Is een ideequote:Op woensdag 8 februari 2006 09:28 schreef -Sandstorm- het volgende:
Daarom moet je ook altijd een rugzak met een tikkende wekker meenemen. Vlak voordat de deur sluit de tas de overvolle wagon ingooien en wachten totdat hij 100 meter vertrekt weer stilstaat doordat een of andere debiel aan de noodrem heeft getrokken.
De mensen rennen eruit en jij hebt lekker plaats ! Succes
Of flexibele werktijden zoekenquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:31 schreef ChRoNiC het volgende:
Ach ja..
Je moet toch op tijd komen heh op school/werk. Dus je hebt weinig keus
Je zat in de trein naar het pvda-congres! Er is dan altijd ruimte genoeg en nooit vol=vol.quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:24 schreef Arid het volgende: Proppen, er kan nog meer bij!!!![]()
ik denk eerder 80quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:02 schreef jitzzzze het volgende:
Maar dit alles geeft nog steeds geen antwoord op de vraag van TS...
Ik denk 8
80 normale mensen of 8 tokkie familieledenquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Damn, ik schat ook altijd alles te laag in![]()
8 hanna'squote:Op woensdag 8 februari 2006 10:11 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
80 normale mensen of 8 tokkie familieleden
Die laatste zinquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:24 schreef Arid het volgende:
Dat geloof je toch niet!! Vanochtend stond ik te wachten op de intercity richting Amsterdam.
Vertraging. Niet zo vreemd natuurlijk bij de NS. Maar wat volgt blijft toch werkelijk om te![]()
Na bijna een kwartier vertraging rolt de trein eindelijk binnen. Massa's mensen verdringen zich op het perron om als eerst naar binnen te mogen slippen.
Trein raakt als maar voller en voller. In het gangpad staat het ook al vol, tussenstuk is nu ook vol.
Maar vol is nog niet vol genoeg voor de gemiddelde forens. Dus duwen met die handel!! Proppen, er kan nog meer bij!!!![]()
Ik had maar lekker eengehaald Met een glimlach van verbazing stond ik erbij en keer er naar.
Ik zat al op dit plaatje te wachten..quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[afbeelding]
Ach, er kan altijd nog wel iemand bij.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zat al op dit plaatje te wachten..![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
had je bar le duc niet kunnen redden?
Er is wel een voordeel van in een volle coupe reizen, je hoeft geen moeite te doen om te blijven staanquote:
ach ieder nadeel heeft z'n voordeelquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er is wel een voordeel van in een volle coupe reizen, je hoeft geen moeite te doen om te blijven staan![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |