quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:33 schreef Tokay het volgende:
Volgende topictitel: Raad Je Plaatje voor broek zonder vouwen.
Wel eens een gastrolletje. Bekend werd ze van een spin-off van de Cosby Show.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:57 schreef wyccie het volgende:
Ha...die zit in de Cosby show toch?
Ze heeft wel meegedaan aan de televisieserie Fame.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:58 schreef Tokay het volgende:
Ehm, zat ze in zo'n dansfilm? Fame, ofzo?
Jasminequote:Op woensdag 8 februari 2006 14:00 schreef Tokay het volgende:
Dan is het Jasmin(e) Guy.
quote:Is zij dat ook, met die gele jurk?
Dag Scrut!quote:
Ja en een TVP mag niet dus dan maar wat andersquote:
Ha, de woensdagmiddagborrel is begonnen!quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:25 schreef peaceman het volgende:
*Burp*
dat is jouw hand nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:55 schreef Diaan73 het volgende:
Ook het niet meer zin hebbenin werken uurtjes zijn begonnen.... maar een plaatje van mijn hand..
[afbeelding]
quote:
Zij speelt in zo'n ziekenhuis serie.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:55 schreef Diaan73 het volgende:
Ook het niet meer zin hebbenin werken uurtjes zijn begonnen.... maar een plaatje van mijn hand..
[afbeelding]
quote:
Ik zeg niks...quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
De ziekenhuisserie van dit moment... een geweldige serie volgens mijn bescheiden mening
Zover ik begrepen heb is het een erg goede serie. Maar hoe heet ze nu......quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:32 schreef Diaan73 het volgende:
Dat ga ik je wel vertellen..... het is die serie op dinsdagavond op Net5![]()
![]()
Dat moet je los van elkaar zien Pyl.... goedemiddag trouwensquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:00 schreef pyl het volgende:
Als die serie net zo goed is als dat decolleté ....![]()
Dat valt nog niet mee, Diaan. Je kent die oud-Hollandse zegswijze: "Toon me Uw decolleté en ik zeg U wie U bent"?quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:03 schreef Diaan73 het volgende:
Dat moet je los van elkaar zien Pyl....
Die oud-Hollandse zegswijze was mij onbekend Pyl... maar dat is niet vreemd.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:08 schreef pyl het volgende:
[..]
Dat valt nog niet mee, Diaan. Je kent die oud-Hollandse zegswijze: "Toon me Uw decolleté en ik zeg U wie U bent"?
Afijn, ook goedemiddag. En dat Rome, ja, dat heb ik eens een keer gezien ....![]()
Zoek er niets achter, Tokay. Da's allemaal om te maskeren dat ik geen flauw benul heb wie er op dat plaatje staat.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:11 schreef Tokay het volgende:
Oh dear, je verzint ze ook ter plekke, hè pyl?![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:17 schreef Diaan73 het volgende:
Ik hou niet van lage decolletees (of met 1 é? ), ik heb het in ieder geval zelf nooit.
Ach, er zijn vervelender series. Maar ook betere.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:13 schreef Diaan73 het volgende:
Jij vindt dat Rome niet leuk/goed?
Wie weet, komen er nog kenners.quote:Zal ik even op zoek gaan naar een andere foto van haar? Of zal ik maar gewoon de naam bij het vrouwtje noemen?
Wat vind je van I, Claudius?quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:19 schreef pyl het volgende:
[..]
Ach, er zijn vervelender series. Maar ook betere.![]()
Enige historische accuratesse is de makers overigens volkomen vreemd, lijkt me. Maar dat geeft helemaal niet, zo lang ze de schijn maar niet willen ophouden.
Ik vond het wel grappig, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:16 schreef pyl het volgende:
Zoek er niets achter, Tokay. Da's allemaal om te maskeren dat ik geen flauw benul heb wie er op dat plaatje staat.
Zoiets als "So wie die Nase des Mannes ist auch sein Johannes"?quote:Maar ik vind het wel een mooi gezegde, eigenlijk. Er zit heel wat waars in, in een goed decolleté.![]()
Dat vond ik vroeger prachtige televisie. Ik geloof niet dat het historisch allemaal even verantwoord was, maar de spanning en het overtuigende spel van met name Derek Jacobi maakten alles goed.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:24 schreef wyccie het volgende:
Wat vind je van I, Claudius?
Caesar, Brutus, Cicero, Cato, Scipio, Pompeius, Marcus Antonius ... uhm ....quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:31 schreef Diaan73 het volgende:
Een karakter in Rome heeft wel "iets" te maken met de achternaam van deze mevrouw....
Nou, laat horen!quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:39 schreef dartfanaat het volgende:
Opgezocht en er gaat een belletje rinkelen......
Heb je geen idee wie dat standbeeld is? Dat kan ik me niet voorstellen/geloven.quote:
Ik heb wel een idee, maar als-ie niet in mijn rijtje staat ....quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:41 schreef Diaan73 het volgende:
Heb je geen idee wie dat standbeeld is? Dat kan ik me niet voorstellen/geloven.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:34 schreef pyl het volgende:
Caesar, Brutus, Cicero, Cato, Scipio, Pompeius, Marcus Antonius ... uhm ....![]()
<ting>quote:
quote:
Het is historisch heel erg verantwoord. Zelfs het decor klopt. Ik vind het een geweldige serie.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:30 schreef pyl het volgende:
[..]
Dat vond ik vroeger prachtige televisie. Ik geloof niet dat het historisch allemaal even verantwoord was, maar de spanning en het overtuigende spel van met name Derek Jacobi maakten alles goed.
Hoe kom je daar zo bij? Wordt die serie ergens herhaald?
Aha, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:51 schreef wyccie het volgende:
Het is historisch heel erg verantwoord. Zelfs het decor klopt. Ik vind het een geweldige serie.
Je kunt de serie heel goedkoop op dvd krijgen. Nog veel beter dan herhalingen op tv.
Nee niet echt...... ik moet weg en ben er vanavond denk ik niet, dus ga het maar verklappen:quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:57 schreef pyl het volgende:
Goed, de mevrouw van Diaan heet dus Lize Lotte Pompeius , of zoiets.![]()
Tot zover mijn bijdrage.![]()
Dat waren de special effectsquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:55 schreef pyl het volgende:
[..]
Aha, dat wist ik niet.![]()
In mijn herinnering (maar, gut, hoe lang is het al geleden dat I Claudius op televisie kwam?) was dat decor niets meer dan schuimplastic en bordkarton - als Claudius een onverwachte beweging maakte, dan trilde het hele paleis. Maar daar ging het helemaal niet om.![]()
Ik zie wel een broek hoor.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:42 schreef Treinhomo het volgende:
Jammer dat 't thema niet 'mannen zonder broek' is.![]()
Dan had ik Rob Scholte kunnen posten.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:48 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat kan-ie ook wel met een omgenaaid hoeslaken af...
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:36 schreef Gellius het volgende:
Ha! Vrouwen zonder broek. We mogen weer:
[afbeelding].
Ja, volgens mij had pos die geraden.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:17 schreef tong80 het volgende:
Hebben jullie Veronica Hamel nog geraden vannacht ?
Samen met Fotoloog.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:41 schreef wyccie het volgende:
Ja, volgens mij had pos die geraden.
Tssss.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:31 schreef Gellius het volgende:
Ze was dus al eens langsgeweest.
150.000?!?!quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:37 schreef Gellius het volgende:
Kremmenerig Tong. En dan slaap je ook nog eens de halve dag! Hoe doe je dat? Vertel het ons.
Hoe vaak kauw jij per hap?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:38 schreef tong80 het volgende:
[..]Alles komt aan op je voedsel. Gevarieerd eten en goed kauwen.
Ik eet vooral vloebaar voedsel dat scheelt ook wer tijdquote:
Daar ben ik aan gewend.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:38 schreef Z het volgende:
Die Tsss sloeg trouwens op Gellius, niet op ons aller Tong80.
Proost!quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik eet vooral vloebaar voedsel dat scheelt ook wer tijd
Uit het boek Sex.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:47 schreef Z het volgende:
Iz you Madonna?
Nee, daarom juist. Ik wil het graag zeker weten.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:40 schreef Gellius het volgende:
Zie jij een broek dan, Pyl?
Is goed.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:37 schreef pos het volgende:
Jodie Foster ?
Ben ik cool of ben ik cool ?quote:
Doe je dit nu met opzet, Tong?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:46 schreef tong80 het volgende:
Ik kan geen flipperkast meer zien onder aan Jodie te denken
quote:
Ben jij ook de herhaling van idols aan het kijken?quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Sjantalleke
Ik kwam er een paar keer langs-gezapt. Er is geen fuck op tv vanavond.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ben jij ook de herhaling van idols aan het kijken?
Ik kan helaas niet even rustig door het Vara tv magazine bladeren om jou te vertellen wat er wel te zien is.... volgens mij is mijn abonnement afgelopen of hij wordt gewoon niet meer bezorgd.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kwam er een paar keer langs-gezapt. Er is geen fuck op tv vanavond.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet even rustig door het Vara tv magazine bladeren om jou te vertellen wat er wel te zien is.... volgens mij is mijn abonnement afgelopen of hij wordt gewoon niet meer bezorgd.
---> http://www.tvgids.nl/quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:33 schreef wyccie het volgende:
Ik kan helaas niet even rustig door het Vara tv magazine bladeren om jou te vertellen wat er wel te zien is.... volgens mij is mijn abonnement afgelopen of hij wordt gewoon niet meer bezorgd.
Trustenquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:39 schreef Tokay het volgende:
[..]
---> http://www.tvgids.nl/Ik kruip mijn bed maar eens in...
[afbeelding]
Welterusten!
Jazeker. Wat heeft die vrouw allemaal teweeggebracht hè.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:24 schreef Tokay het volgende:
Da's volgens de bijbel de eerste vrouw op aarde, natuurlijk.
Of was dat je vraag niet, pyl?
En of. Dankzij haar eet ik elke dag een appel!quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:32 schreef pyl het volgende:
Jazeker. Wat heeft die vrouw allemaal teweeggebracht hè.
Maakt dat de banaan tot het symbool van het verlengen ?quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:46 schreef pyl het volgende:
Ach ja, de appel: het symbool van het verlangen.![]()
Zekerheidshalve eet ik dagelijks een appeltje én een banaan.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:51 schreef Treinhomo het volgende:
Maakt dat de banaan tot het symbool van het verlengen ?
Oeps, de Heilige Agatha?quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:01 schreef Z het volgende:
De mine is overigens geen Sebastiaan, het is een vrouw, en haar borsten worden afgeknepen met tangen, het is alleen lastig een beter plaatje te vinden ...
Heel goed, Z, dat is precies wat je moet zien.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:04 schreef Z het volgende:
Agatha it is. Ik vind jouw plaat wat onduidelijk. Ik zie vooral erg veel haar?
quote:Op een dag werd, die op weg was van school naar huis, opgemerkt door Procopus, de zoon van een praetor. De jongen werd op slag verliefd en beloofde het mooie meisje geld, goed en edelstenen, als zij de zijne wilde worden (in die tijd was men met dertien jaar "huwelijksrijp").
was echter zeer ontstemd over dit aanzoek en riep: "Scheer je weg! Ik heb mij een andere Bruidegom gekozen." Vervolgens begon ze Diens kwaliteiten te prijzen: de adeldom van Zijn geslacht, Zijn schoonheid, Zijn rijkdom, macht en hoge opvattingen van de liefde: Zijn liefde is kuis, Zijn aanraking heilig, de eenwording met Hem is louter maagdelijkheid!" Zo voer zij voort in extatische zinnen, die voor die van het Hooglied nauwelijks onderdoen. Natuurlijk troffen die Procopus zeer onaangenaam. Hij sleepte zich naar huis, wierp zich op zijn bed en weigerde verdere omgang. Een ontboden arts stelde de enige juiste diagnose: minnepijn. De bezorgde vader begreep wat hem te doen stond; hij ging naar
om het één en ander te regelen, maar al snel werd hem duidelijk dat haar uitverkorene geen ander was dan Jezus, de Christus. Woedend stelde de praetor haar toen voor de keus: zij zou offeren aan de godin Vesta of naar een bordeel gevoerd worden.
koos onversaagd voor de laatste mogelijkheid: "Ik kan door lijfelijke zonden niet verontreinigd worden, mij behoedt een Engel des Heren." Toen gaf een rechter bevel haar ter plaatse te ontkleden en naakt door de straten van Rome te voeren, naar een huis van lichte zeden. Zodra zij was ontkleed liet God haar haren groeien, zo snel en dicht, dat haar naaktheid er beter door werd bedekt dan door welk gewaad ook. Eenmaal in het huis van lichte zeden aangekomen, verscheen daar bovendien een engel, die haar hulde in een fel schijnsel dat het slechte huis vervulde van een bovenaardse glans. Het duurde niet lang of haar afgewezen minnaar vertoonde zich met een rumoerig gezelschap voor het zondig lokaal met voor de hand liggende bedoelingen. Maar toen hij zich op
wilde storten, viel hij ter plekke dood neer. Daarop arriveerde de vader en smeekte
zijn zoon weer tot leven te wekken. Zij bad tot God, en ja, de jongen stond op, bekeerde zich ter plekke en vertrok om overal de blijde boodschap te verkondigen.
beproeving was hiermee nog niet ten einde. De Romeinse priesters waren des duivels toen zij van het geval vernamen, en daar de praetor zich op de vlakte hield namen zij hun toevlucht tot een beproefd middel: het ophitsen van het gepeupel. "Doodt die heks!", krijsten zij rond en weldra knetterde de brandstapel. Toen men
in de vlammen wierp weken de vlammen echter uiteen en in plaats van
te verbranden zaaiden zij paniek onder haar beulen. Tenslotte doorstak men haar keel en zo keerde
tot haar Bruidegom. Na haar Hemelvaart openbaarde
zich door tal van wonderen aan de gelovigen. Prinses Constantia, dochter van Keizer Constantijn werd door haar voorspraak genezen van melaatsheid, waarop zij ter ere van
een basiliek liet bouwen boven de catacombe waar de heilige resten waren bijgezet.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:14 schreef Z het volgende:
Agnes?
Kuch ... sinds wanneer wordt met "de Heilige Maria" verwezen naar Maria Magdalena?quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:15 schreef Tokay het volgende:
Nou ja, veel haar en zo, dan is de associatie met Maria Magdalena, die de voeten van de stervende Jezus afdroogde met haar haren toch helemaal niet zo vreemd?![]()
Dat sloeg inderdaad nergens op; je hebt gelijk.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:17 schreef pyl het volgende:
Kuch ... sinds wanneer wordt met "de Heilige Maria" verwezen naar Maria Magdalena?![]()
Welnee. Hoewel ik dat boek wel heb gelezen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:18 schreef Z het volgende:
Tokay is kennelijk in de ban van meneer Brown.
Ach, de Heilige Diaan!quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:26 schreef Diaan73 het volgende:
.... bah wat een k*tweer om te fietsen met kind achterop de fiets en boodschappen aan het stuur... bah.en dan ook nog de wind tegen en bergop....
![]()
Haestige spoed is zelden goed.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:22 schreef Z het volgende:
Ik typ gwoon t esnel...
quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:25 schreef Agiath het volgende:
Maria van Jesse?
Italia.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:25 schreef Z het volgende:
'n Zuid Amerikaans heilige?
Hintje?quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:18 schreef Z het volgende:
Witte lelies en palmtakken zijn niet echt bruikbare aanwijzingen als het om heiligen gaat ...
Goed zo, dartfanaat.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:39 schreef dartfanaat het volgende:
Maria Goretti ???
Normaliter zit er een hondje onder haar arm geklemd.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:44 schreef Z het volgende:
Heeft ze geen enkel attribuut om haar aan te herkennen?
Ik bedoelde dus Maria.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:45 schreef Tokay het volgende:
[..]
Normaliter zit er een hondje onder haar arm geklemd.![]()
Kijk, een kenner.quote:
En nog een!quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:44 schreef tong80 het volgende:
In Paris Hilton hebben heel wat heren gelogeerd.
Wordt het je teveel?quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:03 schreef Z het volgende:
Die druk! Op m'n frêle schoudertjes!
Neen, deze mevrouw is a) niet Italiaans en b) geen actrice.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:05 schreef Z het volgende:
Monica Bellucci?
Vind je het heel erg als ik daar, hier en nu, niet op in ga?quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:40 schreef tong80 het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van een kale poes. Dat haar zit er toch niet voor niets ?
Ik dacht hardopquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:44 schreef pos het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik daar, hier en nu, niet op in ga?
Geen haartjes tussen je tanden...quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:40 schreef tong80 het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van een kale poes. Dat haar zit er toch niet voor niets ?
quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:22 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Geen haartjes tussen je tanden...
En dat is correct!quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:21 schreef Z het volgende:
Ah! Daniela Mercury.
Je bent weer adrem TH !quote:
Dit meen je niet....quote:
Is mijn rukplaatjequote:
Ik heb het ook nooit helemaal begrepen, Tong. Een kale poes ziet er altijd zo... zielig en verweesd uit. Ik moet altijd aan het meisje met de zwavelstokjes denken.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:40 schreef tong80 het volgende:
Heur schaamhaar was eraf gebrandquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:17 schreef Gellius het volgende:
Ik heb het ook nooit helemaal begrepen, Tong. Een kale poes ziet er altijd zo... zielig en verweesd uit. Ik moet altijd aan het meisje met de zwavelstokjes denken.
oe... als kattenliefhebber is dit een akelige foto om te zien....quote:
Het groeit wel weer aan, peaceman.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:52 schreef peaceman het volgende:
oe... als kattenliefhebber is dit een akelige foto om te zien....![]()
Het is een meneer hoorquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:21 schreef Tokay het volgende:
Ik weet niet wie die mevrouw van Agiath is.
Jullie wel?
Ach, neem mij niet kwalijk.quote:
Jepquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:51 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ach, neem mij niet kwalijk.![]()
Is meneer een acteur?
Jij kijkt naar 'Friends' ?quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:47 schreef wyccie het volgende:
Dat is Gunter van café Central Perk, uit Friends.
Ik kan vandaag helemaal niets goed doen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:29 schreef Gellius het volgende:
Tokay! Ga je mond spoelen! M'neer lijkt niet op Tim Robbins.
Mooie manen hè?quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:09 schreef tong80 het volgende:
Wie is dat ? Heeft veel tegenwind zo te zien.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:12 schreef Treinhomo het volgende:
Kelly Lebrock ?
quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:12 schreef Tokay het volgende:
Ruby Wax?
Wat is gestold ?quote:
Met een vouw...quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:37 schreef wyccie het volgende:
Ik zal je een hint geven; het is een vrouw.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:41 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Met een vouw...
Of is 't een snee ?
Inderdaad. Het is wel een aziatischequote:Op donderdag 9 februari 2006 22:58 schreef Treinhomo het volgende:
't is vast niet Lucy Liu ?
Jazekerquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:08 schreef dartfanaat het volgende:
Degene die ik dacht dat het was.....en waar ik niet op de naam van kon komen.....is het dus niet.
Is het wel een actrice wyccie?
Dankjewel. Ik was bijna vergeten waarom ik nooit in [ONZ] kom.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:11 schreef wyccie het volgende:
tong!!!! Hier een authentiek chinees topic.
Ik moest wel lachen. Het heeft wel iets kunstzinnigs, vind ikquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:20 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dankjewel. Ik was bijna vergeten waarom ik nooit in [ONZ] kom.
Nu weet ik 't weer...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |