Zelfde catogorie:quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:34 schreef Ayaxola het volgende:
Komt een Marokkaan bij de fietsenwinkel
Ik snap de grap niet... Ze worden allebei weer weggestuurd ofzo...?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:39 schreef MosPos het volgende:
[..]
Zelfde catogorie:
Komt een Surinamer bij het uitzendbureau
![]()
ben jij nou zo dom of zijn wij nou zo slim?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:25 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
Ik snap de grap niet... Ze worden allebei weer weggestuurd ofzo...?![]()
goeiequote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:25 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 februari 2006 01:33 schreef vencodark het volgende:
Aan een vroedvrouw vragen of haar werk bevalt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:25 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:36 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Komt Jantje bij de slager en bestelt een hele leverworst.
Vraagt de slager: "Zal ik hem even in plakjes snijden?"
Zegt Jantje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:36 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Komt Jantje bij de slager en bestelt een hele leverworst.
Vraagt de slager: "Zal ik hem even in plakjes snijden?"
Zegt Jantje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze post werd mede mogelijk gemaakt met steun van de europesche gemeenschap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.er loopt een kip tegen de muur aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is wit en het ontploft....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |