Als je hem wilt pimpen door er vlameffecten op de maken had je ook die negert kunnen bellen hoor.quote:
Dan heb je nog een hoop te stoken, aangezien er genoeg van die dingen rondrijdenquote:
Normaal botsen ze alleen, nu roken ze ookquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wat is er zo bijzonders aan die foto?![]()
Mwah.. 's nachts de stallingsplaats in de fik.. heb je alles in eenquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:09 schreef JosvG het volgende:
[..]
Dan heb je nog een hoop te stoken, aangezien er genoeg van die dingen rondrijden
Daar hebben ze hier in Twente wat op gevonden: mooi rood is niet lelijkquote:
Beter als dat nepgroen hier....quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:14 schreef Vloris het volgende:
[..]
Daar hebben ze hier in Twente wat op gevonden: mooi rood is niet lelijk
[afbeelding]
'tis wel rottedam heh...quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Beter dan
M'n wijf uit rotterdam zegt ook beter danquote:
Vrouw.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
M'n wijf uit rotterdam zegt ook beter dan
Is dat traject zo lang?quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:42 schreef Volvoman het volgende:
Ik heb gister nog 20km gereden in zo'n ding![]()
Een bestuurderloze bus heh...quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:47 schreef Maikuuul het volgende:
Wow een verbrande bus :/
Een soort busje met een aparte baan, zonder chauffeur.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:32 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wat is een parkshuttle ?
En waar is ie in gebruik ? Dacht dat deze dingen alleen in Legoland bestondequote:Op donderdag 9 februari 2006 11:36 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Een soort busje met een aparte baan, zonder chauffeur.
Mediapark hilversum geloof ik..quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:38 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
En waar is ie in gebruik ? Dacht dat deze dingen alleen in Legoland bestonde
Een traject van Rotterdam (Metro Kralingsezoom) naar het bedrijvenpark Rivium (Capelle ad IJssel naast de van Brienenoordbrug.)quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:38 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
En waar is ie in gebruik ? Dacht dat deze dingen alleen in Legoland bestonde
Ok hoe ik daar dan bij komquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:41 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Een traject van Rotterdam (Metro Kralingsezoom) naar het bedrijvenpark Rivium (Capelle ad IJssel naast de van Brienenoordbrug.)
Dé nieuwe functie van Fok! moet dus Fok! Mobile Text Only wordenquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik ook maar niet terwijl ik reis is GPRS te langzaam voor helaas
quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:19 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dé nieuwe functie van Fok! moet dus Fok! Mobile Text Only worden
Hehe, ik weet dat ze wel met een Text Only layout bezig zijn/waren, maar of die mobile is dat weet ik niet. Volgens mij is zoiets best wel te realiseren, maar of dat voor morgen kan...quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:20 schreef c0nd0r het volgende:
[..]Als dat nog ff kan voor morgen dan zit ik 3u in de trein dus ook het forum graag!
pda.fok.nl komt eraan.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:21 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hehe, ik weet dat ze wel met een Text Only layout bezig zijn/waren, maar of die mobile is dat weet ik niet. Volgens mij is zoiets best wel te realiseren, maar of dat voor morgen kan...
Zie daar!quote:
Ah perfectquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:19 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Zie daar!
Geweldig!
(Alleen kan mijn pda niet roteren met het beeld. Over dwars is het veel makkelijker lijkt me...Tijd voor een nieuwe)
Tamelijk jaquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:33 schreef ThE_ED het volgende:
Een beetje een domper op dit topic.
Cabriobusjequote:Op donderdag 9 februari 2006 18:58 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Hij is niet stuk hij is nu zomer proof!
tss, steek dan zelf ook gewoon is een keer je handen uit je mouwen.... luie studenten altijdquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:33 schreef NJ het volgende:
Ik loop bijna dagelijks langs dat opstappunt.
Gebeurd er wat, heb ik tentamenweek in een ander deel van de stad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |