Ja klopt, zo heet ie ookquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
d8 dat die docu "Kramer vs. Kramer" heette? dat vond ik zo`n coole naam
Jaaaa, en die kwajongens met vuurwerkquote:Op maandag 8 november 2004 14:05 schreef Hare het volgende:
Met z'n klapstoeltje op de gang!!!
Deze set ga ik echt treasurenquote:Op dinsdag 9 november 2004 21:15 schreef Dada het volgende:
[..]
Jaaaa, en die kwajongens met vuurwerk
Zoveel leuke afleveringen joh, en je kan ze keer op keer bekijken en ze blijven leuk
Welke box heb jij gekocht?quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:14 schreef Hare het volgende:
[..]
Deze set ga ik echt treasuren
De box met die goodies die je niet ergens anders zal kunnen kopenquote:Op dinsdag 9 november 2004 23:33 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Welke box heb jij gekocht?
P.S. Wat ik al eerder vroeg, denk je dat je die goodies bij de gift-set apart zult kunnen kopen??!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb je die al binnen of w8 je erop? Volgens die site komt die giftset pas eind november uit ...quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:37 schreef Hare het volgende:
[..]
De box met die goodies die je niet ergens anders zal kunnen kopen
Klopt ja, de 23e, ik heb geen idee hoe ik hem eerder zou kunnen bemachtigenquote:Op dinsdag 9 november 2004 23:59 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Heb je die al binnen of w8 je erop? Volgens die site komt die giftset pas eind november uit ...
Ik was zo gretig om de box te hebben dat ik niet kon wachten tot de 23ste. Zoals George wel eens zei: 'I flew too high on wings of pastrami'quote:Op woensdag 10 november 2004 00:01 schreef Hare het volgende:
[..]
Klopt ja, de 23e, ik heb geen idee hoe ik hem eerder zou kunnen bemachtigen
Ach ja, je moet er wat voor over hebbenquote:Op woensdag 10 november 2004 00:17 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Ik was zo gretig om de box te hebben dat ik niet kon wachten tot de 23ste. Zoals George wel eens zei: 'I flew too high on wings of pastrami'![]()
Verder is die gift-set nog niet verkrijgbaar in R2 en zoveel wachten KAN ik gewoon niet!
de giftset is seizoen 1 tm 3 (8 dvd's)quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:26 schreef Strolie75 het volgende:
Die boxset is toch van seizoen 1 t/m 3?
Shit zeg, al die dingen die ik hier hoor en ik moet gewoon nog zeker 20 dagen wachten ofzoquote:Op vrijdag 12 november 2004 13:43 schreef Evertje het volgende:
[..]
de giftset is seizoen 1 tm 3 (8 dvd's)
als je ze los koopt zitten seizoen 1 en 2 bij elkaar (vier dvd's) en seizoen 3 apart (vier dvd's)
gisteren The Revenge gekeken. Briljant hoe Kramer met die cementzak de wasmachine volgooit. Ook het commentaar met Julia, Michael en Jason is hierbij schitterend. Jason kan de hele aflevering nauwelijks zn lachen inhouden.
ach ja, dan kan jij ons lekker maken met je giftsetquote:Op vrijdag 12 november 2004 14:00 schreef Hare het volgende:
[..]
Shit zeg, al die dingen die ik hier hoor en ik moet gewoon nog zeker 20 dagen wachten ofzo
Negen seizoen, 180 afleveringen (excl. Pilot en The "Seinfeld" Story) http://www.tvtome.com/Seinfeld/eplist.html, dus we kunnen alvast beginnen met sparen...quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:05 schreef Strolie75 het volgende:
Hoeveel seizoenen zijn er eigenlijk? Even kijken hoe duur dit uiteindelijk gaat worden.
En hoe het allemaal begint en eindigt met dezelfde grap. Pilot begint met een grap over de tweede knoop van een blouse. En in de laatste aflevering zitten ze in een cel een beginnen ze die discussie weer. Daarmee aantonend dat ze echt niks nieuws meer te vertellen hebben.quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:02 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Gister alleen nog de pilot gekeken, fantastisch om te zien hoe ze ooit begonnen zijn. George de zogenaamde expert in het analyseren van vrouwengedrag, it figures!!
De eerste drie seizoenen hebben me omgerekend 50 euro gekost. Dus dan zou 9 seizoenen iets van 150 a 200 euro gaan kostenquote:Op vrijdag 12 november 2004 14:14 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Negen seizoen, 180 afleveringen (excl. Pilot en The "Seinfeld" Story) http://www.tvtome.com/Seinfeld/eplist.html, dus we kunnen alvast beginnen met sparen...![]()
king = master, toch ?quote:Op woensdag 10 november 2004 01:56 schreef Hare het volgende:
[..]
Ach ja, je moet er wat voor over hebben
Ik ben iig sterker met wachten dan hun zijn in de king of your domain contest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |