nog een rede om te feesten!quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Weet je wij zijn precies even oud
Huhquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:53 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
![]()
kep ut al gehoord.....zijn er genoeg (naar eigen zeggen)
maar Engelse vrouwen hebben kak stemmen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:53 schreef LoveBoatCaptain het volgende:
[..]
Ja, maar ik zoek de allerbesten eruit. Alle aan boord zijnde chickies zijn getest en oké bevonden door LoveBoatCaptain himself. Dat betekend dus wel dat ze al wel ontmaagd zijn he, maar dat maakt jullie toch niks uit
Moet je t wel tijdens de spring break doenquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
maar Engelse vrouwen hebben kak stemmen.
Neem dan Amerikaanse stoute meiden die zijn ook voor alles in omdat daar veel verboden.
Doen we.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:58 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Moet je t wel tijdens de spring break doen
jaa jij vast ook wel!quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja maar.. al die mooie mannen.. en.. we zouden samen.. EN IK DAN?!
doe dat! ben beniewd! heeel benieuwd!!quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Moet ik even een rar file maken en mailen?![]()
Top, waar kunnen we meer informatie krijgen over deze té hippe cruise?quote:
Krijg ik er ook 1 terug dan?quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:04 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
doe dat! ben beniewd! heeel benieuwd!!
In dit topic natuurlijkquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Top, waar kunnen we meer informatie krijgen over deze té hippe cruise?
Wat MOET je verder doen op zon kroes? Neuken en bierenquote:Op donderdag 9 februari 2006 09:53 schreef ehqo het volgende:
Wat kan je verder doen dan, op zo'n cruise.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |