this thread is worthless without picsquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:50 schreef Razztwizzle het volgende:
en m'n hele linkerkant is blauw.
Denk je nou echt dat ik nu, brak en met pijn, zin heb om een camera te gaan zoeken en m'n superelegante blauwe plekken op de foto wil gaan zetten?quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:04 schreef Flurry het volgende:
[..]
this thread is worthless without pics![]()
Ik ben net op kamers gegaan in Hilversum.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:05 schreef ijsklont het volgende:
Ga op kamers in Groningen.
Mag dat eigenlijk wel? Je betaalt toch voor je onderwijs en bent niemand tot last... Vind 't een onzinregel.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:00 schreef Razztwizzle het volgende:
Ohja en ik ben me nu óók nog zorgen aan het maken om een docent die als regel heeft "Als-je-het-eerste-college-afwezig-bent-mag-je-het-vak-niet-meer-volgen"![]()
Hans Kazanquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:50 schreef Razztwizzle het volgende:
en *floep* weg was m'n fiets.
Watje, dan ge je toch lopenquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:50 schreef Razztwizzle het volgende:
Bleeeeeeeh*stoom afblaast*
Vanmorgen keurig op tijd op het station, 7.18 zou de trein gaan zodat ik 9.55 in Groningen was geweest. Als er een trein was gegaan ja! Want nee, informatie komt altijd zo snel, want de NS heeft nieuwe informatie service-borden neergezet. Waar heel snel op zou moeten komen staan wat er aan de hand is. Maar om 7.25 nog geen trein, infopaal-mevrouw gebeld, er was een aanrijding.
Zo van - zet dat dan op die superhypernieuwe elektronische informatieborden!
Teruggeraced naar huis, lopend welteverstaand, fiets gepakt, naar ander station geraced.
Maar natuurlijk, noodlot, glad weggetje en *floep* weg was m'n fiets.
Ik heb het maar opgegeven voor vandaag, college red ik toch niet meer en m'n hele linkerkant is blauw.
![]()
Daar zetten ze pas infomatie op als ze dingen zeker weten en er een indicatie is. 'Er is een aanrijding geweest' is zinloos om erop te zetten, want dat roept meer vragen op dan het beantwoord.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:50 schreef Razztwizzle het volgende:
Zo van - zet dat dan op die superhypernieuwe elektronische informatieborden!
De mevrouw van de infopaal zei tegen mij "Tot 10 uur is er zeker geen trein wegens een aanrijding".quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:29 schreef 700MB het volgende:
[..]
Daar zetten ze pas infomatie op als ze dingen zeker weten en er een indicatie is. 'Er is een aanrijding geweest' is zinloos om erop te zetten, want dat roept meer vragen op dan het beantwoord.
Nee, dat kan niet, want een dergelijke mededeling neerzetten levert meer problemen op dan het vragen beantwoordt. Los van de groep die zegt, 'tot tien uur niet, hoe laat dan wel??' is er nog een andere groep die om 1 minuut over 10 een trein eist want die was immers beloofd door het bord.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:07 schreef Razztwizzle het volgende:
De mevrouw van de infopaal zei tegen mij "Tot 10 uur is er zeker geen trein wegens een aanrijding".
Dat is toch niet zo moeilijk om op dat bord te zetten![]()
Hoe kan het dat ze dan wel geregeld bij grote vertraging op dat bord weten te zetten "Vertraging meer dan 60 minuten"? Dan weten mensen toch ook waar ze aan toe zijn?quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:02 schreef 700MB het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet, want een dergelijke mededeling neerzetten levert meer problemen op dan het vragen beantwoordt. Los van de groep die zegt, 'tot tien uur niet, hoe laat dan wel??' is er nog een andere groep die om 1 minuut over 10 een trein eist want die was immers beloofd door het bord.
De kans is zeer groot dat de dame die je aan de lijn had niet eens gerechtigd was de info te geven die ze uiteindelijk gaf.
Nee, dat weten ze niet, maar dat is ook het maximale wat ze erop kunnen zetten, hoger gaat de telling niet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:42 schreef Razztwizzle het volgende:
Hoe kan het dat ze dan wel geregeld bij grote vertraging op dat bord weten te zetten "Vertraging meer dan 60 minuten"? Dan weten mensen toch ook waar ze aan toe zijn?
Als ze dat nou op dat bord hadden gezet was ik meteen weer teruggegaan en niet na 10 minuten wachten en infopaal-beluisteren pas. Dan had ik nog genoeg tijd gehad en was ik niet gevallen!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:03 schreef 700MB het volgende:
[..]
Nee, dat weten ze niet, maar dat is ook het maximale wat ze erop kunnen zetten, hoger gaat de telling niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |