nooit.quote:
JD gaat pimpenquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:52 schreef -J-D- het volgende:
Ik heb HAVO gedaan, Atheneum gedaan, Wiskunde gestudeerd en ben nu full-time leraar.
Nu jij weer, fruStie.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:46 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Go biologen? Een potje Triviant kunnen ze niet
Ik help het je hopenquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:33 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
![]()
ontopic: morgen eerste resultaten van de through passes training, ik ben benieuwd, hoop toch wel een stijger of 5![]()
enquote:Zo, net weer een popper gekocht (hoop ik). Ben bang dat het tegen gaat vallen, omdat m'n skilltradeskills () nog niet echt hoog zijn, maar ik hoop er het beste van. Dit zijn de twee die ik deze week gekocht heb en die hopelijk gaan stijgen:
[quote]Albert van der Meulen (93886546) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 520
Loon: 580 ¤/week
Eigenaar: FC Uddel
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos
Wie kan me er wat over vertellen?quote:Steijn van Dooren (93849251) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 810
Loon: 640 ¤/week
Eigenaar: FC Uddel
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
idd, 2 goals tegenquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:36 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ik help het je hopenDie middenveldrating van je
Ik dacht ik ben daar slecht laat ik tegen een 6 klasser veilig counteren, zie ik later het matchreport
, hoe heb ik in godsnaam 2 goals kunnen maken.
De match engine is even mijn vriend
Gestolen overwinningen zijn zo lekker
Niet van tevoren, anders had ik niet gecounterd, maar bij het sterrenreport ging er wel een lampje branden.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:16 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
maar je had door dat ik met drie verdedigers op t middenveld gespeeld heb
Popper is gewoon iemand die in zijn hoofdskill stijgt na training.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:40 schreef ASSpirine het volgende:
een skilltrade is toch een speler die toch even heeft gespeeld en dan wordt verkocht?
een popper is iemand die helemaal niet heeft gespeeld?
popper is gewoon iemand die door het niet spelen na de training in hoofdskill stijgtquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:46 schreef stefmans het volgende:
[..]
Popper is gewoon iemand die in zijn hoofdskill stijgt na training.![]()
Mwah, poppers zijn stijgers en dripplers stijgers zonder te spelen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:47 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
popper is gewoon iemand die door het niet spelen na de training in hoofdskill stijgt
is dripplen, maar daar kan je moeilijk een nederlandse benaming aan geven...
Die eerste is prima, die 2e lijkt me als trainee wat aan de oude kant met zijn 19 jaar. Verder is de prijs natuurlijk een factorquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:09 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
en
[..]
Wie kan me er wat over vertellen?Heb ik goede spelers uitgezocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |