wie had het over een orgie?quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:40 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Het plan is gemaakt nu alleen nog love maken
Veel plezier allemaal!![]()
We komen jullie nog wel een keer tegen dan houden we een orgie op onze boot!![]()
Als kapitein moet ik er natuurlijk wel op toe zien dat er genoeg te beleven valt dus bij deze is ook de orgie toegevoegd als onderdeel van onze reis. Goed plan, of niet dan?quote:
Ow niet? Ow sorry jongens een biertje is ok een orgie niet Vrouwen..quote:
ach aan het einde van de reis zinken we toch!quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:44 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ow niet? Ow sorry jongens een biertje is ok een orgie niet Vrouwen..
Voor de rest vermaken wij onszelf welweest maar niet bang!
Jaaa maar you will have lots of babies.. And die warm in your bed..quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:45 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ach aan het einde van de reis zinken we toch!![]()
![]()
Puik plan TLKquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:47 schreef the_legend_killer het volgende:
De boot naar Denemarken met Deense chicks
c0nd0r gaat los!quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jaaa maar you will have lots of babies.. And die warm in your bed..![]()
Titanic toch?
En boeie als we maar plezier hebben gehad!bij deze doneer ik mijn overgebleven condooms aan het Ronald McDonald kinderfonds!
![]()
Nee, het zijn engelse chicks. Kijk maar naar de vlag die er naast hangt, bovendien zijn engelse chicks over het algemeen meer in voor dit soort dingen dusquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:47 schreef the_legend_killer het volgende:
De boot naar Denemarken met Deense chicks
Dat wel, maar feit is dat er nu eenmaal minder Engelse dames in de categorie knap vallen hequote:Op woensdag 8 februari 2006 16:49 schreef LoveBoatCaptain het volgende:
[..]
Nee, het zijn engelse chicks. Kijk maar naar de vlag die er naast hangt, bovendien zijn engelse chicks over het algemeen meer in voor dit soort dingen dus
Verdeerde vlag.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:49 schreef LoveBoatCaptain het volgende:
[..]
Nee, het zijn engelse chicks. Kijk maar naar de vlag die er naast hangt, bovendien zijn engelse chicks over het algemeen meer in voor dit soort dingen dus
Ja, maar ik zoek de allerbesten eruit. Alle aan boord zijnde chickies zijn getest en oké bevonden door LoveBoatCaptain himself. Dat betekend dus wel dat ze al wel ontmaagd zijn he, maar dat maakt jullie toch niks uitquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Verdeerde vlag.
En de meeste Engelse vrouwen zijn lelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |