doh, waarom denk je dat er eenquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:18 schreef komrad het volgende:
hollandici
Neerlandicus heten die figuren Verbal Kint
Ik hoor er altijd bijquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:30 schreef -J-D- het volgende:
Echt triest dat mensen met een hoog gemiddeld-post-aantal denken dat ze erbij horen! Dat ze nu aanzien hebben of zo
Is ook maar een skilltrade matequote:Op donderdag 9 februari 2006 21:48 schreef truStie het volgende:
Uddel die een 19 jarige trainee kooptSlecht hoor
Iedereen hoort erbij! FokHattrick is de EO-jongerendag van Fok!quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:33 schreef truStie het volgende:
[..]
Ik hoor er altijd bij
Neuh ik vind het wel grappig
En nee ik heb niks beters te doen nee
Het gaat er alleen om dat ze stijgen, de leeftijd boeit niet veel, ze zijn na stijging natuurlijk meteen weer wegquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:46 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Die eerste is prima, die 2e lijkt me als trainee wat aan de oude kant met zijn 19 jaar. Verder is de prijs natuurlijk een factor
Voel je je nu stoer?quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:24 schreef truStie het volgende:
Aantal posts: 311 (gemiddeld 101 per dag)
Had je nu nog wat uddel
Een grote familiequote:Op donderdag 9 februari 2006 22:34 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Iedereen hoort erbij! FokHattrick is de EO-jongerendag van Fok!
quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:34 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Iedereen hoort erbij! FokHattrick is de EO-jongerendag van Fok!
look who's talkingquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:30 schreef -J-D- het volgende:
Echt triest dat mensen met een hoog gemiddeld-post-aantal denken dat ze erbij horen! Dat ze nu aanzien hebben of zo
quote:Profiel -J-D-
Aantal posts: 2037 (gemiddeld 55 per dag)
quote:
Hahah... eunt..quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |