quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:33 schreef Agiath het volgende:
[..]
Lopen twee eieren over straat...
Zegt de 1 tegen de ander..."Hoe gaat het eigenlijk met je broer?"
Zegt die ander: "Goed, hij is advocaat"
wehehe
5e keer dat deze voorbij komtquote:Op donderdag 9 februari 2006 01:50 schreef Maisnon het volgende:
Komt een paardenfokker in Engeland. In de trein blijkt er iemand geinteresseerd in de man te zijn en vraagt dan ook aan deze:
"Sir, if i may ask, what do you do for a job?"
"I fok horses!"
"Pardon?"
"Ja, paarden!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarop kawouter bos zegt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is groen en het drijftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Staan een kop thee en een pot sambal op het aanrecht. Zegt de sambal op een gegeven moment : "Tsjonge, wat ben ik heet zeg !". Waarop de thee verontwaardigd terug snauwt: " Zeg dat dan eerder, Ik sat al uren te trekken !"
zucht![]()
vervelen en niet kunnen slapen zuigt ... maargoed :
hoe noem je een natte scooterdief ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------
hoe noem je een boomerang die niet terugkomt als je m gooit ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.------------
group of cannibals eating a clown
one says
does this taste funny?
-----
de beste blondjes grap ever ..
http://www.benhammersley.(...)o_hell_for_this.html
[ Bericht 10% gewijzigd door tandenstokert op 09-02-2006 04:49:27 ]![]()
Het is wit en het hangt aan de muur van een Chinees restaurant...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is rood en vliegt door een Chinees restaurant...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is rood en ligt naast een Chinees restaurant...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:15 schreef Pluto_Nium het volgende:
Zo in Duitsland naar zo'n Duitser toelopen en hem op de schouden tikken. En dan vragen:
"wat hangt er aan de waslijn"
en die Duitser zo van:
"Wass?"
En dan jij zo van
Weheheheheh goed !:!1:ed
: undostres: ;d:ff;1;1:
![]()
d
: d:1:1:d;
![]()
Too much is never enough!![]()
Het zit aan de muur en shiet omhoog ??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Martijn85 op 09-02-2006 12:09:10 ]Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!![]()
Wat is een moslim zonder linker arm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot zover het nieuws![]()
ofzo van vragen zo van dat je zegt van dat je vraagt: wie heeft de gloeilamp uitgevonden?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:15 schreef Pluto_Nium het volgende:
Zo in Duitsland naar zo'n Duitser toelopen en hem op de schouden tikken. En dan vragen:
"wat hangt er aan de waslijn"
en die Duitser zo van:
"Wass?"
En dan jij zo van
Weheheheheh goed !:!1:ed
: undostres: ;d:ff;1;1:
![]()
d
: d:1:1:d;
en dan beetje onverstaanbaar maken en dan zegt die ander zo van dat ie zegt van: wat?
en da jij weer zo van: jaaaa goed zo het is watt whehehe![]()
Ja of je zegt tegen een Brabander: zeg, heb je ook zin in bavarois??quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:20 schreef Bog het volgende:
[..]
ofzo van vragen zo van dat je zegt van dat je vraagt: wie heeft de gloeilamp uitgevonden?
en dan beetje onverstaanbaar maken en dan zegt die ander zo van dat ie zegt van: wat?
en da jij weer zo van: jaaaa goed zo het is watt whehehe
En hij zegt dan: HEUH?? Bavar-WA???
En jij dan: eeuh, ja da zei ik toch!!!![]()
Ik laat dit topic wel links liggen voortaan.
Gourmetten of steengrillen?![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja of je zegt tegen een Brabander: zeg, heb je ook zin in bavarois??
En hij zegt dan: HEUH?? Bavar-WA???
En jij dan: eeuh, ja da zei ik toch!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ken nog een film van 6 uur!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,![]()
wat is het toppunt van kort ??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!![]()
Rij ik gisteren naar huis, de woonwijk in en daar staat zo'n waarschuwingsbord:
Vaart minderen spaart kinderen !
heb ik er onder geschreven
Minder neuken spaart spreuken !*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***![]()
het is rood en het is harigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
Minder neuken spaart spreuken !![]()
![]()
Fotoquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
Minder neuken spaart spreuken !![]()
![]()
"Was sagen sie?" "Ich sage hout"
[ Bericht 5% gewijzigd door Woldo op 09-02-2006 15:40:30 ]I'm not deaf or blind, I'm just ignoring you.
oO<
Forum Opties Forumhop: Hop naar: