Die love maken we samen op de bootquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:19 schreef XQZ-me het volgende:
where is the love?![]()
(zie alleen boot en babes)
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:19 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Die love maken we samen op de boot![]()
je maakt er nogal werk van he!quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jij gaat ook mee? Zullen we samen een kamer (enzo) delen?![]()
GoLLuMquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:15 schreef Molluck het volgende:
Van wie ben jij een kloon? GoLLuM weer?
Ja voordat iemand me voor isquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:25 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
je maakt er nogal werk van he!zal eerst es reserveren
kom je heel eind mee... voor je het weet heb je een plaatsvervanger
![]()
![]()
Paar dagen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:25 schreef LoveBoatCaptain het volgende:
[..]
GoLLuMDaar zou ik geen kloon van willen zijn
En we varen over paar dagen uit heren
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:25 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja voordat iemand me voor isDus wat zeg je ervan?
WOEHOE! Maar ik zag dat alleen heren mee mogen?quote:
ja, ik ben op het moment bezig nog meer schoonheden aan boord te krijgen, ik zie dat 2 plaatjes het ook niet meer doenquote:
pfff in de kofferquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:28 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
WOEHOE! Maar ik zag dat alleen heren mee mogen?
Dan mag je wel in een koffer hoor.. Als we er op de boot maar samen induiken
Ok, ok.. Ik heb een plan!quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:31 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
pfff in de koffer![]()
![]()
verzin dan wat beters!![]()
ben je altijd zo wisselvallig? eerst weet je het en dan weer niet?quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:34 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ok, ok.. Ik heb een plan!![]()
Nee toch niet..Jij?
Ja, en dan gaan wij gewoon samen op jou bootje!quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:36 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ben je altijd zo wisselvallig? eerst weet je het en dan weer niet?
plan b: neem mun eigen luxe jacht wel meehoe meer bootjes hoe meer pret
![]()
kee bij deze laten c0nd0r en XQZ-me het afweten op de loveboat.......de 'love' is al gevondenquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:38 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja, en dan gaan wij gewoon samen op jou bootje!![]()
Het plan is gemaakt nu alleen nog love makenquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:39 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
kee bij deze laten c0nd0r en XQZ-me het afweten op de loveboat.......de 'love' is al gevonden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |