Mijn vriendin woont ook op een klein uurtje rijden en zijn we dus ook voornamelijk aangewezen op de weekenden dus vanuit dat oogpunt is het ideaal dat de FC op de vrijdagavond speelt, de keren dat ze in het weekend spelen doet ze daar niet moeilijk over.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:21 schreef M0NTANA het volgende:
Bij mij persoonlijk is het af en toe behelpen, mijn relatie houdt het nu ruim zes maanden vol, maar met enkele kritieke momenten. Doordat mijn vriendin een uurtje van mij vandaan woont en wij beide gebonden zijn aan de weekenden, is het af en toe (moeilijke) keuzes maken. Aangezien wij beide ook nog eens verplichtingen hebben op vrijdagavond en zaterdag (werken, eigen wedstrijd), is de zondag de dag dat wij elkaar in principe zien. Maar bij de meeste uit- en thuiswedstrijden van Ajax ontstaan er problemen, waardoor zij van mening is dat Ajax in de rangorde hoger staat dan zij.
In het begin snapte er ze weinig van, kon ze er met haar verstand niet bij dat ik voor een pot in Engeland op en neer ging maar inmiddels iets van 7 wedstrijden verder begint ze het te snappen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:44 schreef RayMania het volgende:
Je gaat toch ook geregeld naar Arsenal, DG? Hoe kijkt je vriendin daar tegenover?.
Ach, London of Veendam, zo ver licht het geeneens uit elkaarquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
In het begin snapte er ze weinig van, kon ze er met haar verstand niet bij dat ik voor een pot in Engeland op en neer ging maar inmiddels iets van 7 wedstrijden verder begint ze het te snappen.
Zo lang je je telefoon maar niet vergeet.quote:In november gaat ze met me mee en vanaf dan weet ze pcies waarom ik steeds ga.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:27 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ach, London of Veendam, zo ver licht het geeneens uit elkaar
[..]
Zo lang je je telefoon maar niet vergeet.
Voorheen hadden we beide op vrijdagavond én zaterdag overdag verplichtingen, waardoor alleen de zondag overbleef. Als Ajax dan moest spelen, kwam het nog weleens voor dat ik haar van vrijdagavond 23.00 uur tot zaterdagochtend 9.00 uur zag en dat is natuurlijk kut. Liefst zag ze me veel thuiswedstrijden afzeggen, maar ik wil juist ook nog uitwedstrijden meemaken. Haar beste vriendin vierde tweemaal haar verjaardag op de avond vóór Feyenoord - Ajax, beide keren heb ik moeten afzeggen, omdat ik zondagochtend weer achterlijk vroeg in Amsterdam moest zijn. Saillant detail is dat mijn vriendin uit de regio Rotterdam komt, waardoor het hele Ajax-supporter zijn sowieso al niet werd begrepen. Tweede jaar van onze relatie hadden we beide geen verplichtingen meer op vrijdag- en zaterdag, waardoor het beter ging. Toch werden de weekenden afgestemd op voetbal, niet op haar. Vrouwen, mijn exemplaar in elk geval, kunnen daar niet zo goed tegen, willen op de eerste plaats staan. Uitwedstrijden in het algemeen en buitenlandse in het bijzonder worden niet gewaardeerd, maar ik kon het simpelweg niet missen. Na twee jaar is de relatie stukgelopen, deels door de beperking van mijn vrijheid en op dit moment voel ik me lekkerder dan ooit. Ga na iedere wedstrijd die ik wil, pak wat feesten mee en hoef me niet eens schuldig te voelen!quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mijn vriendin woont ook op een klein uurtje rijden en zijn we dus ook voornamelijk aangewezen op de weekenden dus vanuit dat oogpunt is het ideaal dat de FC op de vrijdagavond speelt, de keren dat ze in het weekend spelen doet ze daar niet moeilijk over.
Ze geeft geen fuck om voetbal maar is in dat half jaartje met mij al vaker naar het voetbal geweest dan haar hele leven daarvoor
Ze weet hoe belangrijk voetbal voor mij is en vanuit dat oogpunt laat ze me supervrij.
Het enige wat ik heb laten schieten zijn mijn uitstapjes naar bv. Belgie, dat zou ze minder kunnen waarderen.
Ex-vriendin inmiddels.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:57 schreef DIGGER het volgende:
Hulde voor MONTANA.....................z'n vriendin
En bedankt dat je het dus verziekt hebt! Als je dat nog een keer fliktquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:34 schreef Silenus het volgende:
Moraal van het verhaal:
NOOIT...MEER...MET...EEN...VROUW...VOETBAL...KIJKEN....
Silenus die met een wijf naar het voetbal keek: 3 0 0 3 0 (1-6)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |