Als je beide van hetzelfde IP adres inlogt zouden beide teams van één persoon kunnen zijn, daar wordt vaak op gelet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:57 schreef Uncle het volgende:
[..]
Volgens mij ha dik ergens gelzen dat zelfde wachtwoord wel een belangrijk criterium is om iemand van cheaten te verdenken. Ook het hebben van 2 teams is niet toegestaan, dus al zou je niet onderling handelen, het mag nog steeds niet.
Tja.. ben bang dat dat het dan geweest is.. zuur..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:02 schreef DonRaja het volgende:
ik weet eerlijk gezegd het wachtwoord van FC_Arizona niet eens. We hebben in het verleden wel spelers gekocht / verkocht, maar niet tegen een te hoge prijs. Maar dan zal dat wel de reden zijn.
Wachtwoorden kunnen ze niet eens zien grapjas, die worden gecodeerd in een database opgeslagen, never nooit dat je die kraaktquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:50 schreef Uncle het volgende:
[..]
IP-adres kunnen ze niet op kijken. Hier op werk hebben 5 mensen een team en dus ook zelfde IP... niet toevallig ook allebei zelfde adres (dat zou ook nog wel mogen) en zelfde WACHTWOORD???
Huhu, dat dacht iedereen dus altijd... maar dat is dus niet zo, zal straks eens opzoeken waar ik dat had gevonden.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:29 schreef truStie het volgende:
[..]
Wachtwoorden kunnen ze niet eens zien grapjas, die worden gecodeerd in een database opgeslagen, never nooit dat je die kraakt
hoe dan ook... I'm outquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:34 schreef Uncle het volgende:
[..]
Huhu, dat dacht iedereen dus altijd... maar dat is dus niet zo, zal straks eens opzoeken waar ik dat had gevonden.
maar de meesten zijn duurder doorverkocht. maar inderdaad dit zo bekijkend kan ik me de twijfel voorstellenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:12 schreef Uncle het volgende:
toch nog wel aardig wat dubieuse transfers moet ik zeggen... je hebt pech dat ze het nu pas (nog) ontdekken...
11-07-2005 Verkocht Yonnick Oomens aan Samode Raja's 33 000 ¤ 560
07-07-2005 Gekocht Peer Dambacher van Samode Rajas 50 000 ¤ 280
07-07-2005 Gekocht Laban Bitterling van Samode Rajas 100 000 ¤ 350
26-05-2005 Gekocht Linus Draijer van Samode Rajas 250 000 ¤ 1 860
das 433000 euro binnen anderhalve maand![]()
(uit TV-geschiedenis van FC_arizona) Cheater of niet, de schijn heb je tegen en iedereen weet hoe ongenadig de GM's soms zijn...
150k was wat veelquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:28 schreef Daemon19 het volgende:
Wat zie ik nou..
Jan-Christoph von Sayn-Wittgenstein-Berleburg (59039772)
Eigenaar: FC Sea Song
JD..
Lees je in op de sites, stel de vragen aan ons, op het forum en op irc en geniet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:59 schreef twi het volgende:
Ben ook begonnen aan het begin van de week. Ik moest toch eindelijk een keertje weten wat dat Hattrick nou was, dus zit in de laatste competitie, waar mijn voorganger in de 1e competitiehelft me naar een 3e plek heeft geloodst. Helaas een walkover gehad in de laatste vriendschappelijke partij van iemand die al z'n spelers verkocht nadat de wedstrijd was geregeld
Vind het wel wat langzaam gaan hoor, telkens wat dagen wachten voor het spelen van een wedstrijd. Maar wel begrijpelijk, om ook mensen met een leven kans te geven hun team te beheren
Nog even de diploma-opdrachten afronden, dan sta ik "maar" een ton rood. Da's al wel een hoop, maar ach, dat werk ik op de een of andere manier nog wel weg als het spel me bevalt. Even een paar weekjes aankijken, wellicht dat ik dan ook supporter wordt
verslavingquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:03 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Lees je in op de sites, stel de vragen aan ons, op het forum en op irc en geniet.
Dan heb je een goede kans dat je een verslaving erbij hebt.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:08 schreef MrMoon het volgende:
TU:
TSI: 170 (+1080/-910)
Vorm: -3 (+5/-8)
Scoren: 2 (+2/-)
Gaat HT ook kutten met de training als ik 2 centrale verdedigers instel als extra middenvelder en 1 vleugel als extra verdediger en 1 vleugel als extra aanvaller? Ik speel dan 3-4-3 met 4 centrale middenvelders is dat problematisch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |