abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34858885
Bleeeeeeeh *stoom afblaast*

Vanmorgen keurig op tijd op het station, 7.18 zou de trein gaan zodat ik 9.55 in Groningen was geweest. Als er een trein was gegaan ja! Want nee, informatie komt altijd zo snel, want de NS heeft nieuwe informatie service-borden neergezet. Waar heel snel op zou moeten komen staan wat er aan de hand is. Maar om 7.25 nog geen trein, infopaal-mevrouw gebeld, er was een aanrijding.

Zo van - zet dat dan op die superhypernieuwe elektronische informatieborden!

Teruggeraced naar huis, lopend welteverstaand, fiets gepakt, naar ander station geraced.
Maar natuurlijk, noodlot, glad weggetje en *floep* weg was m'n fiets.

Ik heb het maar opgegeven voor vandaag, college red ik toch niet meer en m'n hele linkerkant is blauw.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2006 12:00:35 ]
pi_34859226
Ohja en ik ben me nu óók nog zorgen aan het maken om een docent die als regel heeft "Als-je-het-eerste-college-afwezig-bent-mag-je-het-vak-niet-meer-volgen"

Dus.
Medeleven graag

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2006 12:00:29 ]
  woensdag 8 februari 2006 @ 12:04:19 #3
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_34859379
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 11:50 schreef Razztwizzle het volgende:
en m'n hele linkerkant is blauw.
this thread is worthless without pics
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_34859402
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:04 schreef Flurry het volgende:

[..]

this thread is worthless without pics
Denk je nou echt dat ik nu, brak en met pijn, zin heb om een camera te gaan zoeken en m'n superelegante blauwe plekken op de foto wil gaan zetten?
  woensdag 8 februari 2006 @ 12:05:23 #5
112118 ijsklont
Ice Cold Robot
pi_34859420
Ga op kamers in Groningen.
Life sucks, but not when you're a robot.
discogs collection - Fotoboek - Ik luister..
pi_34859492
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:05 schreef ijsklont het volgende:
Ga op kamers in Groningen.
Ik ben net op kamers gegaan in Hilversum.
Don't ask why, dat is geen KLB onderwerp
  woensdag 8 februari 2006 @ 12:09:09 #7
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_34859553
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:00 schreef Razztwizzle het volgende:
Ohja en ik ben me nu óók nog zorgen aan het maken om een docent die als regel heeft "Als-je-het-eerste-college-afwezig-bent-mag-je-het-vak-niet-meer-volgen"
Mag dat eigenlijk wel? Je betaalt toch voor je onderwijs en bent niemand tot last... Vind 't een onzinregel.
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  woensdag 8 februari 2006 @ 12:16:20 #8
120391 Brilaap
Snel verveeld
pi_34859803
Wat heb jij een kutleven
Emo..
  Moderator woensdag 8 februari 2006 @ 12:55:03 #9
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_34861551
Wat heeft Enzo dan gedaan?
pi_34861714
quote:
Bleeeeeeeh *stoom afblaast*

Vanmorgen keurig op tijd op het station, 7.18 zou de trein gaan zodat ik 9.55 in Groningen was geweest. Als er een trein was gegaan ja! Want nee, informatie komt altijd zo snel, want de NS heeft nieuwe informatie service-borden neergezet. Waar heel snel op zou moeten komen staan wat er aan de hand is. Maar om 7.25 nog geen trein, infopaal-mevrouw gebeld, er was een aanrijding.

Teruggeraced naar huis, lopend welteverstaand, fiets gepakt, naar ander station geraced.
Maar natuurlijk, noodlot, glad weggetje en *floep* weg was m'n fiets.

Ik heb het maar opgegeven voor vandaag, college red ik toch niet meer en m'n hele linkerkant is blauw.

Watje, dan ge je toch lopen
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_34861830
Ben je dan wellicht Lotte Bremer?
pi_34926318
is dit een algemeen de NS het weer en de files zijn kut topic?

zo ja, triest voor je
pi_34944067
quote:
Daar zetten ze pas infomatie op als ze dingen zeker weten en er een indicatie is. 'Er is een aanrijding geweest' is zinloos om erop te zetten, want dat roept meer vragen op dan het beantwoord.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_35123025
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 18:29 schreef 700MB het volgende:

[..]

Daar zetten ze pas infomatie op als ze dingen zeker weten en er een indicatie is. 'Er is een aanrijding geweest' is zinloos om erop te zetten, want dat roept meer vragen op dan het beantwoord.
De mevrouw van de infopaal zei tegen mij "Tot 10 uur is er zeker geen trein wegens een aanrijding".

Dat is toch niet zo moeilijk om op dat bord te zetten
pi_35143037
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 19:07 schreef Razztwizzle het volgende:
De mevrouw van de infopaal zei tegen mij "Tot 10 uur is er zeker geen trein wegens een aanrijding".

Dat is toch niet zo moeilijk om op dat bord te zetten
Nee, dat kan niet, want een dergelijke mededeling neerzetten levert meer problemen op dan het vragen beantwoordt. Los van de groep die zegt, 'tot tien uur niet, hoe laat dan wel??' is er nog een andere groep die om 1 minuut over 10 een trein eist want die was immers beloofd door het bord.

De kans is zeer groot dat de dame die je aan de lijn had niet eens gerechtigd was de info te geven die ze uiteindelijk gaf.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_35168349
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 09:02 schreef 700MB het volgende:

[..]

Nee, dat kan niet, want een dergelijke mededeling neerzetten levert meer problemen op dan het vragen beantwoordt. Los van de groep die zegt, 'tot tien uur niet, hoe laat dan wel??' is er nog een andere groep die om 1 minuut over 10 een trein eist want die was immers beloofd door het bord.

De kans is zeer groot dat de dame die je aan de lijn had niet eens gerechtigd was de info te geven die ze uiteindelijk gaf.
Hoe kan het dat ze dan wel geregeld bij grote vertraging op dat bord weten te zetten "Vertraging meer dan 60 minuten"? Dan weten mensen toch ook waar ze aan toe zijn?
  donderdag 16 februari 2006 @ 21:53:11 #18
97949 Rydell
Stijgt ook op zonder vleugels.
pi_35168762
Wat een rotdag. Ik heb medelijden met je, ook al is het al weer een week geleden. 'k Heb op je bloggie ook gelijk maar even een reactie gegeven. Groetjes!
pi_35175567
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:42 schreef Razztwizzle het volgende:
Hoe kan het dat ze dan wel geregeld bij grote vertraging op dat bord weten te zetten "Vertraging meer dan 60 minuten"? Dan weten mensen toch ook waar ze aan toe zijn?
Nee, dat weten ze niet, maar dat is ook het maximale wat ze erop kunnen zetten, hoger gaat de telling niet.
pi_35184872
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 01:03 schreef 700MB het volgende:

[..]

Nee, dat weten ze niet, maar dat is ook het maximale wat ze erop kunnen zetten, hoger gaat de telling niet.
Als ze dat nou op dat bord hadden gezet was ik meteen weer teruggegaan en niet na 10 minuten wachten en infopaal-beluisteren pas. Dan had ik nog genoeg tijd gehad en was ik niet gevallen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')