We zijn in de eerste week 3 keer (!!!) met Flapper naar de dierenarts geweest, maar inmiddels is ze van 50 gram naar ruim 80 gram gegroeid.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:01 schreef morgaine21 het volgende:
haha ik heb ook een ratje die Amelie heet, ook van de gelijknamige film
Welke rattery was dat eigenlijk waar flapper vandaan komt? T klinkt namelijk niet echt proffesioneel om een ratje te licht mee te geven en dat ze ook nog ziek is geworden.
You've got mail.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:26 schreef morgaine21 het volgende:
hmmm omgeving eindhoven..... Ik heb zo een vermoeden
Edit: ik wou je er even over mailen maar ik zie dat je geen adres in je profiel hebt...
Aldus Flapper.quote:wmmmmmmml0='/]]]]]]]]]]]]]]]]]]
rgyxxxxxxxxrtghuuuuuuuuuuuuuuol
Ik vind ze buitengewoon schattig zo met z'n tweetjesquote:Op maandag 13 februari 2006 21:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het nieuwe ratje in kwestie luistert naar de naam Amelie en is op onderstaande foto saampjes met Flapper te bezichtigen.
[afbeelding]
Nee, voorlopig zitten de 2 dames nog even apart. Ze hebben een eigen kooi alwaar ze saampjes rustig kunnen spelen, zonder gedomineerd en/of gehinderd te worden door de oudere ratten. We hebben besloten dat zodra ze allebei boven de 200 gram wegen, we de introductie gaan starten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:38 schreef HeaRt_woRm het volgende:
En zitten ze al bij de andere ratten in?![]()
Nee, toen de oudste rat is overleden, zijn Amelie en Flapper bij Ennia en Lupa in de kooi geplaatst. Dit ging erg goed tot onze opluchting. Lupa is er inmiddels niet meer, maar de andere 3 vermaken zich prima met elkaar. Door haar valse start in de rattery (te jong bij de moeder weggehaald, verkeerde voeding en verkeerd antibioticum) is Flapper erg klein gebleven en heeft ze ook een grote kale plek op haar kont.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:26 schreef Jordy-B het volgende:
Flapper is nog steeds schattig...
zitten ze nog apart?
'k was even vergeten dat een jaar nogal 'n lange periode is in 'n rattenleven.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:Ze is nu alweer 1,5 jaar, we hadden aanvankelijk alleen maar durven hopen dat ze zo oud zou worden...
wat blijven die twee mooi liggen, zeg!quote:Op maandag 13 februari 2006 21:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het nieuwe ratje in kwestie luistert naar de naam Amelie en is op onderstaande foto saampjes met Flapper te bezichtigen.
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |