Ik moest een reltopic openen Nou hier is ie dan En van iemand anders hequote:Op woensdag 8 februari 2006 23:43 schreef Molluck het volgende:
Ze is niet eens lekker, wat klaag je nou?
Stond er iemand achter je met een hamerquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:44 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik moest een reltopic openen Nou hier is ie dan En van iemand anders he![]()
correctquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:43 schreef Molluck het volgende:
Ze is niet eens lekker, wat klaag je nou?
Post die naam en adres, doewd.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:37 schreef skippy22 het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/misshobje klote wijf Mij blokeren op msn Maar wel chatten met nerds als qu63
En andere machtbeluste lelijke irritante losers Of ben je er zelf ook een Het lijkt er wel op En ondertussen doen of je normaal bent en ik gek ja ja Dacht het niet Misshobje je kan wel geheimzinnig doen Maar na keer zoeken op het internet heb je je adres en naam voornaam En wat een website zeg Waar ben je mee getrouwed Is ie soms met z,n kop onder de trein gekomen Wat een raar wijf ik heb me nog ingehouden Maar nu geen zin om de schijn op te houden
ik ben geen nerdquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:37 schreef skippy22 het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/misshobje klote wijf Mij blokeren op msn Maar wel chatten met nerds als qu63
En andere machtbeluste lelijke irritante losers Of ben je er zelf ook een Het lijkt er wel op En ondertussen doen of je normaal bent en ik gek ja ja Dacht het niet Misshobje je kan wel geheimzinnig doen Maar na keer zoeken op het internet heb je je adres en naam voornaam En wat een website zeg Waar ben je mee getrouwed Is ie soms met z,n kop onder de trein gekomen Wat een raar wijf ik heb me nog ingehouden Maar nu geen zin om de schijn op te houden
Zo te lezen heeft hij die al gehadquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:47 schreef Vava het volgende:
[..]
Stond er iemand achter je met een hamerals jij nu geen reltopic opent krijg je een dreun
![]()
donequote:Op woensdag 8 februari 2006 23:53 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Heb je misshobje al geroepen qu63 zij moet dit topic ook zien he![]()
gebruik anders je Stofje accountquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |