hmmz das jammer.. Ik dacht misschien dat het niet zou kutten omdat ik dan nog wle gewoon 3-4-3 speel, maar dat gaat dus helaas niet opquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:09 schreef Yankee_One het volgende:
[..]1 vleugel naar het midden mag wel
En weer een Ajacied..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:59 schreef twi het volgende:
Ben ook begonnen aan het begin van de week. Ik moest toch eindelijk een keertje weten wat dat Hattrick nou was, dus zit in de laatste competitie, waar mijn voorganger in de 1e competitiehelft me naar een 3e plek heeft geloodst. Helaas een walkover gehad in de laatste vriendschappelijke partij van iemand die al z'n spelers verkocht nadat de wedstrijd was geregeld
Vind het wel wat langzaam gaan hoor, telkens wat dagen wachten voor het spelen van een wedstrijd. Maar wel begrijpelijk, om ook mensen met een leven kans te geven hun team te beheren
Nog even de diploma-opdrachten afronden, dan sta ik "maar" een ton rood. Da's al wel een hoop, maar ach, dat werk ik op de een of andere manier nog wel weg als het spel me bevalt. Even een paar weekjes aankijken, wellicht dat ik dan ook supporter wordt
Gelukkig is de volgende Feijenoord - Ajax pas volgend seizoenquote:
Anders was hij hier gelijk weer weg bedoel je?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:15 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Gelukkig is de volgende Feijenoord - Ajax pas volgend seizoen
nee anders hadden we nog meer slowchatquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:19 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Anders was hij hier gelijk weer weg bedoel je?
Valt wel mee hoor, dat kan ook wel zonder Feyenoord - Ajaxquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:21 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
nee anders hadden we nog meer slowchat
Je mag nooit meer dan 3 spelers op centrale positie hebben, dus 3 centrale defs, 3 centrale mids en 3 centrale spitsen is het maximum.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:11 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmz das jammer.. Ik dacht misschien dat het niet zou kutten omdat ik dan nog wle gewoon 3-4-3 speel, maar dat gaat dus helaas niet op
dit seizoen niet iigquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:23 schreef truStie het volgende:
En Ajax - Feyenoord, wanneer is die weer ?
3 keeps.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:23 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Je mag nooit meer dan 3 spelers op centrale positie hebben, dus 3 centrale defs, 3 centrale mids en 3 centrale spitsen is het maximum.
ah oke, weet ik dat ook weer.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:23 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Je mag nooit meer dan 3 spelers op centrale positie hebben, dus 3 centrale defs, 3 centrale mids en 3 centrale spitsen is het maximum.
Volgend seizoenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:23 schreef truStie het volgende:
En Ajax - Feyenoord, wanneer is die weer ?
Dat kan helaas nietquote:
stelregel: je mag maar één extra speler per 'centrale positie', dus geen 4 centrale verdedigers, centrale middenvelders of spitsen, doe je dit toch dan is er géén trainingquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:08 schreef MrMoon het volgende:
TU:
TSI: 170 (+1080/-910)
Vorm: -3 (+5/-8)
Scoren: 2 (+2/-)
Gaat HT ook kutten met de training als ik 2 centrale verdedigers instel als extra middenvelder en 1 vleugel als extra verdediger en 1 vleugel als extra aanvaller? Ik speel dan 3-4-3 met 4 centrale middenvelders is dat problematisch?
Alleen Ajacieden houden zich toch met constructieve voetbaltechnisch georienteerde zaken bezig? Feyenoorders die Hattrick (of FM) spelen, brrrrrrr. Ga snel buiten wat slopenquote:
Zijn buitenlanders, die krijgen een 20% bonus omdat ze in het buitenland voetballenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:06 schreef DJqbl5 het volgende:
Hoezo hebben sommige spelers bij hun loon een 20% bonus?
Supporter ruleertquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:18 schreef twi het volgende:
[..]
Alleen Ajacieden houden zich toch met constructieve voetbaltechnisch georienteerde zaken bezig? Feyenoorders die Hattrick (of FM) spelen, brrrrrrr. Ga snel buiten wat slopen
Ik heb me zelfs net 6 euro afhandig gemaakt door toch maar een supporter te worden. Nieuwsgierigheid naar statistiekjes zuigt
Je moet niet zo serieus op J-D reageren, nu denkt hij nog dattie slim was ook om dat op te merken. Eigenlijk was het gewoon een domme opmerkingquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:37 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat kan helaas nietZou wel leuk zijn
Nee, dat zeg je verkeerd. De muis geeft de klik drie keer door, of zijn vinger drukt drie keer de knop inquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:22 schreef maniack28 het volgende:
Lol ik heb iemand die steeds 3x biedt op mijn spelerlijkt wel alsof zijn muis 3x de knop indrukt
waar en wie wie? en hoe jij wetelen?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:44 schreef maniack28 het volgende:
weeeeeee!!! cheater gevonden.. per ongeluk (was opzoek naar een stijger) dus nu maar ff aangeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |