abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34867640
De titel zegt het allemaal mensen! Ik zoek caps van verschillende American Football clubs, om mijn verzameling uit te breiden!
  woensdag 8 februari 2006 @ 16:21:18 #3
75710 Sheep666
counting sheep
pi_34868086
Volgens mij heb ik er nog 1 van de LA Raiders ~:) van vroegah, maar nie veel gedragen
Zal vanavond ff een verrot fotootje met mn phone maken en checken of ie nog op de plek ligt waar ik denk dat ie ligt
pi_34868766
Ik kan je heel blij maken, als het niet zo was dat ik ook caps spaar en ik heb dr een stuk of 40
“You know, a long time ago being crazy meant something. Nowadays everybody's crazy.”
“I'm not your executioner. I'm not your devil and I'm not your God. I'm Charles Manson.”
pi_34884487
Dat is gaaf! Hoe ben je er allemaal aan gekomen?
pi_34887006
Sowieso is er een hele periode (jaren 90) geweest dat Amerikaanse sportproducten hier in elke winkel lagen (vooral Starter was echt zwaar groot in die tijd).dat was een tijd dat je caps bij het leven kon scoren. In kleine zaakjes in bepaalde steden (onder andere op de Nieuwendijk in Amsterdam) kun je nog wel oude shit vinden, verder levert Reebok als enige nu nog NFL caps en die hebben een hele irritante import policy, bepaalde teams worden wel gedaan, andere niet. De Intersport in Alkmaar heeft misschien nog wel wat liggen (die hadden vroeger een hele grote American Football hoek) en de Footlockers in Amsterdam (Nieuwendijk, Kalverstraat) hebben ook nog wel een paar dingetjes.
pi_34895949
Gaaf... ik ben over 2 weken toch in A'dam, dus zal eens even gaan rondneuzen!
pi_34896278
Luuksor, je moet is naar de "Kings" gaan in Amsterdam, daar hebben ze zooveel petjes !
Er zijn ook 3 britains , die hebben ook wel wat petjes. De meeste zijn van "NewEra" 59 50 zeer relaxte petjes !

Hier kan je ook een aantal petjes aanschaffen:
http://www.drjays.com/sho(...)ear/accessories.html

suc6 ermee
peace, nd suck a !@$%
pi_34899069
Tof! Thanks man!
pi_34899698
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 12:42 schreef fr0x het volgende:
Luuksor, je moet is naar de "Kings" gaan in Amsterdam, daar hebben ze zooveel petjes !
Er zijn ook 3 britains , die hebben ook wel wat petjes. De meeste zijn van "NewEra" 59 50 zeer relaxte petjes !

Hier kan je ook een aantal petjes aanschaffen:
http://www.drjays.com/sho(...)ear/accessories.html

suc6 ermee
Kings heeft misschien maar een paar caps, verder mag New Era geen NFL caps maken, daar heet Reebok het alleenrecht op dus bij de Britain zul je niet slagen. Als je in het buitenland wil bestellen is www.hatland.com simpelweg de site om te checken.
pi_34904100
Heb je daar zelf wel eens petjes besteld? Opzich hebben ze wel een breed assortiment..
En hoe zit het met de verzendkosten?
peace, nd suck a !@$%
  Redactie Games donderdag 9 februari 2006 @ 17:14:39 #12
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_34906268
Cool! Voor mij is net een cap van de 49ers mee genomen uit SF Succes met je verzamling
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_34906800
peace, nd suck a !@$%
  donderdag 9 februari 2006 @ 20:47:08 #14
75710 Sheep666
counting sheep
pi_34913632
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 16:21 schreef Sheep666 het volgende:
Volgens mij heb ik er nog 1 van de LA Raiders ~:) van vroegah, maar nie veel gedragen
Zal vanavond ff een verrot fotootje met mn phone maken en checken of ie nog op de plek ligt waar ik denk dat ie ligt
shit kan 'm nie vinden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')