Je weet het dus niet zeker, je kan hem ook verloren zijn door je eigen lompigheid. Verder heb je snel vooroordelen, waardoor ik je IQ inschat op het niveau van mijn broodtrommel.quote:Is zeker weer uitmijn beurs gejat om verkocht te worden op de zwarte () markt aan de een of andere illegale sjappie!
Als de politie zo kut is, dan ga je toch lekker niet ?quote:Kan ik weer naar die tyfus wouten om het te melden
Gemeente is meestal tot 5 uur open... Je hebt nog 2 uur drol.quote:naar de gemeente die toch alweer bijna dicht is
Beter op je spullen letten dus !quote:en dan ook nog eens 50 euro betalen godverdomme!
Aaaaaaargh een linkse rakkerquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:30 schreef bolletje_25 het volgende:
Leuk he, die identificatieplicht..
Maar toch weer lekker rechts stemmen in 2007. Onwetenden
--> POLquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:33 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Aaaaaaargh een linkse rakker![]()
![]()
![]()
![]()
Beter identificatieplicht als straks weer een versoepeling van het asielbeleid en chronisch werkelozen die op de wenken bediend worden![]()
![]()
Sommige mensen hebben een baan... En dan ook nog in een compleet andere gemeente. Ook al zijn ze links...quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:19 schreef -Sandstorm- het volgende:
Gemeente is meestal tot 5 uur open... Je hebt nog 2 uur drol.
'Linkse rakker'quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:33 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Aaaaaaargh een linkse rakker![]()
![]()
![]()
![]()
Beter identificatieplicht als straks weer een versoepeling van het asielbeleid en chronisch werkelozen die op de wenken bediend worden![]()
![]()
dat is het alquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:00 schreef Tobbes het volgende:
Dat is echt kut, binnenkort wordt het strafbaar om m kwijt te raken las ik ergens
Toevallig zag ik net dit topic. Crosspost:quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:39 schreef NewOrder het volgende:
Toevallig las ik net deze post van Yildiz. Je bent dus niet de enige in Nederland.
quote:Veel meer gestolen reisdocumenten
DEN HAAG — In 2005, het eerste jaar van de verplichte legitimatie,
is het aantal vermiste en gestolen paspoorten en Nederlandse
identiteitskaarten (NIK) fors toegenomen. Werden
in 2004 nog ruim 159.000 van deze reisdocumenten als
zodanig opgegeven, vorig jaar waren dat er ruim 187.000.
Daarvan verdwijnen vooral NIK’s: ruim 131.000 in 2005 en
ruim 106.000 in 2004. Dat heeft minister Pechtold
(Bestuurlijke Vernieuwing) gisteren in een brief aan de
Tweede Kamer meegedeeld. Op 1 januari 2005 werd de identificatieplicht
ingevoerd voor iedereen vanaf 14 jaar. Pechtold
wijt de stijging er deels aan dat meer documenten in
omloop zijn: een stijging van ruim drie miljoen naar ruim
3,3 miljoen. Een andere verklaring is dat
vooral jongeren een NIK heben aangeschaft als identiteitsbewijs.
(ANP)
die is verkocht aan taida of hoe heet dat mens die op moet rotten nuquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:13 schreef Soepblik het volgende:
Is mijn identiteitsbewijs verdwenen!![]()
Is zeker weer uitmijn beurs gejat om verkocht te worden op de zwarte () markt aan de een of andere illegale sjappie! Daar heb ik nou zo'n hekel aan. Kan ik weer naar die tyfus wouten om het te melden, naar de gemeente die toch alweer bijna dicht is, en dan ook nog eens 50 euro betalen godverdomme!
![]()
Godverdomme!!!![]()
![]()
Volgens mij vind men het wel prettig als je het even meldt dat je em bent verloren. Ik weet niet hoeveel moeite dat kost.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:48 schreef Gebleekte het volgende:
ja ik ben die van mij ook kwijtgeraakt!! Kan het kwaad als ik pas over een paar maandjes een nieuwe ga halen, sinds ik geen geld heb om nu een nieuwe te halen?
ja okee. Maar dat moet dus bij het politiebureau? Maar dan hoef ik niet persé direct een nieuwe te halen? Thxquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:57 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Volgens mij vind men het wel prettig als je het even meldt dat je em bent verloren. Ik weet niet hoeveel moeite dat kost.
Volgens mij wel, je kan het proberen. Je hebt wel een ander ding om je te identificeren? (paspoort / rijbewijs ofzo..)quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:58 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
ja okee. Maar dat moet dus bij het politiebureau? Maar dan hoef ik niet persé direct een nieuwe te halen? Thx
Nee, haha. Paspoort en rijbewijs heb ik beide niet. Gebruik nog ouderwets de 2wielerquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:59 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Volgens mij wel, je kan het proberen. Je hebt wel een ander ding om je te identificeren? (paspoort / rijbewijs ofzo..)
Als je op je spullen let is er niks aan de handquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:30 schreef bolletje_25 het volgende:
Leuk he, die identificatieplicht..
Maar toch weer lekker rechts stemmen in 2007. Onwetenden
Geen paspoort? lenen / moeder? ben je twaalf ofzoquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:02 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Nee, haha. Paspoort en rijbewijs heb ik beide niet. Gebruik nog ouderwets de 2wieler![]()
Beschik nu gewoon nog ff niet over die 50 euro, en aangezien mn moeder het ook niet wilt lenen onder het motto 'eigen schuld'![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |