quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:48 schreef mvdlubbe het volgende:
Mijn excuses.
Met een bosje rozen en een potje vaseline.
Het zal niet weder voorkomen, het zal worden voorkomen.
Dank,
M.vdlubricant
En hij kan het weten!quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:50 schreef Dave het volgende:
D'r zijn ook tedere homo's hoor.
Vandaar die haakjes, Dave, vandaar die haakjes.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:50 schreef Dave het volgende:
Ervaringsdeskundige.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:50 schreef Dave het volgende:
EN ook dat kan hij weten!quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:53 schreef Dave het volgende:
Bij ruige herenliefde is vaseline overbodig natuurlijk, dat snap je zelf ook wel.
Jä mot je gore kankahbek hâwe, teringmegaul.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:54 schreef Het_Biertje het volgende:
m is zelf een h.
Nouja. Maar wel een bosje bloemen. Vandaar die haakjes.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:53 schreef Dave het volgende:
Bij ruige herenliefde is vaseline overbodig natuurlijk, dat snap je zelf ook wel.
Volgens mij moet je het spellen M.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:56 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Nouja. Maar wel een bosje bloemen. Vandaar die haakjes.
En die vaseline, dat was een idee van die pool.
J-A!quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:58 schreef mvdlubbe het volgende:
S-K-A-A-I-!
ik wilde eigenlijk linkje bijgeven naar het nummer,quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:58 schreef mvdlubbe het volgende:
Wie is BIG 2?
Dat moet je niet zeggen in een day geörienteerd topicquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:48 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik begrijp er geen reet van!
Ach, beter dan in een night-georiënteerd topic.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:51 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat moet je niet zeggen in een day geörienteerd topic
Gadverdammequote:Op woensdag 8 februari 2006 10:50 schreef Dave het volgende:
Hierbij verklaar ik uw jeugd gesteldheid voor volledig verpest!quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Gadverdamme![]()
Je avatar![]()
Mijn ogen, wat doe je
![]()
![]()
![]()
RIAGG is al gebeldquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:07 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hierbij verklaar ik uw jeugd gesteldheid voor volledig verpest!![]()
*Profiel checkt.. Minder jeugdig..*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |