ik heb dat ook..moet fokkin 3 keer van gebouw vewisselen ..van centrum naar ziekenhuis..naar campus...allemaalhalf uur met de fietsquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:08 schreef MaximusTG het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je vol goede moet naar het gebouw fietst waar je college hebt, naar binnen gaat, en dan daarna alsnog 2 km moet lopen :|![]()
.
Je wordt zo gewoon ontmoedigd er uberhaupt heen te gaan !![]()
Hoe dan?quote:
Ja je doet je ondertitel wel eer aan...quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:17 schreef -Sandstorm- het volgende:
Dan val je tenminste af vetzak !
he gekke limbo, zoek een hobby of een beroep of beiden misschien zelfs!quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:17 schreef -Sandstorm- het volgende:
Dan val je tenminste af vetzak !
Die dikke gaat niet aan je oog voorbij hoor !quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:19 schreef Dr.Aart het volgende:
je kent hem?
Met je hersens? Begin een interne taxiservice met karretjes? Ga lopen, niet zeuren, niet naar school gaan.... Verzin zelf watquote:
Heb je ook nog een goed plan?quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:34 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Met je hersens? Begin een interne taxiservice met karretjes? Ga lopen, niet zeuren, niet naar school gaan.... Verzin zelf wat
Veel blowen en zuipen, dan komt het vast helemaal goedquote:
dat sowiesoquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:48 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Veel blowen en zuipen, dan komt het vast helemaal goed
Tuurlijk, en mijn fietsband doet een solopresentatie over bananenquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:53 schreef thefunny het volgende:
Ik moet 1200 kilometer rijden, wil ik uberhaupt op mijn school aankomen.. en jij klaagt over 2 km...
Verwende poepstudent!
Ik vraag me serieus af wat mensen bezielt die dit soort topics openen. Denk je dat iemand het een ruk kan schelen dat jij vindt dat je 'ver moet lopen' na een collegezaal?quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:08 schreef MaximusTG het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je vol goede moed naar het gebouw fietst waar je college hebt, naar binnen gaat, en dan daarna alsnog 2 km moet lopen :|![]()
.
Je wordt zo gewoon ontmoedigd er uberhaupt heen te gaan !![]()
Al is het alleen maar om mensen zoals jij op de kast te jagen!quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:06 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af wat mensen bezielt die dit soort topics openen. Denk je dat iemand het een ruk kan schelen dat jij vindt dat je 'ver moet lopen' na een collegezaal?
Tegen je klasgenoten zeg je toch ook niet : "Hey ver lopen he naar deze zaal? poeh poeh"
Zielepoot
Als jij daar in je leven gelukkig mee wordtquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:10 schreef Dr.Aart het volgende:
[..]
Al is het alleen maar om mensen zoals jij op de kast te jagen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |