Jij gaat klappen krijgenquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:00 schreef Lianne__ het volgende:
Ik kan er nu al tegen op zien
Ik krijg mn rapport..
joepie..
Not.. Ik weet dat het niet goed is..
Maar papa en mama niet..
Zullen ze boos zijn?
Vast wel..
Dat word een preek..van hun, van leraren..(waarom dat?)
Nouja.. ik kom er wel weer overheen.. maar goed..
kleuterschool?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:01 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Jij gaat klappen krijgen![]()
Word je hard van, moet je maar beter je best doen op de kleuterschool![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:02 schreef greatgonzo het volgende:
ff op de knietjes op school dan maar..
neeh.. ik blijf niet zitten .. k heb nog 2 periodes..!quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:03 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Volgend jaar nieuwe kansen!![]()
Ik zal je is wat vertellen dat ik daarvan me examens al gehad heb.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:03 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
kleuterschool?
en bedankt..
heb jij 4 havo ooit gedaan?
Tis net of ik een nijntje boekje aan het lezen benquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:00 schreef Lianne__ het volgende:
Ik krijg mn rapport..
joepie..
Maar papa en mama niet..
Zullen ze boos zijn?
Vast wel..
Hahahah, daarom ben ik zo blij dat ik nawien ! benquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:00 schreef Lianne__ het volgende:
Ik krijg mn rapport..
joepie..
Maar papa en mama niet..
Zullen ze boos zijn?
Vast wel..
4 havoquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:03 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
kleuterschool?
en bedankt..
heb jij 4 havo ooit gedaan?
Op het mbo hoef je niet eens je examen te maken zelfs dan haal je die diploma nogquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:06 schreef Nawien het volgende:
[..]
Hahahah, daarom ben ik zo blij dat ik nawien ! ben![]()
Altijd maar spijbelen en blowen. Leraren die ouwehoeren over mijn spijbelgedrag, maar wonder boven wonder ben ik nooit blijve zitten en heb ik sinds kort me MBO BOL 4 diploma![]()
![]()
Ohja:
Suc6, dat ga je nodig hebben![]()
zeg heee..!quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:05 schreef Gripper het volgende:
Minder breezahs zuipen en CU2-en en meer leren verdorie!![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:07 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
zeg heee..!
geen vooroordelen trekken
''breezers zitten op het vmbo''
Ik lees trouwens nu pas dat je een vrouw ben ik dacht dat je een gozer wasquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:07 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
zeg heee..!
geen vooroordelen trekken
''breezers zitten op het vmbo''
Kijk jij nooit naar Avatars.. en lees jij nooit namen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:09 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Ik lees trouwens nu pas dat je een vrouw ben ik dacht dat je een gozer was![]()
nee, die intreseren mij niksquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:10 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
Kijk jij nooit naar Avatars.. en lees jij nooit namen?
Ik vind je een lekker ding!quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:10 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
Kijk jij nooit naar Avatars.. en lees jij nooit namen?
nee mn moederquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:12 schreef brood_korst het volgende:
ben jij dat trouwens op die avatar?
Die diploma.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:07 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Op het mbo hoef je niet eens je examen te maken zelfs dan haal je die diploma nog![]()
Doe nou maar niet zo stoer met je nog niet gehaalde VWO.quote:
Bij niveau 3 mss sjaakquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:07 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Op het mbo hoef je niet eens je examen te maken zelfs dan haal je die diploma nog![]()
Het kon ook zo zijn dat :quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:13 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
nee mn moeder
tuurlijk ben ik dat
Ja okee.. je hebt een beetje gelijk.. (over de redenen WAT het kon zijn dan hea.. )quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:14 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Het kon ook zo zijn dat :
- je wilt er zo uit zien
- Dat is een goede vriendin van jou
- een dierbare wie over leden is
Maar als jij dat ben zie je er best lekker uit voor zover ik kan zien
Ok, dat betekend dat je dus in de les alleen bier kunnen drinken in plaats van blowen en drinkenquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:14 schreef Nawien het volgende:
[..]
Bij niveau 3 mss sjaak. Ik hoorde bij de elite
(niveau 4 dus
)
posters?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:16 schreef Weekender het volgende:
Kunnen we ook posters bestellen van je avatar?
Trieste rukkerquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:16 schreef Weekender het volgende:
Kunnen we ook posters bestellen van je avatar?
Ik-wil-horen-dat-ik-lekker-ben postquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:17 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
posters?
(ja ik weet wel wat dat zijn hoor, maar ik vraag mij af wat je er mee moet, in de kelder hangen ? )
hmpfquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:18 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Ik-wil-horen-dat-ik-lekker-ben post![]()
Een normaal denkend mens, hangt geen poster van haar op zijn/haar kamerquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:18 schreef Weekender het volgende:
Ach het is beter dan die poster van Patty Brard die ik nu heb hangen
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |