ja maar het probleem volgens mij met deze laptop is dat ze net iets anders zijn dan de standaardlaptop, waardoor een "normale" notebookhdd er niet in past...quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:55 schreef RemcoDelft het volgende:
http://tweakers.net/pricewatch/?Sortering=Prijs&Cat2=336&Query=&Action=&Landfilter=
(SATA moet je dus niet hebben he!)
Als je even goed zoekt, heb je er een met 3 jaar garantie i.p.v. 1 jaar. Ik *gok* dat de e500 wel >32 GB aankan, anders ben je veilig door 20/30 te kopen.
Ik ken de Armada e500 duidelijk beter dan jijquote:Op donderdag 9 februari 2006 08:29 schreef sgoldie het volgende:
[..]
ja maar het probleem volgens mij met deze laptop is dat ze net iets anders zijn dan de standaardlaptop, waardoor een "normale" notebookhdd er niet in past...
ow ok...heb ik niet goed gekeken...ik dacht het zal wel weer een irritante compaq hdd zijn...ok, dan koop ik wel een nieuwe inderdaad...dankjewel!quote:Op zondag 12 februari 2006 23:04 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik ken de Armada e500 duidelijk beter dan jij![]()
De harddisk heeft een "bracket" er omheen zitten. Deze haal je los met (uit m'n hoofd) een heel klein formaat torx, en ik meen ook een kruiskop. Oftewel even zoeken naar iets wat er redelijk inpast, en die 4 schroefjes losdraaien.
Dat bracketje zet je terug op de nieuwe harddisk, en je bent er.
Tenzij je je oude harddisk met bracket en al hebt weggemikt, dan zal je flink moeten zoeken namelijk...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |