Denk ut ook helaasquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:59 schreef chansadres het volgende:
Laatste 4 zullen wel 2 meiden en 2 jongens worden en ik gok op Floortje en Raffa en Serge en Harm.
Dat dacht ik eerst ook, maar de afgelopen paar weken ben ik het daar helemaal niet mee eens.. Ze begint steeds meer te schitteren.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:55 schreef Natalie het volgende:
[..]
Da's het grote probleem met Angelique, vrees ik. Ze heeft en dijk van een stem, maar ze blijf je niet bij. Ze heeft niet die Idol-uitstraling.
Aan de ava te zien kwam hij gewoon voor Sergequote:
Ik vind dat Raffaëla enorm door de mand gevallen is, maar ze begint weer langzaam terug te klauteren uit de afgrond en afgelopen zaterdag was ze gewoon weer terug op haar oude niveau. Als ze nu beter blijft worden, mag ze van mij gerust, ondanks de zwangerschap, nog wel een paar weekjes blijven.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:56 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik zou ook blij zijn als we van Raffaëla verlost zijn.
Podiumpresentatie het beste?? grappig toch hoe meningen kunnen verschillen.......quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:47 schreef chansadres het volgende:
Dat ben je al zonder dat te zeggen Tha_Erik
Tim_G: Sorry, ik ben geen pro-Serge fan ofzo. Ik vind het alleen jammer dat bijna 61 topics volstaan met allemaal dezelfde posts:
Serge![]()
![]()
En zijn kwaliteiten hmm, ach het is een entertainer en kan goed de mensen vermaken. Zingen kan hij niet als de beste maar ook niet als de slechtste. Denk toch dat hij qua podiumpresentatie het beste is.
dan nog is het beter om iets na te doen dan een dweil te zijn als rafquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:03 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Podiumpresentatie het beste?? grappig toch hoe meningen kunnen verschillen.......
ik vind dat hij nadoet ipv zelf iets neerzet.....
Harm heeft inderdaad wel wat, maar het is steeds weer hetzelfde kunstje, dezelfde nonchalance, dezelfde emotieloze stem, dezelfde belabberde uitspraak, dezelfde houterige houding.. Hij heeft inderdaad een aparte persoonlijkheid en een apart stemgeluid, maar qua zang en qua performance slaat hij gewoon een modderfiguur en dat wordt steeds beter duidelijk.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:56 schreef Natalie het volgende:
[..]
Harm vind ik nog wle wat hebben, al heeft ie het beter gedaan in de eerdere shows.
Serge vind ik niet zoveel bijzonders eigenlijk. Maar de jury loopt met 'm weg, dus tja.. Hij zal iets iets hebben van. Van mij hoeft ie niet lang meer te blijven.
Raffaela heeft nog lang niet de slechte performance van het stel.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:06 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dan nog is het beter om iets na te doen dan een dweil te zijn als raf
Ik ben bang dat dat haast onvermijdelijk is.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:58 schreef WithMe het volgende:
Ik vrees toch dat we Serge of Harm in de finale zien...
ik dacht na de 1e live optredens dat Raffaela op haar sloffen zou winnen....... ze is idd flink afgezwakt maar dan nog heeft ze een talent voor zingen. Dit ontbeert sergequote:Op woensdag 8 februari 2006 15:06 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dan nog is het beter om iets na te doen dan een dweil te zijn als raf
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:25 schreef morgaine21 het volgende:
Mijn favoriet is en blijft toch Serge, al kan volgens mij beter zingen dat wat hij nu doet maar hij heeft wel uitstraling en goede podiumpresentatie!
Go Serge
![]()
Alsof Serge wel enige echtheid heeft. Serge mocht willen dat hij ook maar een fractie van de uitstraling van Floortje had.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:25 schreef morgaine21 het volgende:
Ik dacht id ook dat het al zo ongeveer vast stond dat Raffaela zou winnen, ze was echt zo goed! Maar ik vind dat de "echtheid" zoals HJ ook al zei, weg is. Ik denk nu dat Floortje zal winnen alhoewel ik dat niet hoop. Ze heeft een goede stem maar verder niks, totaal geen uitstraling.
Begin niet over Floortje, telkens dat gedrag van OOOOHHH JA ECHT? BEN IK DOOR??quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:32 schreef WithMe het volgende:
[..]
Alsof Serge wel enige echtheid heeft. Serge mocht willen dat hij ook maar een fractie van de uitstraling van Floortje had.
Ik zeg het niet graag, maar je hebt wel gelijk. Niet dat ik vind dat Floortje veel uitstraling heeft, maar ik vind Serge nog veel minder.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:32 schreef WithMe het volgende:
[..]
Alsof Serge wel enige echtheid heeft. Serge mocht willen dat hij ook maar een fractie van de uitstraling van Floortje had.
Jullie mogen hem houden.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:35 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Onze bourgondische vriend zal binnenkort weer richting thuiswaarts kunnen komen
Ervaring? Jaloers?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:31 schreef Tim_G het volgende:
[..]
![]()
ik weet ook niet waar die populariteit vandaan komt hoor? In mijn middelbare schooltijd werden types als Serge gepest of was het een homo? Nu is hij ineens een idool bij puberend nederland?
jaloers?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:31 schreef Tim_G het volgende:
[..]
![]()
ik weet ook niet waar die populariteit vandaan komt hoor? In mijn middelbare schooltijd werden types als Serge gepest of was het een homo? Nu is hij ineens een idool bij puberend nederland?
Uitstraling? heeft de uitstraling van een bal en die heeft hij niet van een vreemde ( zie zijn vader )...
en dan hebben we het nog niet eens over zijn zang'kwaliteiten' gehad.... want hij kan gewoon niet zingen? Maar dat was allang niet meer een vereiste in Idols de laatste jaren.......
Wie wil er nou niet populair zijn als lelijke jongenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |