bepaal jij datquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:35 schreef typtypo het volgende:
Geen afbeelding van mohammed dan ook geen moskee in het westen.
Moskee ook symbool islam moHammed ookquote:
Diegene die zielig zijn . zijn mensen die het goedkeuren van beledigen . Mensen die mensen beledigen in hun waarde zijn pas zielig. Mensen die onnodig mensen kwetsen die zijn pas zielig en dat ambassades in fik steken zijn de gevolgen ervanquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:33 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Tja moslims zijn heel zielig he. Ze zijn er erg goed in om altijd in de slachtoffer rol te vallen.
Ik vind het zo ontzettend verschrikkelijk voor ze. Er worden zomaar in een of ander land zoals Denemarken grappige strips geplaatst over hun profeet. Verschrikkelijk met geen pen te beschrijven. Niks meer dan normaal dat je gaat moorden, boycotten en chaos gaat veroorzaken.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:38 schreef typtypo het volgende:
[..]
Moskee ook symbool islam moHammed ook
![]()
Kan iemand mij nu eens uitleggen wat 'beledigen in hun waarde' betekent?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Diegene die zielig zijn . zijn mensen die het goedkeuren van beledigen . Mensen die mensen beledigen in hun waarde zijn pas zielig. Mensen die onnodig mensen kwetsen die zijn pas zielig en dat ambassades in fik steken zijn de gevolgen ervan
daarom, best ziekig allemaal, ze hebben helaas niet het idee dat ze gebruikt worden voor een hoger plan zo lijkt hetquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:33 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Tja moslims zijn heel zielig he. Ze zijn er erg goed in om altijd in de slachtoffer rol te vallen.
Ik vind het zo ontzettend verschrikkelijk voor ze. Er worden zomaar in een of ander land zoals Denemarken grappige strips geplaatst over hun profeet. Verschrikkelijk met geen pen te beschrijven. Niks meer dan normaal dat je gaat moorden, boycotten en chaos gaat veroorzaken.
doe jij dat maarquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:41 schreef typtypo het volgende:
mohammed = symbool islam wij niiet mogen afbeelden in westen
moskee = symbool islam wij niet mogen afbeelden in westen
conclusie moskee afbreken
ik niet julliequote:
Okee schatjequote:Op woensdag 8 februari 2006 22:52 schreef schatje het volgende:
Kap eens met dat geneuzel.
Moslims hechten zich veel aan hun geloof en dat zijn de waardes van de Moslimsquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:39 schreef Poncho het volgende:
[..]
Kan iemand mij nu eens uitleggen wat 'beledigen in hun waarde' betekent?![]()
Ik ben er nog steeds niet uit.
Hoe moet ik de -om maar een voorbeeld te noemen- cartoons van de Iraanse krant dan beschouwen? Als een uiting van respect in plaats van constant beledigen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Moslims hechten zich veel aan hun geloof en dat zijn de waardes van de Moslims
Moslims geloven streng in de Islaam . respect uiten is het enige wat je kan doen in plaats van het constant maar beledigen
dat was eerst beledigen . Het kwetsen van mensen is fout en verkeerd maar sinds deze week is het goedquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:56 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Hoe moet ik de -om maar een voorbeeld te noemen- cartoons van de Iraanse krant dan beschouwen? Als een uiting van respect in plaats van constant beledigen?
Goed in de zin van...?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:58 schreef Meki het volgende:
[..]
dat was eerst beledigen . Het kwetsen van mensen is fout en verkeerd maar sinds deze week is het goed
dat het nu toegestaan is . je mag iedereen kwetsen in hun geloof en waarden .quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:00 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Goed in de zin van...?
Verklaar je eens nader, aub.
Ik ben niet op de hoogte dat er een wetsherziening heeft plaatsgevonden? Praten we nu over een wetswijziging in Iran of ergens anders?quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:01 schreef Meki het volgende:
[..]
dat het nu toegestaan is . je mag iedereen kwetsen in hun geloof en waarden .
In Iran is het anders geregeld dan hierquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:09 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik ben niet op de hoogte dat er een wetsherziening heeft plaatsgevonden? Praten we nu over een wetswijziging in Iran of ergens anders?
Geloof het of niet, maar ik denk dat Meki sarcastisch is.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:09 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik ben niet op de hoogte dat er een wetsherziening heeft plaatsgevonden? Praten we nu over een wetswijziging in Iran of ergens anders?
Het is misschien niet goed maar het mag, Meki. Ik zal je huis niet in de fik steken als je mij kwetst. En ik schakel ook geen advocaat in.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:58 schreef Meki het volgende:
dat was eerst beledigen . Het kwetsen van mensen is fout en verkeerd maar sinds deze week is het goed
Alleen gaat dit bezijden het punt waarover we zojuist spraken.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:10 schreef Meki het volgende:
[..]
In Iran is het anders geregeld dan hier
Nou is de vraag of het goed moet keuren wat Iran allemaal doet
De cartoons uit Iran zijn blijkbaar geen uiting van 'respect uiten het enige wat je kan doen...' .quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Moslims hechten zich veel aan hun geloof en dat zijn de waardes van de Moslims
Moslims geloven streng in de Islaam . respect uiten is het enige wat je kan doen in plaats van het constant maar beledigen
Hee Meki, als je snel rijk wil worden:quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:10 schreef Meki het volgende:
[..]
In Iran is het anders geregeld dan hier
Nou is de vraag of het goed moet keuren wat Iran allemaal doet
quote:ISLAMABAD - De voormalige radicaal islamitische machthebbers in Afghanistan, de taliban, hebben een prijs gezet op het hoofd van de tekenaar van de omstreden Deense spotprenten over de profeet Mohammed. Wie hem vermoordt, kan een beloning van 100 kilo goud tegemoetzien.
Dat heeft mullah Dadullah, een prominente talibanleider, woensdag gezegd tegen het persbureau AIP. Volgens het in Pakistan gevestigde Afghaanse agentschap hebben de taliban bovendien een beloning uitgeloofd van 5 kilo goud voor iedere gedode Deense, Noorse of Duitse militair.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |