan werken.. maar nu gaat het goed... zolang ik mijn leven indeel op mijn manier eigenlijk...
Zou je in de toekomst misschien weer kunnen werken denk je, of denk je dat je levenslang arbeidsongeschikt blijft?
pi_34892468
ik heb dus geprobeerd een studie te doen om meer kans te krijgen.. die studie verliep niet goed.. ik ben wel veel meer te weten gekomen over mezelf en waar de knelpunten liggen... ik denk dat een part-time baan mogelijk is voor mij in de toekomst.. ik heb geen zin om niks te doen... maar moet dan wel de juiste mensen en een beetje begeleiding erbij hebben zodat ik het mezelf niet onmogelijk maak.. ik ben op zich aan het kijken bij de sociale werkplaats en vrijwilligerswerk om in ieder geval iets te doen en misschien weer in de sfeer van het werken te komen... ik ben nu 30.. en ik geloof dat er iets beters moet zijn..
pi_34892561
Klinkt goed Edwin. Ik denk zelf ook dat vooral inzicht belangrijk is. Inzicht in waar je problemen zitten, en leren dit tijdig te merken/tegen te gaan..
pi_34892690
Ik heb ook een WAJONG uitkering. Ik heb ADHD.

Een WAJONG uitkering krijg je alleen als je voor je 18e arbeidsgehandicapt bent, anders krijg je WAO. Ik heb het op mijn 27e aangevraagd en ik werd met 10 jaar terugwerkende kracht, voor 80-100% afgekeurd.
pi_34892707
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 10:21 schreef Conflict het volgende:

Een WAJONG uitkering krijg je alleen als je voor je 18e arbeidsgehandicapt bent, anders krijg je WAO. Ik heb het op mijn 27e aangevraagd en ik werd met 10 jaar terugwerkende kracht afgekeurd.
Wat zijn verder de gevolgen van die terugwerkende kracht? Houdt het ook in dat er eerdere uitkeringen verrekend worden, of is dat niet het geval?
pi_34892726
ja het is moeilijk als je hoofd soms een spelletje met je speelt, maar ik heb nu vaak wel door hoe laat het is... soms heb ik feedback nodig om niet in mijn eigen straatje te blijven... ik denk dat het mogelijk moet zijn om in een werksituatie die feedback te krijgen..
pi_34892729
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 10:21 schreef Conflict het volgende:

Een WAJONG uitkering krijg je alleen als je voor je 18e arbeidsgehandicapt bent, anders krijg je WAO. Ik heb het op mijn 27e aangevraagd en ik werd met 10 jaar terugwerkende kracht, voor 80-100% afgekeurd.
Dat zal een pittige bankrekening zijn geweest
pi_34892737
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 10:22 schreef Alicey het volgende:

[..]

Wat zijn verder de gevolgen van die terugwerkende kracht? Houdt het ook in dat er eerdere uitkeringen verrekend worden, of is dat niet het geval?
Ja, mijn bijstandsuitkering werd verrekend, dit alleen tot een jaar terug, verder gaan ze niet of je moet er een beroepszaak van maken. Dat heb ik ook gedaan maar dat heb ik helaas verloren.
pi_34892772
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 10:23 schreef Electrified het volgende:

[..]

Dat zal een pittige bankrekening zijn geweest
Ik had gewoon gewerkt in die tijd eerlijk gezegd.

Ik heb in tien jaar zeker 50 banen gehad, alleen het jaar voordat ik die wajong aangevraagd had had ik een bijstandsuitkering.

Maar ik kreeg nog een aardig bedrag op mijn rekening
pi_34892776
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 10:23 schreef EdwinHeijmen het volgende:
ja het is moeilijk als je hoofd soms een spelletje met je speelt, maar ik heb nu vaak wel door hoe laat het is... soms heb ik feedback nodig om niet in mijn eigen straatje te blijven... ik denk dat het mogelijk moet zijn om in een werksituatie die feedback te krijgen..
Ik denk het ook wel. Wanneer je duidelijk uitlegt wat er aan de hand is, en wat voor soort "valse" gedachten en associaties je maakt, het voor anderen wel moet lukken om het te zien, en het aan jou terug te koppelen.. Hoewel sommige mensen daar ook blind voor zijn..
pi_34892788
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 10:23 schreef Conflict het volgende:

[..]

Ja, mijn bijstandsuitkering werd verrekend, dit alleen tot een jaar terug, verder gaan ze niet of je moet er een beroepszaak van maken. Dat heb ik ook gedaan maar dat heb ik helaas verloren.
Jammer dat dat verloren is.. Aan de andere kant zul je waarschijnlijk alsnog aardig wat hebben ontvangen.
pi_34892826
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij krijg je alleen een extra uitkering bij opname..
En hoe voelt u zich nu?
pi_34892828
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 10:26 schreef Alicey het volgende:

[..]

Jammer dat dat verloren is.. Aan de andere kant zul je waarschijnlijk alsnog aardig wat hebben ontvangen.
Ja, ik heb er wel wat gekregen maar ik moest wel eerst een hele tijd van een bijstandsuitkering van nog geen 600 euro leven, vanwege kortingen. Die kortingen heb je niet bij een WAJONG uitkering dus dat verschil krreeg ik ook terug.
pi_34892854
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 10:27 schreef Conflict het volgende:

[..]

Ja, ik heb er wel wat gekregen maar ik moest wel eerst een hele tijd van een bijstandsuitkering van nog geen 600 euro leven, vanwege kortingen. Die kortingen heb je niet bij een WAJONG uitkering dus dat verschil krreeg ik ook terug.
Netto schiet je er misschien weinig mee op, maar in een keer zo'n bedrag opent toch wel bepaalde mogelijkheden.
pi_34892880
maar we nemen hier het hele topic van duymelijntje over...
pi_34892899
Is Borderline een aangeboren stoornis?
  donderdag 9 februari 2006 @ 10:31:28 #50
35189 Troel
scherp en bot
pi_34892906
Conflict, mag ik je vragen hoe je dat aangepakt hebt?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')