Voor 320k eruit gegaan. Precies een week geleden voor 222k verkocht. Dat betekent toch 45k winst in een week tijd, zonder hem te laten spelenquote:
quote:0-1 Ber Konings (3)
0-2 Carlos Escobar (6)
0-3 Carlos Escobar (13)
0-4 Carlos Escobar (31)
0-5 Mike Endenburg (40)
0-6 James Mahon (41)
0-7 Mike Endenburg (75)
0-8 Steijn van Dooren (80)
1-8 Andreas Mayer (82)
1-9 Willem Buringa (83)
1-10 James Mahon (89)
Is dat ni gewoon daytradenquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:30 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Voor 320k eruit gegaan. Precies een week geleden voor 222k verkocht. Dat betekent toch 45k winst in een week tijd, zonder hem te laten spelen
M'n eerste skilltrade (zo heet het beestje toch?) is een feit
Is je tegenstander egt zo erg?quote:Op donderdag 9 februari 2006 04:32 schreef Grumpey het volgende:
Dank iedereen voor de reacties, en inderdaad: jeeeeeeej
Volgende ronde eindelijk thuis, maar ik vrees gelijk wel het ergste....1 van mijn vriendengroep is trouwens ook door tot de laatste 512, als VI'er! helemaal top!
Feli Grumpquote:Op donderdag 9 februari 2006 04:32 schreef Grumpey het volgende:
Dank iedereen voor de reacties, en inderdaad: jeeeeeeej
Volgende ronde eindelijk thuis, maar ik vrees gelijk wel het ergste....1 van mijn vriendengroep is trouwens ook door tot de laatste 512, als VI'er! helemaal top!
Levert dat nog iets op, of heeft iemand er hier interesse in misschienquote:TSI = 1 200, 17 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Onvoorspelbaar]
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
tonnetje of 2/3... Ik wil hem wel graag hebben iigquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:34 schreef truStie het volgende:
[..]
Levert dat nog iets op, of heeft iemand er hier interesse in misschien?
Ligt eraan of die gepopt is.quote:
Denk dat er interesse genoeg is. Door z'n redelijk verdedigen is hij goedkoop, ondanks z'n goed passen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:34 schreef truStie het volgende:
[..]
Levert dat nog iets op, of heeft iemand er hier interesse in misschien?
Ja dus?quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:40 schreef truStie het volgende:
Tis trouwens niet de jeugdpull van afgelopen zondag, tis maar dat jullie het weten
Maar dan zet ik hem dus wel op de TL
TSI gaat volgens mij ook niet over alle skills, SP verhoogt de TSI van een speler niet. Ik heb ooit een keer geprobeerd TSI terug te rekenen. Maar volgens mij kan je grofweg iets zeggen als, start TSI loopt van -200 tot 400. Vanaf die start zorgt elke stat toename voor een bepaalde TSI stijging (m.a.w. een factor die wordt vermenigvuldigt met de huidige TSI). Deze toename is voor alle hoofdstats gelijk.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:01 schreef CJay het volgende:
eyz ff een vraagje ik zit de transferlijst een beetje af te speuren,maar nou kom ik een speler tegen met een TSI van 310 en een loon van ¤ 600, nou weet ik dat de TSI over alle skills gaan, maar het loon voornamelijk op de hoofdstat is gebaseerd mar betekend dat dan nie dat die speler hoog zit in die stat? of is het gewoon een soort minimum omdat ie verder niks kan?![]()
En owja...quote:
maserfase..quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:40 schreef SuperWeber het volgende:Ik ga beginnen aan mijn maserfase![]()
Die verkoop je wel, maar 50k is mischien wel veelquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:24 schreef truStie het volgende:
Hij staat op de TL voor 50k. Dante Koppenol (91802333).
Hopelijk levert ie wat op want ik sta echt zwaar in de min
enquote:Albert van der Meulen (93886546) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 520
Loon: 580 ¤/week
Eigenaar: FC Uddel
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos
Wie kan me er wat over vertellen?quote:Steijn van Dooren (93849251) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 810
Loon: 640 ¤/week
Eigenaar: FC Uddel
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Forum Opties | |
---|---|