af te halen in eindhoven eventueel den bosch. Maar 85 excl. is te weinig. Heb al een bod lopen van 100. Mocht je zelf kunnen halen in eindhoven dan wil ik zakken tot 115...quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:30 schreef phoolie2k het volgende:
85 euro excl verzendkosten geboden
Waar eventueel af te halen?
Voor 85 heb je echt geen GBA SP met 5 spellen, de spellen los zijn al minimaal 10 euro per stuk gezien de titels.... Kijk maar eens op marktplaats e.d.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:25 schreef phoolie2k het volgende:
Ik woon zelf in Eindhoven, maar 115 vind ik teveel. 100 zelfs ook nog, maar mijn bod van 85 euro blijft wel staan.
De prijzen op Marktplaats heb ik niet zo'n vertrouwen in, ik weet uit ervaring dat de helft van de biedingen daar toch niet nagekomen wordt. Bovendien worden op Marktplaats vaak ook absurde bedragen gevraagd.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:28 schreef Icemen het volgende:
Voor 85 heb je echt geen GBA SP met 5 spellen, de spellen los zijn al minimaal 10 euro per stuk gezien de titels.... Kijk maar eens op marktplaats e.d.
Voor 85 mag je de GBA met 2 spellen naar keuze en de accesoire hebben.
Op fok zie ik net zoveel absurde bedragen soms nog erger dan op marktplaats.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:37 schreef phoolie2k het volgende:
[..]
De prijzen op Marktplaats heb ik niet zo'n vertrouwen in, ik weet uit ervaring dat de helft van de biedingen daar toch niet nagekomen wordt. Bovendien worden op Marktplaats vaak ook absurde bedragen gevraagd.
Neem niet weg dat je misschien je gba met spellen voor meer dan 85 euro kunt verkopen. Als je een bod van 100 euro hebt gehad dan zou ik hem daar ook zeker voor verkopen. Ik heb er zelf alleen zoals ik net al vertelde niet zoveel voor over. Als je hem niet wilt verkopen voor 85 euro (compleet), dan houdt het helaas op en wens ik je succes met de verkoop.
nope sorry. Alles in 1 koop alleen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:55 schreef ShadoW17 het volgende:
8 euro incl voor final fantasy tactics ?
als je hele pakket neemt dan wil ik misschien nog eens naar de prijs kijken....quote:Op zondag 12 februari 2006 14:00 schreef HOPit het volgende:
85 euro geboden voor gba acc. en FF, SF en AW2
nice tryquote:
tja bij mm maar bij de rest 90-95, take it or leave itquote:Op maandag 13 februari 2006 10:39 schreef HOPit het volgende:
losse gba sp = 85 euro bij de MM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |