Jaaa, dat krijg je met naaldhakken.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:09 schreef KopieerMachine het volgende:
Godverdomme,
loop ik net die tyfus trap af IK LOOP DAAR ELKE DAG WEL 10 keer op en af een jaar of 2
ga ik godverdomme op me bek heb ik nu last van me enkel.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:19 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Jaaa, dat krijg je met naaldhakken.![]()
oh is het weer zover. toch maar vaker fok!ken dan om het in de gaten te krijgenquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:24 schreef zoalshetis het volgende:
zow over lemmings gesproken... chapeau!
Ik wist niet dat vallen van de trap psychosen veroorzaakt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:09 schreef KopieerMachine het volgende:
Echt die Kabouters van tegenwoordig ze worden steeds agressiever ze probeerden me te vermoorden![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:26 schreef zoalshetis het volgende:
overigens zijn kabouters klootzakken
Sinds ze mijn afwas doen vind ik ze best te pruimenquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:26 schreef zoalshetis het volgende:
overigens zijn kabouters klootzakken
Ja hoor.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:21 schreef c0nd0r het volgende:
[..]droger kun je een reactie ook niet krijgen
Die van mij gooi ik er gewoon bij de afwasmachine in.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:33 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Sinds ze mijn afwas doen vind ik ze best te pruimen
ik ook. in van die handige oplosbare zakjes, zodat je geen kabouterviezigheid aan je handen krijgt als je net een boterham aan het eten bent.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Die van mij gooi ik er gewoon bij de afwasmachine in.![]()
Volgens de reclame zijn ze ook ontwikkeld door een kabouterquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ook. in van die handige oplosbare zakjes, zodat je geen kabouterviezigheid aan je handen krijgt.
Als we met z'n allen roepen komt ze misschien welquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:01 schreef -Sandstorm- het volgende:
Tubgirl zou zich in dit topic thuisvoelen !
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:00 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Volgens de reclame zijn ze ook ontwikkeld door een kabouter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |