abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 februari 2006 @ 09:04:04 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34854941
Hoe gaat jouw vriendin om met voetbal? Snapt ze je bezetenheid en alle tijd die je erin stopt? Leidt jouw relatie onder het voetbal? Of leidt het voetbal wellicht onder je relatie? Is er wel eens een relatie stukgelopen door het voetbal? Als je een keuze moest maken, kies je dan voor je relatie of voor het voetbal? Heb je liever een voetballiefhebber als vriendin of liever iemand die er niets mee heeft?

Antwoorden op dit soort vragen, anekdotes, tips en wijsheden in dit topic.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34855598
Mijn vrouw heeft ooit, heel vroeger voor ze mij kende gezegd: "Ik wil later een man die niet naar Studio Sport kijkt". Viel dat even tegen.

Ze weet hoeveel het met me doet, ze weet dat ik PSV niet laat schieten voor een verjaardag (behalve van mijn dochter), ze weet dat ik het graag kijk. Maar ze weet ook dat ik niet elke dag moet gaan zitten kijken naar Bielefeld-Mainz etc, dus dat doe ik haar ook niet aan. Al is ze altijd wel blij als de zomerstop aanbreekt.

Soms verbaast ze me ook, noemt ze ineens de naam van een speler die ze niet behoort te kennen: "Is dat niet Ron Vlaar, die bij AZ speelde?" Of: "Is Kanu nu helemaal genezen van zijn hartkwaal", dat soort dingen...

Maar eerlijk is eerlijk: zoveel als vroeger kijk ik ook niet meer, dus dat scheelt.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 8 februari 2006 @ 16:21:22 #3
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34868090
Bij mij persoonlijk is het af en toe behelpen, mijn relatie houdt het nu ruim zes maanden vol, maar met enkele kritieke momenten. Doordat mijn vriendin een uurtje van mij vandaan woont en wij beide gebonden zijn aan de weekenden, is het af en toe (moeilijke) keuzes maken. Aangezien wij beide ook nog eens verplichtingen hebben op vrijdagavond en zaterdag (werken, eigen wedstrijd), is de zondag de dag dat wij elkaar in principe zien. Maar bij de meeste uit- en thuiswedstrijden van Ajax ontstaan er problemen, waardoor zij van mening is dat Ajax in de rangorde hoger staat dan zij.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34878045
Heb geen relatie, maar ben wel benieuwd hoe het bij andere users is.
That's all folks!
pi_34878172
Lui die naar voetbal kijken zij allemaal mietjes
Echte mannen kijken naar auto sport
Are you nuts??
pi_34878202
Succes verder daarmee, hier ben je dan aan het verkeerde adres.
That's all folks!
  dinsdag 18 september 2007 @ 11:41:48 #7
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_53266639
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 16:21 schreef M0NTANA het volgende:
Bij mij persoonlijk is het af en toe behelpen, mijn relatie houdt het nu ruim zes maanden vol, maar met enkele kritieke momenten. Doordat mijn vriendin een uurtje van mij vandaan woont en wij beide gebonden zijn aan de weekenden, is het af en toe (moeilijke) keuzes maken. Aangezien wij beide ook nog eens verplichtingen hebben op vrijdagavond en zaterdag (werken, eigen wedstrijd), is de zondag de dag dat wij elkaar in principe zien. Maar bij de meeste uit- en thuiswedstrijden van Ajax ontstaan er problemen, waardoor zij van mening is dat Ajax in de rangorde hoger staat dan zij.
Mijn vriendin woont ook op een klein uurtje rijden en zijn we dus ook voornamelijk aangewezen op de weekenden dus vanuit dat oogpunt is het ideaal dat de FC op de vrijdagavond speelt, de keren dat ze in het weekend spelen doet ze daar niet moeilijk over.

Ze geeft geen fuck om voetbal maar is in dat half jaartje met mij al vaker naar het voetbal geweest dan haar hele leven daarvoor

Ze weet hoe belangrijk voetbal voor mij is en vanuit dat oogpunt laat ze me supervrij.
Het enige wat ik heb laten schieten zijn mijn uitstapjes naar bv. Belgie, dat zou ze minder kunnen waarderen.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_53266684
Je gaat toch ook geregeld naar Arsenal, DG? Hoe kijkt je vriendin daar tegenover? .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  dinsdag 18 september 2007 @ 11:46:06 #9
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_53266731
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 11:44 schreef RayMania het volgende:
Je gaat toch ook geregeld naar Arsenal, DG? Hoe kijkt je vriendin daar tegenover? .
In het begin snapte er ze weinig van, kon ze er met haar verstand niet bij dat ik voor een pot in Engeland op en neer ging maar inmiddels iets van 7 wedstrijden verder begint ze het te snappen.
In november gaat ze met me mee en vanaf dan weet ze pcies waarom ik steeds ga.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_53266844
Ik kijk altijd samen romantisch naar teletekst met mijn vriendin!

TR ©
pi_53266970
Ik had eens een meisje die fanatieker was dan ik Komt ook omdat ik geen supporter ben van een club, dus het slokt dan niet zoveel tijd op. Ik was nog even bang dat ik bier voor haar moest gaan halen bij Studio Sport

Verder merk ik dat ik de eredivisiewedstrijden op tv steeds vaker laat schieten als er wat gezelligs te doen is. Op zondag zie ik alle samenvattingen van de week en bij buitenlands voetbal zet ik de tv vaak al uit. Vroeger keek ik echt alles bij Eurosport. Zat ik geboeid te kijken naar twee middenmoters uit de Franse competitie. In dat opzicht ben ik het het een stuk minder belangrijk gaan vinden. Dus dames...kom maar bij Bobby
Woo-loo-loo!
pi_53266978
Eigenlijk geen enkel probleem. Soms is het op vrijdagavond en op zondag naar de voetbal. Soms gaat ze mee, meestal niet (hoeft ook niet echt). Vooral nu de herfst er weer aan komt snapt ze er weinig van dat ik in zo'n winderig stadionnetje op een koude avond naar wat derderangs voetballers ga kijken (Omniworld dus).
Meestal staan Europese wedstrijden ook wel aan op de grote tv, dus dat wordt vanaf nu wel weer leuk met 3 dagen heel de avond voetbal. Ik ben wel geminderd in het kijken naar buitenlands voetbal eigenlijk.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_53267225
Ik heb er ook gezeik mee gehad hoor. Vooral bij verjaardagen van haar kant (van mijn kant weten ze toch dat ik naar Feyenoord ga), etentjes, dat soort gelegenheden. Begrip 0,0. Al gaat het nu echt een stuk beter, wat voetbal betreft

Het heeft ook wel met veel onhandigheden te maken moet ik zeggen. Met vragen als "wat als ik jarig ben als Feyenoord tegen ajax speelt?" Tsja, dan zeg ik met mn stomme kop dat ik dat wel kan combineren oid. of dat we die verjaardag toch op zaterdag vieren en nooit op zondag. Maar op zo'n moment moet je dus gewoon zeggen dat je dan voor haar kiest. De kans dat Feyenoord - ajax namelijk op dezelfde dag valt als haar verjaardag is 3%

Maar goed, ze is een keer mee geweest, vond t leuk maar heeft verder gewoon niets met voetbal, en treiteren doet ze gelukkig niet. Ze weet ook wel dat ik dat echt niet kan hebben.

Je moet gewoon beide een beetje aanpassen. Ik ging op een gegeven moment op vrijdagavond naar t voetbal en dan ook nog heel de zondag. Dat doe ik nu niet meer en daar heb ik totaal geen spijt van.
pi_53267597
Ik ben gewoon verstandig geweest en ben getrouwd met een vrouw die houdt van Voetbal en Formule 1. En dan ook nog de juiste clubs/teams.

Dus geen probleem met aanschaf decoders, schotel etc. en geen probleem om te kijken (sowieso niet met 4 TV's in huis inmiddels)

Enige is dat ze absuluut niet met me mee wil naar FC Den Haag, ze wordt gek van de wiet lucht en het veiligheidsgezeik/controle.

Ook op vakantie, geen enkel probleem naar de plaatselijke voetbalclub te gaan, of dat nu Atletico Madrid, Roma, Marseille etc. is, ze weet dat het op het menu zal staan.

En het is heerlijk om een vrouw met voetbalverstand te hebben, als e.o.a. nono naar mij toe een opmerking maakt en voordat ik iets terug kan zeggen vrouwlief hem al met de grond gelijk maakt qua voetbalkennis/verstand.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  dinsdag 18 september 2007 @ 12:26:43 #15
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53267647
Ze gaat zelf naar uit en thuis wedstrijden van Roda

Alleen wilt ze niet mee naar KV Mechelen Maar ze houd mij niet tegen om te gaan.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_53267666
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 11:46 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

In het begin snapte er ze weinig van, kon ze er met haar verstand niet bij dat ik voor een pot in Engeland op en neer ging maar inmiddels iets van 7 wedstrijden verder begint ze het te snappen.
Ach, London of Veendam, zo ver licht het geeneens uit elkaar
quote:
In november gaat ze met me mee en vanaf dan weet ze pcies waarom ik steeds ga.
Zo lang je je telefoon maar niet vergeet.
pi_53267958
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 12:27 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Ach, London of Veendam, zo ver licht het geeneens uit elkaar
[..]

Zo lang je je telefoon maar niet vergeet.
  dinsdag 18 september 2007 @ 12:46:40 #18
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53268044
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 11:41 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Mijn vriendin woont ook op een klein uurtje rijden en zijn we dus ook voornamelijk aangewezen op de weekenden dus vanuit dat oogpunt is het ideaal dat de FC op de vrijdagavond speelt, de keren dat ze in het weekend spelen doet ze daar niet moeilijk over.

Ze geeft geen fuck om voetbal maar is in dat half jaartje met mij al vaker naar het voetbal geweest dan haar hele leven daarvoor

Ze weet hoe belangrijk voetbal voor mij is en vanuit dat oogpunt laat ze me supervrij.
Het enige wat ik heb laten schieten zijn mijn uitstapjes naar bv. Belgie, dat zou ze minder kunnen waarderen.
Voorheen hadden we beide op vrijdagavond én zaterdag overdag verplichtingen, waardoor alleen de zondag overbleef. Als Ajax dan moest spelen, kwam het nog weleens voor dat ik haar van vrijdagavond 23.00 uur tot zaterdagochtend 9.00 uur zag en dat is natuurlijk kut. Liefst zag ze me veel thuiswedstrijden afzeggen, maar ik wil juist ook nog uitwedstrijden meemaken. Haar beste vriendin vierde tweemaal haar verjaardag op de avond vóór Feyenoord - Ajax, beide keren heb ik moeten afzeggen, omdat ik zondagochtend weer achterlijk vroeg in Amsterdam moest zijn. Saillant detail is dat mijn vriendin uit de regio Rotterdam komt, waardoor het hele Ajax-supporter zijn sowieso al niet werd begrepen. Tweede jaar van onze relatie hadden we beide geen verplichtingen meer op vrijdag- en zaterdag, waardoor het beter ging. Toch werden de weekenden afgestemd op voetbal, niet op haar. Vrouwen, mijn exemplaar in elk geval, kunnen daar niet zo goed tegen, willen op de eerste plaats staan. Uitwedstrijden in het algemeen en buitenlandse in het bijzonder worden niet gewaardeerd, maar ik kon het simpelweg niet missen. Na twee jaar is de relatie stukgelopen, deels door de beperking van mijn vrijheid en op dit moment voel ik me lekkerder dan ooit. Ga na iedere wedstrijd die ik wil, pak wat feesten mee en hoef me niet eens schuldig te voelen!
  dinsdag 18 september 2007 @ 13:34:39 #19
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_53269244
Voor mij is het ook een dramatische combinatie. De laatste tijd heeft een botsing tussen enerzijds Ajax en anderzijds De Vrouw al drie keer plaatsgevonden.

Moment 1: Date tijdens Werder Bremen - Ajax in Amsterdam. Ik om 20.30u wanhopig met haar een kroeg inrennen, ook al zei ik vantevoren dat het niet zoveel uitmaakte want er moest nog een return komen.
Uiteindelijk hoorde ik niet wat ze zei, begreep ze me niet toen ik 'tyfus lindenbergh!!!' riep en mn humeur was naar het nulpunt gedaald. Uiteindelijk niks geworden.

Moment 2: Een vriendin mee naar Ajax - Heerenveen vorig jaar. (0-1)
Wedstrijd was kut, liep niet en zij had een fotocamera mee om te oefenen voor haar cursus fotografie. Na verloop van tijd ging ze mijn woede en ergernis fotograferen, AARGHH!!! Dat trok ik al helemaal niet!
'Oh, wat grappig zeg! Zo ken ik je helemaal niet!'. Houd je bek, trut.

Moment 3: Date tijdens Slavia Praag - Ajax, bij mij thuis. ( ik leer het ook nooit)
Eerst lekker voor haar gekookt, en na die 1-1 van Suarez was het nog allemaal prima. Hoewel ze wel schrok dat ik bijna met m'n hoofd het plafond raakte door de vreugdesprong. De tweede helft zat ze als een bang vogeltje op de bank te kijken hoe ik van pure spanning constant liep te ijsberen, na een kans van Stam/Huntelaar languit op de grond viel, en bij die 2-1 voor Praag 3 minuten met een shirt over mn hoofd op de bank ging zitten.

Moraal van het verhaal:
NOOIT...MEER...MET...EEN...VROUW...VOETBAL...KIJKEN....
Silenus die met een wijf naar het voetbal keek: 3 0 0 3 0 (1-6)
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 18 september 2007 @ 13:41:23 #20
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53269416
Heb mijn vriendin eenmaal meegenomen naar een wedstrijd van Ajax, maar ik had nou niet echt het idee alsof ze meer begrip voor mijn liefde (voor Ajax) kreeg, integendeel zelfs.
pi_53269846
Hulde voor MONTANA.....................z'n vriendin
  dinsdag 18 september 2007 @ 14:04:27 #22
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53270047
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 13:57 schreef DIGGER het volgende:
Hulde voor MONTANA.....................z'n vriendin
Ex-vriendin inmiddels.

Maar goed, was niet specifiek tegen Ajax. Tegen anderen zei ze altijd dat ze voor Feyenoord was, maar ze wist maar één speler te noemen: Dirk Kuijt, die toen al voor LFC uitkwam.

Ach, op dit moment voel ik me beter zonder relatie en toekomstige vriendin moet er wat minder moeite mee hebben, dan komt het allemaal best wel weer goed.

Heeft jouw partner geen jong zusje?
pi_53270235
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 13:34 schreef Silenus het volgende:
Moraal van het verhaal:
NOOIT...MEER...MET...EEN...VROUW...VOETBAL...KIJKEN....
Silenus die met een wijf naar het voetbal keek: 3 0 0 3 0 (1-6)
En bedankt dat je het dus verziekt hebt! Als je dat nog een keer flikt
pi_53270333
Weinig problemen mee, weekend wedstrijden kan ik meestal gewoon thuis kijken, gaat ze wel iets anders doen. En doordeweeks met europees kijk ik vaak gewoon in de kroeg of bij mijn vader ofzo, gaat ze ook niet mee.

Kom ik thuis vraagt ze even hoe het was (meestal kijkt ze de laatste paar min even om te weten waar ze aan toe is). Ze weet dat ik na de wedstrijd expres niet meteen naar huis kom, gewoon om wat er ook gebeurt is te verwerken.

Dus al ik thuis ben kan ik iig doen alsof ik over een evt verlies heen ben, en dan hebben we het er gewoon niet meer over .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 18 september 2007 @ 14:50:07 #25
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53271173
Met belangrijke wedstrijden van KVM volgt mijn vriendin de stand wel en laat ze dat ook duidelijk merken met sms'jes.

Had d'r kaartje geregeld voor de promotiewedstrijd (KV Kortrijk - KV Mechelen), wou ze toch niet mee. Ik kaartje verkocht en op de wedstrijddag kwaad op mij dat ik geen ticket had
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')