Jezelf quote'nquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:08 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Sukkel, en je hebt morgen zeker ook een schoolexamen?
![]()
Moet je nagaan hoe vroeg ik begonnen benquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:12 schreef remlof het volgende:
[..]
gelukkig ben je desondanks vroeg thuis!
gisteravond?quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:12 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe vroeg ik begonnen ben![]()
Tvp
Boh gek, dat soort onverantwoorde acties zou alleen Maikuuul ondernemen. Nee ik ben na school begonnen, uur of 4quote:
En je hebt morgen schoonexames? Klik hier om te je huidige status te zien...quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:15 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Boh gek, dat soort onverantwoorde acties zou alleen Maikuuul ondernemen. Nee ik ben na school begonnen, uur of 4Boh gek hendig sjieke tijdstip enzo....
![]()
´prut·ser (de ~ (m.)): iem. die erg onhandig en knoeierig werkt => broddelaar, knoeierquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:18 schreef Agiath het volgende:
[..]
En je hebt morgen schoonexames? Klik hier om te je huidige status te zien...
Je verneukt je toekomst whehequote:Op woensdag 8 februari 2006 23:18 schreef -Beer- het volgende:
[..]
´prut·ser (de ~ (m.)): iem. die erg onhandig en knoeierig werkt => broddelaar, knoeier
Wat probeer je precies te zeggen hiermee? hm?![]()
![]()
Meld morgen ff hoe het gingquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:20 schreef -Beer- het volgende:
[..]
whehe nee mén, het is maar aardrijkskundemaar ik ga nu wel maar eens, even leren
![]()
![]()
kerel verslaapt zich toch met z'n brakke kopquote:
Rose en wodka. Teveel. Te snel. Hou van tempoquote:
Wodka.quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:18 schreef Badeentje het volgende:
[..]
Rose en wodka. Teveel. Te snel. Hou van tempo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |