Zoiets. Ik heb ze allemaal als mp3. Luister tegenwoordig uitsluitend nog muziek via de computer. Deze liggen dus echt in de weg.quote:
En hoeveel gaat dat ongeveer zijn? 13 à 15 euro?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:15 schreef 51cent het volgende:
Mwa, het is een behoorlijke stapel. Moet dus per pakketje. Tien euro met gedeelde verzendkosten is wat mij betreft akkoord...
Verzendkosten zijn ¤ 5,50. Betaal ik dan dus ¤ 2,75 van. Dus dan hoef jij maar ¤ 12,75 over te maken. Je mag me mailen op editquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
En hoeveel gaat dat ongeveer zijn? 13 à 15 euro?
Wat mij betreft ook geregeld. Kan ik je e-mail ergens vinden hier?
Oké, prima.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:21 schreef 51cent het volgende:
[..]
Verzendkosten zijn ¤ 5,50. Betaal ik dan dus ¤ 2,75 van. Dus dan hoef jij maar ¤ 12,75 over te maken. Je mag me mailen op hcg.z@hotmail.com.![]()
Nee, is geen punt hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:13 schreef 51cent het volgende:
Verkocht inderdaad. Ik lees je vraag over welke serie het is nu pas Airelle. Heb de cd's net ingepakt en heb geen idee van welke serie ze zijn. Vind je het erg als is het pakketje dicht laat?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |